abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:58:00 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92516056
Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit :)
Sommigen hier spreken het liefst zo snel mogelijk af. Onder andere omdat het geen zin heeft om veel tijd te besteden aan iemand waarvan het real life misschien niet eens klikt.
Anderen vinden het weer fijner om iets langer te praten, om te kijken of het op die manier klikt. En daarna pas af te spreken.

Sorry dat ik niet 1 tip heb :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:00:04 #77
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92516169
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
dat kunnen wij onmogelijk voor je bepalen. ik ben het met Cue_ eens. Zelf ben ik meer van het chatten/pm-en/msnen voor ik met iemand afspreek. dan weet ik of er een klik is en kan ik uitvinden of ie er IRL ook is. IRL de 1e klik maken is niet helemaal mijn ding.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_92516673
quote:
Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit :)
Dat klopt natuurlijk, heb wel zo'n idee dat te hard van stapel lopen nooit goed kan zijn offline dan wel online :P. Alleen online is het wat makkelijker, het is makkelijk om te chatten dan te bellen als je begrijpt wat ik bedoel.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_92516693
quote:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
2-3 dagen chatten/mailen en als het een beetje gezellig is dan een voorstel doen om tot daten te komen. Vervolgens na nog eens 2-3 dagen proberen af te spreken. Als dat niet kan dan zo snel mogelijk. Maar blijf in ieder geval niet te lang hangen op internet, als het IRL niet klikt dan zit je alleen maar je tijd te verspillen ;)

En te hard van stapel lopen? Tja, het doel van jezelf op een datingsite inschrijven is toch het IRL contact lijkt me :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:32:40 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92518033
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaal O+ van wordt, en dan 3 weken later bel je niet meer, en als je zelf belt zeg je dat er geen klik meer is. Kortom, een ster in het ingooien van eigen glazen enzo..
Mannen worden nooit helemaal O+ van mij. Ik ben niet hard to get. :+ . En van mysterieus zijn is ook geen sprake, té extravert, lacht te graag met Jan en alleman, openlijk biseksueel, vaak in het middelpunt van de aandacht. Voor de gemiddelde man die ik zie zitten is dat teveel van het goeie.

Maar OK, die analyses zal ik proberen achterwege te laten. Uiteindelijk is er nog niets aan de hand :+ en hij is leuk dus ik laat het initiatief maar gewoon van hem komen, aangezien hij dus wel nonchalant is (en dat wil niet zo gek veel zeggen).
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:40:10 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92518467
quote:
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek. Via internet een afweging kunnen maken of je met elkaar op 1 golflengte zou kunnen zitten, dus gewoon elkaar laten weten wat het belangrijkste is in je leven enzo.
Resistance is futile.
pi_92518702
quote:
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek.
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.

Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
Drama means nothing, it's part of the game.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:04:04 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92519839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.

Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
Waarom zou dat niet slim zijn? Wel opletten dat het niet blijft bij ellenlange gesprekken maar verder zijn langere berichten wat mij betreft véél interessanter.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:07:21 #84
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92520029
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef LostInSpace het volgende:

Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.

Als ik het echt wil weten neem ik de gok wel.

"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"
- Pannenkoek, "hier" zeg je het letterlijk een half uurtje geleden.
"Laten we het ergens anders over hebben"

Volgende keer even onthouden wat je zoal schrijft hier hé, voordat je de leesvaardigheid van anderen in twijfel trekt. Dit is de internet. Daar blijft het soms wel eens staan. Even wennen, maar best handig (dat internet gaat nog groot worden).
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:51:11 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92525993
Dat krijg je als je paiqmatches in je eigen stad hebt... je kan ze kennen _O-

Nu in gesprek met een oud collega haha.
pi_92529872
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude? :).

Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek :').
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:13:16 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92529966
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude? :).

Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek :').
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Resistance is futile.
pi_92530030
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Huh? Hoe weten zij dat dan?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:15:29 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92530061
Ik heb ook geen idee hoor. :)
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:18:42 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92530193
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij weet dat ook allang hoor.

US / Bewerkte userfoto's #58

Rings a bell?
Resistance is futile.
pi_92530266
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef kastanova het volgende:
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
pi_92530452
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij weet dat ook allang hoor.

US / Bewerkte userfoto's #58

Rings a bell?
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest :'). )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...

En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen :').

Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
pi_92530487
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:29:34 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92530616
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:

ik heb regelmatig een foto in mijn fobo gehad, maar ook regelmatig niet.. Net waar ik zin in had/heb :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:30:26 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92530649
quote:
8s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
Omdat Techno op vrouwen valt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92530722
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Silenus het volgende:
Omdat Techno op vrouwen valt.
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt :Y).

Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:34:40 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92530796
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest :'). )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...

En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen :').

Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?

Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is. :P
Resistance is futile.
pi_92530907
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef kastanova het volgende:
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt :Y).

Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
Oh, ik snapte hem wel. :D

Maar waarom je dat nog niet gedaan hebt... beats me.
pi_92531053
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?

Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is. :P
Oh, die waus :o
Mên, dat zijn nog heel wat naamtopics voor ons geweest destijds O+.

But wait... Ben jíj dat?!!
pi_92531095
En dan was ik ook wel weer "spot on" qua herkennen van labiele wijven trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')