Een bonte avond bij de Keienbijters/quote:
Lijkt meer op jodie fosterquote:
Een hele jonge Jodie Foster. Komt toch uit de film waar ze verkracht wordt?quote:
Je bedoelt the accused?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een hele jonge Jodie Foster. Komt toch uit de film waar ze verkracht wordt?
Maar je hebt er genoeg...Ook nog mogelijk:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:32 schreef Patch het volgende:
Jodie Foster![]()
Taxi Driver![]()
Contact![]()
Panic Room![]()
FlightPlan![]()
The Abused![]()
![]()
Lieve Patch, er is een groot (ja echt groot!) verschil tussen iemand beschuldigen of iemand misbruiken...
Nims Island![]()
The Silence of the Lambs![]()
The Beaver volgens mij, maar die moet nog komen![]()
Maverick![]()
quote:
In het algemeenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef wyccie het volgende:
Bedoel je specifiek op die foto hierboven of in het algemeen?
quote:
Over welke film gaat dit?quote:Jean-Claude Van Damme was offered a role, but he turned it down claiming that there was no substance in the character.
Dopekoe +1quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lock Up
Buffy the Vampire Slayer
'Salems' Lot
Italian Job
Mash
En nu moet ik ervandoor...
Hebben jullie het niet over zoon Sutherland in plaats van vader?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:58 schreef Doff het volgende:
Dan kop ik 'm met alle genoegen in
Freeway
Phonebooth
Tigerland
Dat lijkt me niet, gewoon maar even zien als een tussendoortje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
Ben ik dan nu mijn zwaarverdiende punt kwijt
hartproblemen JONGUH !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:27 schreef Gillingham het volgende:
Die oude Patch heeft het er maar moeilijk mee.
Jij lijkt me, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef Gillingham het volgende:
Dopekoe, ga jij een vraag stellen of moet ik er een doen?
Nee hoor, was druk bezig met WDSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:42 schreef Gillingham het volgende:
Geen probleem, dacht alleen dat hij er misschien al mee bezig was.
[ afbeelding ]
Vier titels graag.
Ook wel wat op Jodie Foster.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef Patch het volgende:
Hij lijkt wel wat op Michael Bully Herbig, maar ook weer niet helemaal
Ik zal vanmiddag wel even naar Hans Anders gaan...quote:
quote:
Mooi gestolen is niet lelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Amores Perros
21 Grams
Babel
Biutiful
Samuel was me gewoon voor met z'n naam.quote:
Dan hoop ik dat je deze wel weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik haal al die mexicanen/spanjaarden toch alleen maar door elkaar
Da's 2.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alfonso Cuaron
Children of Men
Prisoner of Azkaban?
en verder mag iemand anders hem weer inkoppen
Y tu Mamá También idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
y tu mama ta bien of iets dergelijks, die andere zegt me niks
Die kan ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij heeft hij ook eens een remake van Great Expectations gemaakt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die kan ook.
Maar ik dacht dat A Little Princess misschien iets bekender zou zijn.
Mooi gestolen is niet lelijk.
Argentiniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:51 schreef Gillingham het volgende:
Omdat jullie het er moeilijk mee hebben is het noemen van het land van herkomst van Amenabar ook goed voor een punt.
Asap +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |