Het station zelf nog tot eind dit jaar, de OV-terminal moeten ze nog aan beginnen, aanbesteding was mislukt.quote:
Pff, hoe lang zijn ze al bezig? 6 jaar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het station zelf nog tot eind dit jaar, de OV-terminal moeten ze nog aan beginnen, aanbesteding was mislukt.
Zoiets...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, hoe lang zijn ze al bezig? 6 jaar?
ik heb in 2004 fotos gemaakt van de bouwwerkzaamheden aldaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, hoe lang zijn ze al bezig? 6 jaar?
als je ooit een kapotte busdeur hebt geef ik je betere service iig!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Service afdelingen waar je moet wachten zonder koffieautomaat
is ie weer zijn baas aan het pijpen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zal het onthouden
ook_gek zit onder zijn bureau verstopt volgens mij, dus ik ga maar weer naar huis
Weer? Heeft niet echt geholpen de vorige keer danquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ie weer zijn baas aan het pijpen?
whehequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Weer? Heeft niet echt geholpen de vorige keer dan.
Kweenie, hij las iig niet mee in de SCquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ie weer zijn baas aan het pijpen?
Haiquote:
quote:
ook sooozaaajetieee?quote:
heeft het een boekje met voorgeprinte kruisje-rondje speelvelden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft iemand nog iets negatiefs te melden over een Samsung Galaxy s voordat ik hem eventueel bestel?
wutquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft het een boekje met voorgeprinte kruisje-rondje speelvelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |