de hele avond?? Het feest waar ik de hele avond op 1 plek zal blijven moet nog bedacht worden ... El_Mata?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef robuust89 het volgende:
Waar? Linksvoor.
Tijd? De hele avond!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de hele avond?? Het feest waar ik de hele avond op 1 plek zal blijven moet nog bedacht worden ... El_Mata?
rondjes lopen jongeee tijdens headhunterzquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
linksvoor is het start- en eindpunt van mijn rondjes, dus grote kans dat je mij daar tegen gaat komen.
Omdat Neuzenbal (dat is de opening van de vastenavendtijd), en dat gaat altijd voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef T-Force het volgende:
Over zeiksnorren gesproken, waarom zijn Huig & Bartmans niet aanwezig op Harde Bass?
en neuzen(bal) en (zeik)snorren hangen nu eenmaal vaak samen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Omdat Neuzenbal (dat is de opening van de vastenavendtijd), en dat gaat altijd voor
aaaight makes sensequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden ben
Ik zie ALTIJD verbeter punten bij mezelf, dat houdt me een beetje scherp.
Ik deel ze, en wil graag meningen van anderen horen omdat die misschien hele andere punten opvallen
Was dat niet dat kerstmis nummer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Koepert het volgende:
Isse nieuw! (ok ok, hij staat net op facebook, thats it)
Malefix
http://www.facebook.com/l(...)2983181.html&h=1c15f
En ik vind m wel lekker..
Die typische Acti-noise.. Zeta ook altijd leuk![]()
Ja ik mag dit wel.. lekkere kicks, niet teveel poespas, maar wel een volle track..
Ik hoop alleen dat die titel iets italiaans is... Malefix op zn engels .. brr... castratie..
Ghehe, nou ja, zijn alias, zijn gespleten persoonlijkheid.... Zo moet je het gewoon zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou komen
Maarre, Brennan Heart ft Blademasterz, heeft ie een tweelingbroer?
eet/rustpauze natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Koepert het volgende:
Zet dan gewoon blademasterz neer
Nu denk ik, goed concept... maar BH... WHAAAAAYYY!!!!!(Why)
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
eet/rustpauze natuurlijk.
Wel goed dat hij daar ook aan gedacht heeft.
Welkomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
Haha inderdaad, of anders gewoon doorknallen in de bovenzaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
eet/rustpauze natuurlijk.
Wel goed dat hij daar ook aan gedacht heeft.
Dan kom je bij mij uit de buurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
Blijfen ze bij overmatig aanspannen van de kaakspieren en het heen en weer bewegen van de kaken dan wel 100% zitten, of verschuiven de doppen dan ook een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |