Ik kom altijd wel weer met stats, heb alleen geen planning.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Falco het volgende:
Ahja zo'n vermoeden had ik al. Kom je nog met andere toffere stats?
Dat is idd wel de coolste lijst die er is. Vooral omdat ik zelf hoogstwaarschijnlijk nog nummer 1 sta.quote:Bijvoorbeeld, wie in de meest subfora gepost heeft? Volgens mij scoor ik wel redelijk hoog daarin.
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Arcee, heb je ook een lijstje met mensen die het langst aaneengesloten hebben gepost, waarbij een marge van een uur wordt gerekend? Dus 1 post om 19h en 1 om 20h enz. Dus minimaal 1 post per uur aaneengesloten.
Nee, stats in dit topic gaan op basis van posts per dag, maar zal ik wel een keertje doen wanneer daar de gelegenheid voor is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Arcee, heb je ook een lijstje met mensen die het langst aaneengesloten hebben gepost, waarbij een marge van een uur wordt gerekend? Dus 1 post om 19h en 1 om 20h enz. Dus minimaal 1 post per uur aaneengesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |