abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:13:05 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_92529957
Dat kind mag wel terug komen, want dan krijgen we ook Idina Menzel waarschijnlijk. O+.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92530231
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

jammer?? juist mooi dat we het kind (en de moeder van rachel) niet meer zien! al die zijlijnen hoef ik echt niet te blijven volgen, het is geen soap toch :D
Ik vind het jammer ja.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92535129
Nieuwste ep is downloading :9~
pi_92537921
Puck zijn smaak. ;(

De Warbles waren dit keer wel leuk.

Finn is weer hypocriet bezig over dat vreemdgaan gedoe (gigantische drama maken als het bij hem gebeurt en smoesjes geven als hij helpt met vreemdgaan). Rachel doet in het begin wel wanhopig, maar ik begrijp nu dat het even duurt om er weer bovenop te komen. Ze vond hem namelijk leuk sinds Glee begon.

Raar dat Sam in zijn eentje bij de tafel zat. Is het nu al uit (santana een seconde zat te flirten en hij zat de hele tijd sip te kijken) of ging hij daar omdat Quinn ziek thuis zit en geen zin heeft om alleen thuis te zitten?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:38:42 #55
88233 Steve
Still the best.
pi_92541362
Zong Puck maar een liedje voor mij. :9~ 8-).

Ik vind die scènes met Rachel, Mercedes en Kurt samen best schattig, die vriendschap zo. Daar komen ze echt heel anders over steeds.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:15:51 #56
88233 Steve
Still the best.
pi_92542706
Sometimes love doesn't come at all
*Santana's blik*

_O-.

Ik vond het een verrassend leuke aflevering.
Tina die eindelijk weer eens zong. O+. Alleen dan in een hysterische jankbui beland. :'). Puck met Fat Bottomed Girls. O+ Ik vind dat dikke meisje alleen niet zo leuk (nou ja, dat gevecht met Santana zag er wel tof uit, alleen beetje sneu voor Santana :@ Maar die gaat zo te zien wat met Sam krijgen.)
Artie en Mike Chang. O+. Brittany zag er goed uit vandaag. :o.

Finn is debiel bezig idd.

Lea Michele klonk met Firework weer erg computer, maar ze kan iig de noten wél halen. :').

De Warblers in the Gap was echt héél genant.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:18:42 #57
88233 Steve
Still the best.
pi_92542800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef Lithia het volgende:
Raar dat Sam in zijn eentje bij de tafel zat. Is het nu al uit (santana een seconde zat te flirten en hij zat de hele tijd sip te kijken) of ging hij daar omdat Quinn ziek thuis zit en geen zin heeft om alleen thuis te zitten?
Ik denk dat laatste. Al zal hij ook wel in de gaten hebben dat Quinn 'm dumpt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92549594
O+ Brittany is ZO leuk O+ ik vond dr in dat rokje met die bretels ook echt super uitzien :9

Ik vond zowaar voor het eerst Blaine een beetje leuk, toen Kurt toegaf dat ie m leuk vond en hij zei dat hij niet zo goed is met romantiek :o

Artie&Brittany en Mike&Tina zijn echt de leukste koppels O+ en ik vind Mercedes ook tof, je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn *O*
♥ scars make us who we are ♥
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:49:07 #59
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92551538
Deze aflevering viel me echt enorm mee! Ik had verwacht dat het vol zoetsappige meuk zat, en dat zat het ook wel een beetje, maar dan op een toffe manier. Puck en Lauren (heet ze zo?) vind ik best een verrassende wending en hoewel ik haar eigenlijk stom vind, vind ik het wel tof dat ze haar niet zo wanhopig neerzetten.

Santana _O_. Brittany O+.

Blaine :')... ik vind het jammer dat hij altijd alleen maar de solo's krijgt. Ook zijn manier van bewegen als hij zingt is zo identiek aan wat ie altijd doet. En When I get you alone (blijft een fijn nummer) was echt voor schut :'). Kurt was wel lief.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:56:27 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_92554300
Viel mee inderdaad, er viel zowaar wat te lachen. Hele gedoe met Quinn en Finn kan me gestolen worden maar Puck en Lauren (+ Santana) was grappig genoeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_92557107
Toffe aflevering ja :Y. Puck en Lauren zijn een grappig stel. Het Quinn/Finn gedoe interesseert me ook weinig, uiteindelijk komt Finn vast wel weer bij Rachel, denk ik. Iedereen zwiept maar van de één naar de ander in die club :')
The Warblers vond ik dit keer wel weer leuk, toffe uitvoering van WIGYA. Kurts hoofd de hele tijd O+. Maar ik vind het ook tijd worden dat hij weer bij New Directions komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92559212
Ik bedacht me deze aflevering pas dat we Quinn nu altijd in zo'n prachtige outfits en met dat haar zien O+ Vond haar cheerio's outfit afschuwelijk, de normale kleren + dat haar is echt :9
Aflevering was wel redelijk, hoewel de relatie tussen Lauren en Puck te ridicuul voor woorden is hebben ze er wel het beste van gemaakt. Mooi dat er weer iets tussen Finn en Quinn lijkt op te bloeien, vind dat toch het meest interessante koppel. Geweldig trouwens hoe er weer niet op de relatie van Will is ingegaan. Emma is er heel slim uitgeschreven dus hij heeft nu opeens geen aandacht van vrouwen meer blijkbaar :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92559358
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik denk dat laatste. Al zal hij ook wel in de gaten hebben dat Quinn 'm dumpt.
Ahh, nu snap ik het.
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Seam het volgende:
Ik bedacht me deze aflevering pas dat we Quinn nu altijd in zo'n prachtige outfits en met dat haar zien O+ Vond haar cheerio's outfit afschuwelijk, de normale kleren + dat haar is echt :9
Aflevering was wel redelijk, hoewel de relatie tussen Lauren en Puck te ridicuul voor woorden is hebben ze er wel het beste van gemaakt. Mooi dat er weer iets tussen Finn en Quinn lijkt op te bloeien, vind dat toch het meest interessante koppel. Geweldig trouwens hoe er weer niet op de relatie van Will is ingegaan. Emma is er heel slim uitgeschreven dus hij heeft nu opeens geen aandacht van vrouwen meer blijkbaar :')
Ik mis de liefdesleven van Will. ;(
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92559533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Lithia het volgende:

Ik mis de liefdesleven van Will. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92559617
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ik kan spoilers openen op m'n foon :o omg! Joy to the world!

Oh, en Puck+Lauren O+
pi_92559678
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92560403
Fantastische aflevering _O_ Santana is echt geweldig, met haar bitchy gedrag :D
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:18:37 #68
88233 Steve
Still the best.
pi_92560450
Het zou me niks verbazen als Will en Beiste ook nog eens het bed in duiken. :').
En John Stamos mag ook wel weer een keer mee komen zingen. *O*.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92560820
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd. Hopelijk groeit en ontwikkelt er een keer echt een relatie. Na meer dan dertig afleveringen verwacht je toch dat sommige personages zich ontwikkelen, beste voorbeeld Puck misschien nog :{
Maar goed, dit seizoen is het meer HSM dan Glee (zoals het eerst was)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:39:16 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_92561617
Ben ik eigenlijk de enige die het 'here is what you missed on Glee'-commentaar wel leuk gedaan vind bij deze serie? :D.

So here's what happened on Glee, if you live in a cave or just got out of prison.
So I don't know anyone who would miss an episode on Glee, but here's what's been happening in case you did.
Not every dream is achievable. Is that even a word? Achievable? Achievetate? Achievelise? (incl. moeilijk kijkende Mike Chang :'))
• Shelby die en glimlach wil die kanker kan genezen) Djeez.
That terrible wife Terri. Who's not terrible. Just kind of.. you know, terrible.
Só much drama!
Will's wife put the Terri in terrible.
It used to be a triangle, but now it's like.... a pentagon.

[ Bericht 4% gewijzigd door Steve op 09-02-2011 20:57:41 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92562153
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Steve het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die het 'here is what you missed on Glee'-commentaar wel leuk gedaan vind bij deze serie? :D.
So here's what happened on Glee, if you live in a cave or just got out of prison.
So I don't know anyone who would miss an episode on Glee, but here's what's been happening in case you did.
It used to be a triangle, but now it's like.... a pentagon.
Ik piste echt in m'n broek bij die lines idd :D zeker die laaste, die stilte na 'like'.. _O_
pi_92562363
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Steve het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die het 'here is what you missed on Glee'-commentaar wel leuk gedaan vind bij deze serie? :D.
So here's what happened on Glee, if you live in a cave or just got out of prison.
So I don't know anyone who would miss an episode on Glee, but here's what's been happening in case you did.
It used to be a triangle, but now it's like.... a pentagon.
Die zijn altijd heel origineel inderdaad. Het is ook leuk dat ze niet precies uitleggen wat in de vorige aflevering gebeurt, maar de stukken laten herinneren wat je moet weten bij de komende aflevering. :D
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92562685
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Steve het volgende:
Het zou me niks verbazen als Will en Beiste ook nog eens het bed in duiken. :').
En John Stamos mag ook wel weer een keer mee komen zingen. *O*.
Ew, thanks for the image.. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:59:34 #74
88233 Steve
Still the best.
pi_92563003
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92564906
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Steve het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die het 'here is what you missed on Glee'-commentaar wel leuk gedaan vind bij deze serie? :D.

So here's what happened on Glee, if you live in a cave or just got out of prison.
So I don't know anyone who would miss an episode on Glee, but here's what's been happening in case you did.
Not every dream is achievable. Is that even a word? Achievable? Achievetate? Achievelise? (incl. moeilijk kijkende Mike Chang :'))
• Shelby die en glimlach wil die kanker kan genezen) Djeez.
That terrible wife Terri. Who's not terrible. Just kind of.. you know, terrible.
Só much drama!
Will's wife put the Terri in terrible.
It used to be a triangle, but now it's like.... a pentagon.
Die voice overs in het eerste seizoen waren pas goed. Die hele ruzie in het echt die ook oversloeg in de voice overs _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92564978
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Seam het volgende:

[..]

Die voice overs in het eerste seizoen waren pas goed. Die hele ruzie in het echt die ook oversloeg in de voice overs _O-
Die tussen Will en Sue? :D
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92566384
ik vond het best een toffe aflevering. Ik wil Finn en rachel weer samen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_92566699
net gekeken! En ik vond 'm leuk O+
Ja doei.
pi_92569241
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:23:46 #80
88233 Steve
Still the best.
pi_92569319
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef miieejj het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je vraag niet?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92569535
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet?
op youtube zag ik dat kurt met alleen maar jongens in een koor aan het zingen was..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:29:27 #82
88233 Steve
Still the best.
pi_92569776
Volg je de Nederlandse uitzendingen (geen idee hoe ver ze daar zijn)? Anders lijkt het me wel duidelijk...
Kurt zit nog gewoon in Glee.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92569800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef miieejj het volgende:

[..]

op youtube zag ik dat kurt met alleen maar jongens in een koor aan het zingen was..
Da's in het US topic geen spoiler ;)
Hij is van school veranderd ja.
pi_92569846
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Steve het volgende:
Volg je de Nederlandse uitzendingen (geen idee hoe ver ze daar zijn)? Anders lijkt het me wel duidelijk...
ik volg de nederlandse uitzendingen.. maar ik ben nieuwsgierig.. daarom kijk ik op youtube.. :') :@
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_92569884
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Maartel het volgende:

[..]

Da's in het US topic geen spoiler ;)
Hij is van school veranderd ja.
van school veranderd? hoezo.? :)
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_92570420
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef miieejj het volgende:

[..]

van school veranderd? hoezo.? :)
Hij werd erg gepest op McKinley, en nu zit ie op een prestigieuze all-boys school. :)
pi_92570454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef miieejj het volgende:

[..]

van school veranderd? hoezo.? :)
Kort samengevat werd ie nogal getreiterd/geterroriseerd door één van die football spelers (die zelf in de kast lijkt te zitten) en daarom is hij min of meer gevlucht, en dus veranderd van school én Glee Club.
pi_92570575
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Melochan het volgende:

[..]

Hij werd erg gepest op McKinley, en nu zit ie op een prestigieuze all-boys school. :)
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Kort samengevat werd ie nogal getreiterd/geterroriseerd door één van die football spelers (die zelf in de kast lijkt te zitten) en daarom is hij min of meer gevlucht, en dus veranderd van school én Glee Club.
ooh jeetje
door die donkere en blanke jongens ?
maar is dan ook uit de serie? nee toch ? :)
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_92570634
Hij zit nog in de serie.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92570659
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef miieejj het volgende:

[..]



[..]

ooh jeetje
door die donkere en blanke jongens ?
maar is dan ook uit de serie? nee toch ? :)
Nee (je ziet 'm toch nog op Youtube ;)).
En ws komt ie vroeg of laat wel weer terug naar McKinley net als iedereen die ooit de Glee Club verliet (alleen doet hij er wat langer over)
pi_92570747
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nee (je ziet 'm toch nog op Youtube ;)).
En ws komt ie vroeg of laat wel weer terug naar McKinley net als iedereen die ooit de Glee Club verliet (alleen doet hij er wat langer over)
oke dan..:)

kijken jullie ook nog de nederlandse uitzending ? of alleen maar de amerikaanse?
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_92570787
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lithia het volgende:

[..]

Die tussen Will en Sue? :D
Die ja :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92570845
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef miieejj het volgende:

[..]

oke dan..:)

kijken jullie ook nog de nederlandse uitzending ? of alleen maar de amerikaanse?
Ik volg alleen nog de Amerikaanse afleveringen, steevast downloaden op woensdagochtend :7 Soms, als ik voorbij zap, kijk ik ook wel op RTL5, maar er zijn vaak leukere dingen op TV :') En die reclames tussendoor vind ik best irri.
pi_92570942
Tv kijken :') Gewoon lekker downloaden ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92571378
Santana: "Finn only wears that gassy infant look when he feels guilty about something." _O-
Ik vind d'r echt uitzonderlijk leuk in ep 12 :Y
pi_92571704
Deze ep was echt supertof! ik had ook iets mierzoets verwacht maar dat viel reuze mee. Alleen die warblers in de Gap store waren echt te kansloos idd :D Santana was weer lekker bitchy. De huilbui van tina vond ik wel enigszins vreemd, maar vooruit :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92573686
Kurt is alleen niet terug omdat Blaine's nummers zo goed verkopen op iTunes ofzo :') :') :') ;( .
pi_92574708
Ach Kurt heeft genoeg op de voorgrond gestaan dit seizoen, dus even wat minder Kurt vind ik niet erg, en ik vind t eigenlijk ook wel netjes dat een verhaallijn eens consequenties heeft die niet in de volgende aflevering alweer zijn opgelost.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:45:28 #99
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_92583348
Jeej leuke aflevering O+ Maar wel echt typisch dat iedereen met elkaar aan het rondsletten is, dat zie je echt in elke amerikaanse serie terug :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:55:44 #100
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_92583677
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jeej leuke aflevering O+ Maar wel echt typisch dat iedereen met elkaar aan het rondsletten is, dat zie je echt in elke amerikaanse serie terug :')
That reminds me, ik vind het geslet van Mr. Schue meevallen de laatste paar afleveringen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')