dat kunnen wij onmogelijk voor je bepalen. ik ben het met Cue_ eens. Zelf ben ik meer van het chatten/pm-en/msnen voor ik met iemand afspreek. dan weet ik of er een klik is en kan ik uitvinden of ie er IRL ook is. IRL de 1e klik maken is niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
Dat klopt natuurlijk, heb wel zo'n idee dat te hard van stapel lopen nooit goed kan zijn offline dan wel onlinequote:Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit
2-3 dagen chatten/mailen en als het een beetje gezellig is dan een voorstel doen om tot daten te komen. Vervolgens na nog eens 2-3 dagen proberen af te spreken. Als dat niet kan dan zo snel mogelijk. Maar blijf in ieder geval niet te lang hangen op internet, als het IRL niet klikt dan zit je alleen maar je tijd te verspillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
Mannen worden nooit helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaalvan wordt, en dan 3 weken later bel je niet meer, en als je zelf belt zeg je dat er geen klik meer is. Kortom, een ster in het ingooien van eigen glazen enzo..
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek. Via internet een afweging kunnen maken of je met elkaar op 1 golflengte zou kunnen zitten, dus gewoon elkaar laten weten wat het belangrijkste is in je leven enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.quote:Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek.
Waarom zou dat niet slim zijn? Wel opletten dat het niet blijft bij ellenlange gesprekken maar verder zijn langere berichten wat mij betreft véél interessanter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.
Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef LostInSpace het volgende:
Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.
Als ik het echt wil weten neem ik de gok wel.
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude?.
Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek.
Huh? Hoe weten zij dat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.quote:
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij weet dat ook allang hoor.
US / Bewerkte userfoto's #58
Rings a bell?
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
ik heb regelmatig een foto in mijn fobo gehad, maar ook regelmatig niet.. Net waar ik zin in had/hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek.
Omdat Techno op vrouwen valt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehaktquote:
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest. )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...
En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen.
Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
Oh, ik snapte hem wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef kastanova het volgende:
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt.
Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
Oh, die wausquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?
Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |