Scherp. Misschien heeft TS het van een besmette pizza?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoax, want je moet andere mensen tegenkomen om griep te krijgen.
Betraptquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoax, want je moet andere mensen tegenkomen om griep te krijgen.
Alleen de zwakkeren krijgen het.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niks over een griepvirus waar half Nederland aan ten onder zou gaan.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Alleen de zwakkeren krijgen het.
Ik ga toch niet stil niezenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef Fascination het volgende:
Ik haat het als mensen hard niezen.
Pleeg gewoon zelfmoord, dan hoef je ook niet meer te niezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga toch niet stil niezenals het hard moet, dan moet het gewoon hard.
Niezen word vaak door het lichaam vanwege de spastische harlekijn reflex verward met een naderend orgasme, als dat orgasme er al niet was dan zorgt het lichaam er dan ook wel meestal voorquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef svefn het volgende:
Niezen, wat kan dat soms toch lekker zijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleeg gewoon zelfmoord, dan hoef je ook niet meer te niezen.
Egoïst.quote:
Totaal onherkenbaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef robber57 het volgende:
Niezen
[..]
Niezen word vaak door het lichaam vanwege de spastische harlekijn reflex verward met een naderend orgasme, als dat orgasme er al niet was dan zorgt het lichaam er dan ook wel meestal voor![]()
Vandaar dat ook veel mensen na een nies meestal iets zeggen in de trand van "He! lekker!"
Bij de mannen te herkennen aan de pik vooruit stand van het lichaam en bij de vrouwtjes te herkennen aan de X-beentjes en kont achteruit stand![]()
Bron?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef robber57 het volgende:
Niezen
[..]
Niezen word vaak door het lichaam vanwege de spastische harlekijn reflex verward met een naderend orgasme, als dat orgasme er al niet was dan zorgt het lichaam er dan ook wel meestal voor![]()
Vandaar dat ook veel mensen na een nies meestal iets zeggen in de trand van "He! lekker!"
Bij de mannen te herkennen aan de pik vooruit stand van het lichaam en bij de vrouwtjes te herkennen aan de X-beentjes en kont achteruit stand![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |