Het rommelt wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met het bedrijfje, Maria? Ben je alweer wat verder?
Portfolio fixen voordat je echt bezig gaat is wel een strak plan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het rommelt wel!![]()
Als in:
- nog geen nieuwe betaalde opdrachten, maar heb het op dit moment druk zat met de Engelsen dus ben ook niet hard op zoek
- ik ga wat vrijwilligeren voor de indianenstichting waar mn mams bij zit, vertaalwerk en recensies, om portfolio te fixen
- mn website is under construction bij een vriend van me
- ik heb nog steeds een grote to do list
Ik vind 't altijd wel sneu, ze moeten namelijk verplicht langs de deuren etc..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Net nog even staan praten met twee jehova mademoiselles, was wel leukAls in, ze proberen me niet hun waarheid door de neus te duwen en anderzijds ben ik best geinteresseerd in hun visie, al hoef ik het daarmee natuurlijk niet altijd eens te zijn
Nee hoor, ze moeten niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd wel sneu, ze moeten namelijk verplicht langs de deuren etc..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je ondertitel wel weer mag wijzigen, want ik betrap jou eigenlijk zelden op een taalfout.
Je ouders hun religieuze visie opgedragen krijgen is ook een straf!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten niks.
Bij mij op de middelbare school zat ook een jongen wiens ouders Jehova's getuigen waren. En daardoor mocht hij niet mee op werkweek. Rottig. Ik mocht een keer niet mee op werkweek () en toen moest ik samen met hem de nieuwe schoolgidsen in elkaar nieten. Vond hij niet tof. "Jij hebt straf, ik niet en toch moeten we hetzelfde doen."
.
Die ik ken moesten wel het woord verkondigen.. Zal misschien overal anders zijn.. Het schijnt ook erg heftig te zijn om 'er uit' te stappen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten niks.
Bij mij op de middelbare school zat ook een jongen wiens ouders Jehova's getuigen waren. En daardoor mocht hij niet mee op werkweek. Rottig. Ik mocht een keer niet mee op werkweek () en toen moest ik samen met hem de nieuwe schoolgidsen in elkaar nieten. Vond hij niet tof. "Jij hebt straf, ik niet en toch moeten we hetzelfde doen."
.
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien heb je wel meer invloed op mij gehad dan verwacht!![]()
Alleen dt-fouten sluipen er nog wel eens in dus laat hem mooi staan.
[..]
Je ouders hun religieuze visie opgedragen krijgen is ook een straf!
ProBilly, misschien is hij/zij wel net zo'n chaoot als jij.
Nee, niets gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeetje, alweer een heel topic gemist. Nog iets dat ik moet weten, behalve weer een discussie over onderwijs?
Ja, dat is met al dat soort sektes zo. Erg naarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Die ik ken moesten wel het woord verkondigen.. Zal misschien overal anders zijn.. Het schijnt ook erg heftig te zijn om 'er uit' te stappen..
Met Phaidra's mams gaat het ietsje beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeetje, alweer een heel topic gemist. Nog iets dat ik moet weten, behalve weer een discussie over onderwijs?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
oioioi....." what are you writing", als ik wat aan het schrijven ben. Soms word ik gillend gek. Laat me gewoon m'n werk deon!
Wat een service! Thanks!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met Phaidra's mams gaat het ietsje beter.
Merel gaat waarschijnlijk toch voor McCollega, afhankelijk van z'n reis...
Zijn een paar mensen ziekjes, maar volgens mij niet erger dan een griepje.
Maria is nog steeds bezig haar bedrijfje op te starten, site is al in aanbouw.
Vik nog altijd druk met solliciteren en hardlopen.
In XM's lijstjes zit vooruitgang, want lang niet meer zo magertjes als voorheen.
En Jagar's collega is misschien nog wel irritanter dan voorheen.
Zoiets dacht ik...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaaah. Docent heeft paper nagekeken en in zn postvak naast zn deur gedaan. Aaaah in Leeds. Aaaah geef me mn cijfer
Ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Moet je even op en neer naar Leeds voor je cijfer
.
Oh teruglezen hoeft niet hoor. HBO vs. WO-discussie die je hier wel vaker hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Hoi.![]()
Heel veel (maar vooral lekker) gegeten (en gedronken) de afgelopen vier dagen dus maar een dag stevig op de rem (sowieso weinig trek nu) en dan weer normaal doen. Mooie dag om (veel) brieven te schrijven ook. Fingers crossed enzo.
Nu even (klein stukje) teruglezen.
Ik ben wel eens op een avond van Drachten naar Groningen gegaan met de bus toen een cijfer van een herkansing bekend was en op het prikbord hing op de uni (en dat is eigenlijk al erg genoegquote:
Sowieso weinig kunnen solliciteren (weinig voor mij geschikte vacatures), er staat nog 1 sollicitatie uit waarvan de termijn nu afgelopen week gesloten is. Deze week mag ik er wel een stuk of 5 schrijven waarvan de termijn eind van de week ook sluit: altijd prettig als je niet weken (op de afwijzing) hoeft te wachten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft het solliciteren nog niks concreets opgeleverd?
Jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Sowieso weinig kunnen solliciteren (weinig voor mij geschikte vacatures), er staat nog 1 sollicitatie uit waarvan de termijn nu afgelopen week gesloten is. Deze week mag ik er wel een stuk of 5 schrijven waarvan de termijn eind van de week ook sluit: altijd prettig als je niet weken (op de afwijzing) hoeft te wachten.![]()
Behalve dat er weer een nieuw plan is waarvan ik zeer goede hoop heb dat het snel iets gaat opleveren heb ik nog geen concreet nieuws, neequote:Nog nieuws bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben benieuwd naar 't nieuwe plan! Maar hoop vooral dat het jou iets (leuks) op gaat leveren. En inderdaad het liefst ook snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Behalve dat er weer een nieuw plan is waarvan ik zeer goede hoop heb dat het snel iets gaat opleveren heb ik nog geen concreet nieuws, nee.
Ja hoor, behalve dat ik mijn lichaam even niet snap...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou? Je lijstje (so far) was namelijk niet echt om over naar huis te schrijven...
Netjes Puff!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Zoooooooo mooi weer iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
jaa![]()
En het is zulk mooi weerKon eigenlijk wel zonder jasje
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoooooooo mooi weer idd.
En het leuke is dat je ineens ook veel meer blije mensen ziet op straat. Vooral als we weer in t-shirt de straat op kunnen is het feest
.
In de sneeuw kan je toch ook een mooi heldere zonnige dag hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik al gezegd dat het hier vannacht gesneeuwd heeft?
Mag nog wel wat bij, lekker een volkoren beschuitje of 2 met lekkersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Perruche het volgende:
Ok nog even updated en meer definitief lijstje en dan ga ik weer aan de slag:
O: havermoutpap met banaan
T: 250 gr magere kwark met vruchten
L: broodje kip/roomkaas, 120 gr rauwkosr
T: plakje ontbijtkoek, sinaasappel, komkommer
B: 40 min, fietsen
D: ratatouille met 1 chorizo worstje en aardappeltjes (gebakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |