Ik heb onwijs gelachen om de clip. Daarvoor dank. Maar toch maar bagger gestemd.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Gelijk wat aan gedaan, elke keer die Beady Eye, het moet maar eens afgelopen zijn!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef ranja het volgende:
Dat is al de 3e keer Beady EyeIk weet niet of het hetzelfde nummer is als een van de vorige keren.
klinkt wel ok, voor een dubstep nummerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:27 schreef friekin_ het volgende:
Bibio is weer terug, wat denken we ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
niet slecht, maar het kan me gewoon niet boeien omdat ik mijn metal vuig en lomp prefereer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mij te generiek. Ik wordt er niet blij van. Bagger gestemd.
Tijd trouwens voor mij om wat te posten wat jullie de grond in kunnen boren.Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
SPOILER: las net de spelregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door zquing op 10-03-2011 14:28:20 ]"Those unforgettable days, for them I live"
Ik vind 't wel tof, volgens mij rocken ze hem wel livequote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef ranja het volgende:
Volgende maand komt het 2e album uit van Those Dancing Days.
Hiervan al vast een nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik vind het wel leuk, niet heel bijzonder. Laat ik maar voor pareltje stemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef zquing het volgende:
Lightspeed Champion, met een 10 minuten lang durend liedje, geweldig gevoel, goede teksten. En hij staat bij mij echt wel in de top5 beste liveoptreden welke ik ooit heb gezien.
Ik vond het lastig, niet helemaal mijn ding maar het is ook zeker geen bagger.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef belsen het volgende:
Eindelijk kom ik er weer een keer tussen!
Wat vinden we van de nieuwe Tom Pintens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |