Ik sta open voor suggestiesquote:
Dat wordt afspreken met een rode roos in het knoopsgat! Romantiek!quote:
Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.
Verdomme, nou kom ik dus toch weer aan het twijfelen want het eerste dat hij deed bij thuiskomst was mij sms-en. Zucht. Hij geeft ook wel tegenstrijdige signalen. Ik stel me misschien ook wel aan, hij is nog geen 24u terug.
Dan heb je wel voor een ruksite gewerkt. Zoals match.com of meetic zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het erge is dat ik een ICT-er ben. Ik heb zelfs als programmeur aan een datingsite gewerkt. Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
- De meeste profielen zijn nep en bedoeld om de site er uit te laten zien alsof er veel mensen zijn. De foto's zijn vaak van mensen uit Amerika ofzo die er toch niet achter komen.
- Er worden chatters ingehuurd om de boel actief te houden.
- Het verdienmodel moet mensen aansporen om op de site actief te blijven. Hierdoor zie je vaak dat ze mensen met een gratis profiel lokken en daarna met credits werken en dergelijke.
- Er wordt op kantoor gelachen om mensen die heel graag willen afspreken en gefrustreerd raken wanneer dat niet gebeurt.
Inmiddels werk ik niet meer bij dat bedrijf (is ook alweer bijna 4 jaar geleden), maar had toen al helemaal zoiets van "internet is leuk als informatiebron" maar voor de rest is het allemaal bullshit.
Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef erik81 het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn eerste online date stappen gezet, blijf het lastig vinden maar online is wel een stuk eenvoudiger dan in het echt.
Wel al een paar leuke dates gehad met een dame, helaas is dat verder nergens op uitgekomen, maar we gaan gewoon vrolijk verder :-)
ja en neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!
Onder welke username dan wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef erik81 het volgende:
[..]
ja en neewel onder deze username idd, heb hier vroeger ook wel rond gehangen
Oh wacht, heb jij ook fuhkering?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een vrouw
En volgens mij was het toch nog wel enigzins te begrijpen
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebbenquote:
Zoiets bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebben![]()
Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Maarja het is wennen zal ik maar netjes zeggen.
die aardige verlegen lieve schattige vrouwtjes verbergen zich goed.....maar ze zijn vindbaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.
Weet alleen niet of een datingsite nou wel de manier is. Ik ben 30 jaar oud en ik zie alleen maar vrouwen met kinderen, of vrouwen die nog ouder zijn dan ik, of profielen waar je de omschrijving van iemand leest en daarna meteen schrikt van alles wat er staat dat je nog niet eens meer zin hebt om naar de foto te kijken.
Ik bedoel, al die vrouwen die schrijven "ik ben niet op mijn mondje gevallen, ik kan hard uit de hoek komen, ik heb een vent nodig met een ruggegraat die tegengas kan geven". Wtf? Het voelt alsof ik een war zone betreedt.
Waar zijn de aardige, verlegen, lieve en schattige vrouwtjes?Where are you hiding?
waarom alleen ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebben![]()
Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Maarja het is wennen zal ik maar netjes zeggen.
Schrijf je in en kom erachter!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ijscodude het volgende:
Is parship.nl trouwens nog wat? Kan je er een beetje gratis berichten sturen of moet je daar voor dokken?
helderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef love_sharon het volgende:
3rdRock: omdat jij een van de weinige bent die nog iets verkering noemt en zeker naar 1 dateMaar leuk voor jou hoor!
En je bent erachterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Ijscodude het volgende:
Ik merk ook dat je voor elke functie moet betalen.. Ik hou het wel bij Knuz en Paiq..:-P
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je bent erachter
Ging nog redelijk snel toch
dat kunnen wij onmogelijk voor je bepalen. ik ben het met Cue_ eens. Zelf ben ik meer van het chatten/pm-en/msnen voor ik met iemand afspreek. dan weet ik of er een klik is en kan ik uitvinden of ie er IRL ook is. IRL de 1e klik maken is niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
Dat klopt natuurlijk, heb wel zo'n idee dat te hard van stapel lopen nooit goed kan zijn offline dan wel onlinequote:Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit
2-3 dagen chatten/mailen en als het een beetje gezellig is dan een voorstel doen om tot daten te komen. Vervolgens na nog eens 2-3 dagen proberen af te spreken. Als dat niet kan dan zo snel mogelijk. Maar blijf in ieder geval niet te lang hangen op internet, als het IRL niet klikt dan zit je alleen maar je tijd te verspillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
Mannen worden nooit helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaalvan wordt, en dan 3 weken later bel je niet meer, en als je zelf belt zeg je dat er geen klik meer is. Kortom, een ster in het ingooien van eigen glazen enzo..
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek. Via internet een afweging kunnen maken of je met elkaar op 1 golflengte zou kunnen zitten, dus gewoon elkaar laten weten wat het belangrijkste is in je leven enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.quote:Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek.
Waarom zou dat niet slim zijn? Wel opletten dat het niet blijft bij ellenlange gesprekken maar verder zijn langere berichten wat mij betreft véél interessanter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.
Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef LostInSpace het volgende:
Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.
Als ik het echt wil weten neem ik de gok wel.
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude?.
Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek.
Huh? Hoe weten zij dat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.quote:
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij weet dat ook allang hoor.
US / Bewerkte userfoto's #58
Rings a bell?
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
ik heb regelmatig een foto in mijn fobo gehad, maar ook regelmatig niet.. Net waar ik zin in had/hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek.
Omdat Techno op vrouwen valt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehaktquote:
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest. )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...
En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen.
Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
Oh, ik snapte hem wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef kastanova het volgende:
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt.
Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
Oh, die wausquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?
Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is.
Well done.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef kastanova het volgende:
En dan was ik ook wel weer "spot on" qua herkennen van labiele wijven trouwens.
Nah meid, ik zal eens aardig zijn, For good old time's sakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |