Dat doe ik ook niet, ik post aantallen, niet hoe, met hoeveel handen, en wanneer/waarom enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet in details treden over dit soort dingen
Ongelovelijk ?? slechst ?? srsly ??quote:Katalysatoren echt ongelovelijk goedkoop
Op Autobandenkneuzenmarkt.enel vindt u een groot aanbod aan kwaliteits katalysatoren voor een sensationeel lage prijs!
Bijv.:
Gebruiksklare Katalysator (KAT-00000984) met montageset voor AUDI A6 1.8 20V Quattro
Voor slechst 184,00 EUR
Dat zal best, kwaliteit zal misschien niet helemaal OEM zijn, maar dat gokje neem je gewoon voor dat geldquote:
flapdrolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef bietelboer het volgende:
voor alex:
Katalysatoren echt ongelovelijk goedkoop
Op Autobandenkneuzenmarkt.enel vindt u een groot aanbod aan kwaliteits katalysatoren voor een sensationeel lage prijs!
Bijv.:
Gebruiksklare Katalysator (KAT-00000984) met montageset voor AUDI A6 1.8 20V Quattro
Voor slechst 184,00 EUR
nee, een fietstoeter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm jarenlang als werktelefoon gehad. Best een fijn ding. Liep minder vaak vast dan de E51 die ik nu heb.quote:
Ik heb laatst ook met m'n E51 gegooid. Die kon daar ook tegen helaas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik hem een week had was ie kapot, en heb ik hem uit frustratie keihard tegen de muur gegooid. Hij deed het spontaan weer, en nooit meer problemen gehad.
Duits bedrijf he, je moet de helpdesk maar eens bellen dan kun je helemaal lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Gawd, ik krijg net een mailing van Autobandenkneuzenmarkt.enel
[..]
Ongelovelijk ?? slechst ?? srsly ??![]()
Volgens mij weet ik waar Peu tegenwoordig bijklust
hij heeft dan ook niet het hele bericht gequote want ik kreeg deze mail ookquote:
oh ifoon -1 dusquote:
Ik zou de Arbo bellen en naar huis gaan omdat je onder deze omstandigheden onmogelijk je werk kunt doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:52 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.. Koffie/theeautomaat is stuk.
Een verdieping lager of hoger staat er ook nog wel eentje. Maar ik ben luiquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou de Arbo bellen en naar huis gaan omdat je onder deze omstandigheden onmogelijk je werk kunt doen.
Ik ga de onze ff testen.
Luiheid is des duivels oorkussen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Een verdieping lager of hoger staat er ook nog wel eentje. Maar ik ben lui.
een kerel zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:39 schreef Anne het volgende:
Helemaal niks zelfs![]()
. Collegamaatje zorgt goed voor me
.
Jeh, ééntje met een afkorting als naam; haar persoonlijke slaafjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |