ze zullen wel weer aan het klooien zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME ik kan niet meer quickquoten
Gijzeling in drogisterij Aalten beëindigdquote:
bij mij doet ie ook raarquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME ik kan niet meer quickquoten
symquote:
Dat komt wel heel erg dichtbij danquote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gijzeling in drogisterij Aalten beëindigd
Die man wie dit gedaan heeft ken ik dus, het is de vriend van een nicht van mij
Werkte de hele tijd prima hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! komt langzaam weer tot leven, zo lijkt het.
quote:fokonderhoud FOK! Onderhoud
Er lijken wat problemen bij de netwerkboer. Zowel FOK! als Tweakers.net zijn onbereikbaar momenteel.
Leuk nummerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik gisteren nog op de radio gedraaid
Ik heb het bij groene thee gehoudenquote:
Ja, dat zal je net zienquote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik tijd om even op fok te komen doet fok moeilijk
jaquote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik tijd om even op fok te komen doet fok moeilijk
Zo heet die thee echt hoor... heb ik van ST en Marijke gekregenquote:
Ik ben altijd gezellig!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Ik kreeg nog wel gezellige DM's tussendoor
Het ene moment wel, het andere moment nietquote:
Slaap lekker Martquote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ene moment wel, het andere moment niet.
Maar ik houd het voor gezien en ga slapen... maar niet voordat ik nog even een nummer heb gepost:
En dan wens ik jullie nu allemaal een goede nacht en tot morgen.
Dat doet het zekerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt wel heel erg dichtbij dan.
Whehehe ik kreeg van mn vent ook al een negatieve reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ja, terecht.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ik kreeg van mn vent ook al een negatieve reactie
Maar tis lekker heerlijk super kort
Maar, maar , maar, jouw lange harenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ik kreeg van mn vent ook al een negatieve reactie
Maar tis lekker heerlijk super kort
kort kortquote:
Ik doe dit ongeveer 1 keer per 10 jaar dus het mag best welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar, maar , maar, jouw lange haren![]()
![]()
zowiezo JIJ![]()
![]()
Vrouwen horen lang haar te hebben.quote:
Dat is ook wel zo, maar zie vorige postquote:
Ben al 15 jaar met mn vriend dus die heeft maar ff pech voor een paar maandjesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vrouwen horen lang haar te hebben.
Het is voor mij best wel een afknapper als een vrouw dat niet heeft.
gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar zie vorige post
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hopelijk groeit 't nel weer aanquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe dit ongeveer 1 keer per 10 jaar dus het mag best wel
dit korte houd ik niet echt zo zo lang, nu weer lekker naar een leuk halflang kapsel toe groeien en dan weer een langer kapsel (en dan 3 jaar later weer eens helemaal kort)
Nee dat niet, maar afknippen blijft zondequote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Juistquote:
Nou, dat wordt dan een paar maanden geen seks.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al 15 jaar met mn vriend dus die heeft maar ff pech voor een paar maandjes
Tis juist makkelijkerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan een paar maanden geen seks.
Als ik een vriendin heb die haar haar afknipt moet ze niet verwachten dat ik heel enthousiast reageer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar afknippen blijft zonde
Geeft niets, ze swingen dus keuze genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan een paar maanden geen seks.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis juist makkelijker
geen haarbandjes meer nodig
Nee, je staat nu alleen een uur voor de spiegel om het in het model te krijgen. Of is het Sinead o' Connor-kort?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis juist makkelijker
geen haarbandjes meer nodig
Die verwachting had ik ook niet, mijn vriend heeft zoiets van: tis jouw haar, maar als hij het niet mooi vindt zegt hij dat ook gewoon eerlijk..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb die haar haar afknipt moet ze niet verwachten dat ik heel enthousiast reageer.
Voor haar dus niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ze swingen dus keuze genoeg
Smaken verschillenquote:
Dat is waar.quote:
Zal zaterdag wel laten weten hoe ik het vindt staan , goed?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die verwachting had ik ook niet, mijn vriend heeft zoiets van: tis jouw haar, maar als hij het niet mooi vindt zegt hij dat ook gewoon eerlijk..
Overigens vond hij mn korte koppie (in spanje laten knippen) 10 jaar geleden wel leuk
nee zo kort is het nou ook weer nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je staat nu alleen een uur voor de spiegel om het in het model te krijgen. Of is het Sinead o' Connor-kort?
Gelukkig heb ik wel een geweldige reet en bijpassend lijfquote:
Dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Maar ik zou er absoluut niet vrolijk van worden.
Wel met lang haar?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel een geweldige reet en bijpassend lijf
Lenny_Leonardquote:
Eenschquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
nee, dat scheer ik natuurlijk afquote:
Dat scheelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee zo kort is het nou ook weer niet
en dat van dat uur valt wel mee, heb kappersopleiding gedaan, dus fix dat in 2 minuutjes
[..]
Sgoedquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal zaterdag wel laten weten hoe ik het vindt staan , goed?
Hehehquote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat scheer ik natuurlijk af
harige vrouwenlijven
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was inmiddels wel duidelijk
Neeequote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat scheelt.
En bijpassend lijf als in: het past bij dat kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |