abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:41:34 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92936744
Alooooooors, maak je ook een foto van het resultaat? *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:54:43 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92942499
Okay, volgens mij krijg ik dit ding morgen niet uit mijn haar zonder schaar :')

Te laag ook , maar goed

pi_92942714
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Alooooooors, maak je ook een foto van het resultaat? *O*
Jaa maar ik doe het nu niet, van het weekend denk ik :)
know'm sayin?
word? word.
pi_92942760
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Harajuku. het volgende:

Te laag ook , maar goed

[ afbeelding ]
Hihi, ik ben benieuwd :D
know'm sayin?
word? word.
pi_92944106
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk even of je ook gespleten punten hebt, als 't alleen droog aan het worden is kan je eerst nog een poging wagen om het beter te krijgen, maar zo prachtig nieuw als bovenop wordt het dan ook weer niet. Maar dan hoeft misschien niet alles eraf. Ik kan het niet zien en voelen dus probeer 't zelf een beetje in te schatten

Die olie waar ze 't hierboven over hebben kan je ook proberen, en dan ook alleen in de lengte.
Ok morgen meer even een bezoekje aan moederlief doen.
Ik denk toch echt dat het geknipt moet worden. Ik kan zelf niet oordelen of het gespleten haarpunten zijn maar ik merk het gewoon als ik mijn haar doe. Ik maak mijn haar eerst een beetje nat voordat ik er schuim in doe en aan de achterkant pakt de schuim pas enigzins als het echt doorweekt is dus dan loop ik met een doorweekte mat en dat ziet niet echt zo geweldig uit.

Ik vraag aan de kapper hoeveel er nog vanaf moet maar geef dan wel een maximum van 2 cm.

In mijn fobo kan je de lengte zien waar ik weer naar terug wil. Misschien iets korter dan. (eerste 2 foto's)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 februari 2011 @ 07:50:17 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92952839
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Harajuku. het volgende:

Te laag ook , maar goed

[ afbeelding ]
*O* Benieuwd!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:51:32 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92956565
k Heb 't expres wat langer laten zitten, haal het er straks uit.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:45:38 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92958352
WOW.
pi_92958402
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd, maar soms zie ik mensen lopen; die lijken nergens last van te hebben. Wŕt een glanshaar en mooie puntjes!
Ik heb het met niet veel dingen getroffen, maar haar dat niet dood te krijgen is, heb ik ook. Glanst altijd en ik heb nog nooit een dooie punt bij mijzelf gevonden. Nou heb ik het ook niet heel lang.... (schouderlengte) Maar toch :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:54:01 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92958639
De bun

Bun eruit, verder nog niets gedaan

Vingers hun werk laten doen, dit moet m worden

Mijn rechterkant is wel veel minder, daar is wat te weinig water/mousse gekomen I guess.

Paar uur later + daglicht

[ Bericht 10% gewijzigd door Harajuku. op 18-02-2011 13:14:36 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:58:13 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92965568
Ik had meer mousse en water moeten gebruiken, maar ik denk dat het wel een goede voor jou is, Alors! Al zou het wat uitzakken enzo, je hebt echt wel meer volume. Ik zou het zeker proberen w/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 februari 2011 @ 15:01:14 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92965703
Nice Hara! Ik ga hem ook een x doen!!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:17:26 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92966237
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nice Hara! Ik ga hem ook een x doen!!
Jij hebt ook wel ietsjes meer mousse nodig denk ik :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 februari 2011 @ 15:20:37 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92966348
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij hebt ook wel ietsjes meer mousse nodig denk ik :Y
Wel tien bussen!

Nee maar, idd. :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:24:35 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92966514
Ja ik had echt maar een klein beetje hoor. Ik deed één keer 3 seconden ingedrukt. Ik was iets te positief door die filmpjes, :').
pi_92967776
Wehehe cool! Ik ga het na het wassen wel ff proberen :D Ik meld wel hoe het is gegaan.
know'm sayin?
word? word.
pi_92973124
Zo vandaag toch maar naar de kapper geweest.
Ik vroeg of ze het droge ervanaf wou knippen.
Toen zat ze zelf aan 4-5 cm te denken en dat vond ik te veel.
Toen keek ze nog eens goed en zei ze dat ze geen enkele gespleten haarpunt kon ontdekken en dat het alleen droog was. Af en toe een masker in doen en 2 cm leek haar voldoende en zo geschiede. Ze zei als het haar droog was maar geen gespleten haarpunten was knippen niet de enige uitweg net zoals wat jij beweerde Harajuku.
Ze heeft er een soort van creme in gedaan en ik moet zeggen dat het nu al veel beter aanvoelt. Maar eens afwachten wat het word als het helemaal droog is.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:00:22 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92973874
Nee, ik heb gezegd kijk of je gespleten punten hebt, if not dan kan je nog proberen het weer wat beter te maken en hoeft niet gelijk alles eraf

quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk even of je ook gespleten punten hebt, als 't alleen droog aan het worden is kan je eerst nog een poging wagen om het beter te krijgen, maar zo prachtig nieuw als bovenop wordt het dan ook weer niet. Maar dan hoeft misschien niet alles eraf. Ik kan het niet zien en voelen dus probeer 't zelf een beetje in te schatten

Die olie waar ze 't hierboven over hebben kan je ook proberen, en dan ook alleen in de lengte.
pi_92976679
Ik heb vandaag even een tijd doorgebracht in een paar drogisten, maar volgens mij bevat álles tegenwoordig siliconen wat een beetje de moeite waard zou moeten zijn.

Ik zag wel dat ze bij De Tuinen een nieuw merk hebben: Petal nogwat. In rozemarijn en tea tree. Zag er best behoorlijk uit, op eerste oog.

Verder heb ik een fles doorkammer van Swarzkopf gekocht, bevat wel een polyquat 87, maar die is wel ok. Werkt ook anti-statisch, aldus de fles (Hara, wat voor jou?).

Verder heb ik geen conditioner kunnen vinden zonder siliconen wat nog het vermelden waard is die we nog niet kennen (zoals de Fructis), hooguit die 5-manieren-herstellende-conditioner van L'Oreal.

En mijn haarstokjes van Quecraft zijn in Nederland, alleen moet ik ervoor tekenen en ik werk overdag. Boe!!
pi_92976914
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb vandaag even een tijd doorgebracht in een paar drogisten, maar volgens mij bevat álles tegenwoordig siliconen wat een beetje de moeite waard zou moeten zijn.
Ja echt he :') Je mag er gewoon wel een dag voor uittrekken om alle winkels langs te gaan en etiketten af te speuren :{
know'm sayin?
word? word.
pi_92981197
Het is echt dramatisch inderdaad. En ik haat siliconen niet, heus, maar het doet gewoon niets goeds voor mijn haar. Vette, crunchy frituur kop krijg ik ervan, maakt niet uit welk soort erin zit. Ik heb dát lesje wel geleerd. Hoewel ik nog wel geneigd ben om een wateroplosbare silicone te proberen. Misschien dat het verschil maakt (ik zou niet weten waarom, maar je moet alles eens geprobeerd hebben he?).

Eerst maar eens de doorkammer testen.

Overigens ben ik niet van mijn roze pot L'Oreal afgestapt. Het is alleen zo dat mijn haar bovenop heel erg 'coarse' is en het veel beter doet zonder al die proteďnen. Dus ik gebruik nu twee conditioners tegelijkertijd.

Het is 1 groot experiment af en toe :') *O* Drie keer raden wat mijn bachelor titel is...... _O-

EN ik ben MSM en vit. b complex aan het slikken, kan weinig kwaad en misschien helpt het mijn haar ook nog. Who knows?
pi_93009899
FYI: de arganolie van De Tuinen is 100% argan. Voor de nieuwsgierigen. Ik ben wel weer vergeten te kijken of de Jojoba nog steeds 50/50 mix is...
pi_93016606
wowowowow die sokmethode :o
Ik ga het vanavond proberen denk ik, zal ik foto's maken?
kben benieuwd O+
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:41:48 #174
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93022760
Wie kent het merk Softsheen Carson? Kwam ik tegen bij Kruidvat.
Heb van de Optimum Oil Therapy shampoo, conditioner en shine booster meegenomen om deze week eens te testen. Vindm`n haar na de eerste keer wassen wel goed aan voelen. Gewoon zacht en niet zo stug :)

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 19-02-2011 19:51:41 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93023156
Nou ik heb de sok in. Hij zit nog niet echt zo fantastisch als bij haar, maar mijn haar is in laagjes en bij elke draai steken er dan weer nieuwe haren uit doe je er weer tussen moet wurmen :')

Er zit iig genoeg zooi in :P dus het moet wel blijven zitten straks. Als het lukt om foto's te maken van het resultaat dan post ik ze wel morgen :)
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')