Jaa maar ik doe het nu niet, van het weekend denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Alooooooors, maak je ook een foto van het resultaat?
Hihi, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, volgens mij krijg ik dit ding morgen niet uit mijn haar zonder schaar
Te laag ook , maar goed
[ afbeelding ]
Ok morgen meer even een bezoekje aan moederlief doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk even of je ook gespleten punten hebt, als 't alleen droog aan het worden is kan je eerst nog een poging wagen om het beter te krijgen, maar zo prachtig nieuw als bovenop wordt het dan ook weer niet. Maar dan hoeft misschien niet alles eraf. Ik kan het niet zien en voelen dus probeer 't zelf een beetje in te schatten
Die olie waar ze 't hierboven over hebben kan je ook proberen, en dan ook alleen in de lengte.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, volgens mij krijg ik dit ding morgen niet uit mijn haar zonder schaar
Te laag ook , maar goed
[ afbeelding ]
Ik heb het met niet veel dingen getroffen, maar haar dat niet dood te krijgen is, heb ik ook. Glanst altijd en ik heb nog nooit een dooie punt bij mijzelf gevonden. Nou heb ik het ook niet heel lang.... (schouderlengte) Maar tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, maar soms zie ik mensen lopen; die lijken nergens last van te hebben. Wŕt een glanshaar en mooie puntjes!
Jij hebt ook wel ietsjes meer mousse nodig denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nice Hara! Ik ga hem ook een x doen!!
Wel tien bussen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel ietsjes meer mousse nodig denk ik
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk even of je ook gespleten punten hebt, als 't alleen droog aan het worden is kan je eerst nog een poging wagen om het beter te krijgen, maar zo prachtig nieuw als bovenop wordt het dan ook weer niet. Maar dan hoeft misschien niet alles eraf. Ik kan het niet zien en voelen dus probeer 't zelf een beetje in te schatten
Die olie waar ze 't hierboven over hebben kan je ook proberen, en dan ook alleen in de lengte.
Ja echt hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb vandaag even een tijd doorgebracht in een paar drogisten, maar volgens mij bevat álles tegenwoordig siliconen wat een beetje de moeite waard zou moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |