of als je boven bent en de kids spelen benedenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als de kinderen diep in slaap liggen of niet thuis zijn
morgen naar de tandarts dusquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
verdrrrr volgens mij ben ik ook een stukkie vulling uit m'n kies kwijtgeraakt vanavond dankzij een dropje eten
eerst eens kijken of het nog pijn doetquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen naar de tandarts dus
ff een vluggertje en heel stil zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of als je boven bent en de kids spelen beneden
niet dat dat hier wekelijks gebeurt, maarr....quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ff een vluggertje en heel stil zijn
Ik bedoelde dat ze het dan minstens 3 keer gedaan hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doen mensen met kinderen het niet meer?
behalve als ze jozef en maria hetenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze het dan minstens 3 keer gedaan hebben
Skatjuhquote:
Tieten ja, frieten neequote:
wonen die naast RNquote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
behalve als ze jozef en maria heten
Nahh, net nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
behalve als ze jozef en maria heten
RN woont in Nazarethquote:
Dan zou ik dus een van die herders zijnquote:
zij heet wel mariaquote:
Of de engelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou ik dus een van die herders zijn
Goede servicequote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tieten ja, frieten nee
hier wilden de mannen bierrr, dus ben ik maar ff gegaan
Mn schoonbroer is met een vriend (die dus kapper is) naar zn moeder en haar vriend gekomen (waar ik en mn vriend al zaten)
En nu hebben ze dorst
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou ik dus een van die herders zijn
Naastm'nbed? Nee, ik woon nu tijdelijk in mijn bedquote:
Ik ben een goede vrouwquote:
In je bed wonenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Naastm'nbed? Nee, ik woon nu tijdelijk in mijn bed
Niet zoveel over jezelf pratenquote:
hij is de osquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet zoveel over jezelf praten
Those were the daysquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In je bed wonen
Toen ik nog geen mamma was, deden we dat weekenden lang
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar staat toch geen friet in
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Skatjuh
[..]
Tieten ja, frieten nee
hier wilden de mannen bierrr, dus ben ik maar ff gegaan
Mn schoonbroer is met een vriend (die dus kapper is) naar zn moeder en haar vriend gekomen (waar ik en mn vriend al zaten)
En nu hebben ze dorst
quote:
Het zijn die weekenden schuld dat we die weekenden niet meer kunnen doenquote:
friemelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zelfgemaakte tonijnsalade
![]()
[..]
FRIET !!
[..]
![]()
[..]