Dude, relax.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef casper019 het volgende:
hoelang gaan jullie ons in spanning houden???
Nog heel even.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef casper019 het volgende:
hoelang gaan jullie ons in spanning houden???
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef krioro het volgende:
En de winnaar is: morphinum
Hartelijk gefeliciteerd en alvast heel veel plezier gewenst in Stockholm!
Alle anderen bedankt voor het meedoen, je kan de show natuurlijk ook zien in Nederland en België, er zijn nog kaarten beschikbaar.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef krioro het volgende:
En de winnaar is: morphinum
Hartelijk gefeliciteerd en alvast heel veel plezier gewenst in Stockholm!
Alle anderen bedankt voor het meedoen, je kan de show natuurlijk ook zien in Nederland en België, er zijn nog kaarten beschikbaar.
Dat doe ik sowieso tijdens een vluchtreis als ik bij het raampje zit, al zit Alyssa Milano naast me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef MASD het volgende:
Ik kan het mij niet anders voorstellen dan dat jullie na de introductie stil naast elkaar in het vliegtuig zitten, af en toe een opmerking maken over het weer, en de rest van de trip awkward uit het raam kijken naar de eindeloze open blauwe hemel.
jaloezie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Onbekende user/lurker die ergens in 2009 voor het laatst gepost heeft.
Wel goed dat die prijsvragen echt ad-random gewonnen kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |