A'Dam!quote:
Ohja, dat tieten had ik niet eens gehoordquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
grkrkgrrk tieten fgkrrrrkkkgrkkk tieten
Zo iets
Haatquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
SSB, misschien moet je eerst hier gaan posten wat je straks gaat zeggen, dan kunnen we meelezen![]()
hahahhaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
SSB, misschien moet je eerst hier gaan posten wat je straks gaat zeggen, dan kunnen we meelezen![]()
moet ik aan jouw denken en aan de PM gesprekken van toen?quote:
Doe maarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik aan jouw denken en aan de PM gesprekken van toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mwah, wellicht ietsiepietsie, maar ik heb m'n geluid ook heel zachtjes staan, dus alleen het gekraak hoor ik behoorlijk hardquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toon, de kwaliteit was met testen beter?
ik van ¤80 en ik hoor geen gekraakquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb hier een set van 3 mille! (Serieus)
Ja ik zou ook voor een glazen douche deur gaan, die van plastic is idd niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude, dat is meer plastic
Hoe lang moest je over dit antwoord nadenken?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook voor een glazen douche deur gaan, die van plastic is idd niet mooi.
Okee niet helemaal 3 mille; het was fl.6000quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Check ToT die stuivers van hem Djoeken Jong!
Nadat ik jouw reactie had gelezen? Ik denk 20 seconde.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe lang moest je over dit antwoord nadenken?
Ok.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nadat ik jouw reactie had gelezen? Ik denk 20 seconde.
Jij ook veel plezier danquote:
Moet ik ook aan jou gaan denken?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier dan![]()
Wel verdacht hoor, jij en OV tegelijkertijd douchen...
Geen idee, ik weet alleen dat ze appelflappen eet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat je zusje morgen thuis komt?
Jij hebt die PMs niet van mij ontvangen, dus jij zal misschien wel ergens anders aan denkenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moet ik ook aan jou gaan denken?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat ze appelflappen eet.
En die zijn niet voor Merel.
Even 1 antwoord:quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef vismetbier het volgende:
Even 1 vraag:
wat voor soort muziek word hier vooral afgespeeld?
Gadverquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt die PMs niet van mij ontvangen, dus jij zal misschien wel ergens anders aan denken
Gaan jullie je maar lekker met elkaar vermaken
Van alles en nog watquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef vismetbier het volgende:
Even 1 vraag:
wat voor soort muziek word hier vooral afgespeeld?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat ze appelflappen eet.
En die zijn niet voor Merel.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HEET JIJ SPAGHETTIVRETER OF RAGBOER?!
Valt er over de uitslag te corrensponderen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Spagettivreter en Ragboer, beide een plaatje van een versgetapt pilsje posten.
De winnaar van de vorige ronde, Patje, kies hier weer de winnaar uit
hahahquote:
Ook niet liefquote:
Jeejquote:
Moeten jullie snel zijn, liedje is bijna afgelopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Valt er over de uitslag te corrensponderen?
Nu is ze aan het werk. Zo ver ik weet dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze heen is, misschien is het wel utrech
Kan hem niet zienquote:
Ik bedoel eigenlijk over de vorige rondequote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeten jullie snel zijn, liedje is bijna afgelopen.
Verjaardag van het zusje van Dasjonny. En naar de verjaardag van mijn vriendin.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hahah
[..]
Ook niet lief
[..]
Jeej![]()
Waarheen eigenlijk ?
Ik drink alles, meeste jupiler, warsteiner of hertog janquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
Maar Patje drinkt jupiler en geen bazengrolsch...
Ohh oke, jullie kennen elkaar ook echt persoonlijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verjaardag van het zusje van Dasjonny. En naar de verjaardag van mijn vriendin.
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HEET JIJ SPAGHETTIVRETER OF RAGBOER?!
Nou hij is mijn schoonbroer. Dus ja ik ken hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh oke, jullie kennen elkaar ook echt persoonlijk?
Was ook best duidelijk toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh oke, jullie kennen elkaar ook echt persoonlijk?
Maar die doet het niet mattiequote:
Ah op die manierquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou hij is mijn schoonbroer. Dus ja ik ken hem.
Ja, dacht al zoiets, maar ik kan soms nogal traag van begrip zijnquote:
Mijn computer wellichtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
Vaag, ik zie mijn eerste biertje gewoon staan. Zijn jullie dronken ofzo?
Nee, gingen wij eerst ook niet van uitquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
[..]
Ja, dacht al zoiets, maar ik kan soms nogal traag van begrip zijn![]()
En het blijft internet, dus je gaat er niet vanuit
Als ik m open in een apart tabblad, krijg ik iets over een anti-download beleid.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
Vaag, ik zie mijn eerste biertje gewoon staan. Zijn jullie dronken ofzo?
Zal ik je nog eens iets ironisch vertellen. Ze hebben elkaar ontmoet via internet, althans, dat moet ik geloven.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
[..]
Ja, dacht al zoiets, maar ik kan soms nogal traag van begrip zijn![]()
En het blijft internet, dus je gaat er niet vanuit
Of mij dat interesseert.quote:
Is dat een nieuwe merk?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Of mij dat interesseert.
Plaatjes met bier![]()
Nubier drinken
Was wel mafquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens iets ironisch vertellen. Ze hebben elkaar ontmoet via internet.
Vervolgens weet ik niet eens dat Mash_ eigenlijk ook draait op de radio, en komen we daar allebei via m'n zusje achter.
Haha tofquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, gingen wij eerst ook niet van uitWe posten hier alle2 al best lang in dit topic. Maar ik wist niet dat hij het was, en andersom.
Heel mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens iets ironisch vertellen. Ze hebben elkaar ontmoet via internet.
Vervolgens weet ik niet eens dat Mash_ eigenlijk ook draait op de radio, en komen we daar allebei via m'n zusje achter.
Maar ik tap zelf wel de beste biertjesquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry raggast maar ik kies die van Spaghettivreter omdat hij er op het plaatje beter uitziet. Kan gebeuren toch?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry raggast maar ik kies die van Spaghettivreter omdat hij er op het plaatje beter uitziet. Kan gebeuren toch?
Dit jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef ToT het volgende:
Je microfoon staat net een tikkie zacht vergeleken met de muziek!
Yep, eigenlijk net zo random als een willekeurige persoon op straat aantikken en dan zn naam goed raden ofzoquote:
4 jaar geleden ofzo, toen ik America's Army speelde kwam ik zo'n gast tegen in een clan.. naja, wij gamen enzulks. Scheen het dat hij in Kampen woonde en toevallig was mijn broer daar ook laatst geweest voor dingen voor z'n auto.quote:
Awesomequote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatste ronde:
Door mij gekozen Deelnemers: Sperzietoon en Merel
Winnaar van vorige ronde: Spagettivreter kiest de laatste winnaar.
Categorie: sportauto's.
Winnaars van alle 3 de rondes mogen 1 verzoekje aanvragen
Winnaars so far: Patje, Spagettivreter...
Oh echt? Dat had ik niet gehoordquote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatste ronde:
Door mij gekozen Deelnemers: Sperzietoon en Merel
Winnaar van vorige ronde: Spagettivreter kiest de laatste winnaar.
Categorie: sportauto's.
Winnaars van alle 3 de rondes mogen 1 verzoekje aanvragen
Winnaars so far: Patje, Spagettivreter...
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
4 jaar geleden ofzo, toen ik America's Army speelde kwam ik zo'n gast tegen in een clan.. naja, wij gamen enzulks. Scheen het dat hij in Kampen woonde en toevallig was mijn broer daar ook laatst geweest voor dingen voor z'n auto.
Dus hij vraagt zo 'oh, bij wie ging hij dat halen?'. Euhh, bij ene Bert. Ooooh, dat is mijn vader!
Mijn broer was dus bij zijn vader geweest
Vet bizar
jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Awesome
Je mag er maar 1 inzenden zeker?
Freerunnen. Iemand maakte pics en mailde ze naar de cops. Die kwamen en stuurde ons wegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, wat had je nu weer gedaan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter zo zonder muziek op de achtergrond ?
Is het geen vliegtuig?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien niet helemaal een sportauto, maar ik vind m zo geniaal
Jaquote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 4 van die halve liter glazen van Jupiler
Zie je geen schuim?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je ziet helemaal geen schuim op die foto vandaar
Ik ben een vrouw en postte een auto, telt dat ook?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Dasjonny het volgende:
Had gewoon een auto met een vrouw erop gepost. Won je sowieso
Ik moet wel winnen, dat ding van Merel kan je toch geen auto noemenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Dasjonny het volgende:
Had gewoon een auto met een vrouw erop gepost. Won je sowieso
Dat is dat donkere gedeelte.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je ziet helemaal geen schuim op die foto vandaar
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt die PMs niet van mij ontvangen, dus jij zal misschien wel ergens anders aan denken
Gaan jullie je maar lekker met elkaar vermaken
Het is echt een autoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet wel winnen, dat ding van Merel kan je toch geen auto noemen
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
And the winner is..... Sperzieboontoon
BUUUURRRNNNquote:
Awh, verloren, toch een andere auto moeten kiezenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ooh te laat gelezen, maar we delen dezelfde meningquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Klopt, maar heb 6liter fust in mijn perfect draft.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
Jupiler heeft altijd van die kinderflesjes.
Sorry, moest ff snel iets anders doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh te laat gelezen, maar we delen dezelfde mening![]()
Patje, Spagettivreter en Toon, post aub jullie verzoekjes
Arjuna Schiks - Mahesvari (Original Mix)quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh te laat gelezen, maar we delen dezelfde mening![]()
Patje, Spagettivreter en Toon, post aub jullie verzoekjes
Space of aids.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, nu moet ik ook al een verzoekje plaatsen
Euhm
Deze dan aub
Gewoon beugels zoepe, kameraad.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt, maar heb 6liter fust in mijn perfect draft.
Ohh vind ik ook prima hoorquote:
Dit is ook wel een apart dingquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ] die vind ik toch mooier
Maar die ken ik niet, dus die had ik niet kunnen postenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Kan ik niet vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, nu moet ik ook al een verzoekje plaatsen
Euhm
Deze dan aub
Kan gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Het gaat niet lukken jongens vannacht, mn internet valt uit en ik krijg het niet aan de praat met virtual dj, dus iemand moet me overnemen, helaaaaas
Jij zoekt gewoon alle conceptcars op van elk merkquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit is ook wel een apart ding
[ afbeelding ]
Overigens vind ik deze een stuk mooier
[ afbeelding ]
Ik wil wel een uurtje verzoekjens doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Het gaat niet lukken jongens vannacht, mn internet valt uit en ik krijg het niet aan de praat met virtual dj, dus iemand moet me overnemen, helaaaaas
Je kan hem toch rippen van youtube?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden.
Kan het niet gewoon een iets meer standaard liedje zijn?
Nee, ik ken een site die gewoon geniale auto's heeftquote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon alle conceptcars op van elk merk
Ik ken er ook een.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik ken een site die gewoon geniale auto's heeft
www.zeutch.comquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ken er ook een.
www.wreckedexotics.com
Ik moet al 20 dingen tegelijk doen man.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan hem toch rippen van youtube?
Medionquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet al 20 dingen tegelijk doen man.
Die oude aldi pc van me trekt het niet, sorry
Was je er hiervoor dan al wel ?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo even mijn bureau verbouwen, dus kan even weg zijn zometeen
Tegenwoordig zijn ze wel beter, maar niets gaat boven zelfbouwquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Medion pc's van de aldi
Wat een bazendingen
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel beter, maar niets gaat boven zelfbouw
hij kon het niet met virtual dj 6 op mac ofzo??quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet doorgeven van Paul_in_the_Dark dat hij niet kan vannacht.
Heeft ie ban ofzo?
vraag het hem? dat lijkt me het beste..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft ie ban ofzo?
Nooit geprobeerd. Ook niet zo'n behoefte aan sinds m'n vader nog steeds een nieuwe computer koopt als deze niet meer werktquote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel beter, maar niets gaat boven zelfbouw
He has been here, and done that.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft ie ban ofzo?
PC stuk, en ik heb al een paar keer gevraagd of ik moest overnemen, met een beetje van mij en een beetje verzoekjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft ie ban ofzo?
Ja, neem jij dan maar over, zijn show gaat nu officieel niet door.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
PC stuk, en ik heb al een paar keer gevraagd of ik moest overnemen, met een beetje van mij en een beetje verzoekjes.
Dat is handigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Ook niet zo'n behoefte aan sinds m'n vader nog steeds een nieuwe computer koopt als deze niet meer werkt
Dan DM ik koelkast evenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, neem jij dan maar over, zijn show gaat nu officieel niet door.
Neee, zo werkt dat niet Mashjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is handigAls je nieuwe pc wilt sloop je deze even en krijg je weer een nieuwe.
moeten we nou zeggen, doei en succes dat je het 2 keer zegt ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, even verbouwen hier hoor haha, kan zijn dat ik zo weg ben
Is toch leuk om een keer te doen, net zoals lego toen je klein was. Bespaart ook de nodige euro's.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Ook niet zo'n behoefte aan sinds m'n vader nog steeds een nieuwe computer koopt als deze niet meer werkt
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt, als ik deover de radio kon doen
!
Oja, kutquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moeten we nou zeggen, doei en succes dat je het 2 keer zegt ofzo
Staat al op 100quote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
SSB, kan je je microfoon niet iets harder zetten, ik versta er echt niks van
Aah tune snel in danquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus bijna heel ssb zn show gemist omdat mn laptop besloot om dood te gaan
Awh, arme jijquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus bijna heel ssb zn show gemist omdat mn laptop besloot om dood te gaan
Ahhquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb eerst winamp aangedaan en toen pas fokquote:
1 woord, 5 lettergrepen: "reanimatie"quote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was wel een leuke show.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb eerst winamp aangedaan en toen pas fok![]()
Lekker nummer wel dit
Ow dat wist ik niet, dat je requests moest winnenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was wel een leuke show.
Met 3 soort spelletjes waar mensen requests konden winnen
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, arme jij![]()
Maar nu leeft ie weer dus?
Ja hulptroepen gebeld, uur aan de foon gehangen. Ik had dikke malware spyware en shitquote:
Fijn dat ze snel kwamen danquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja hulptroepen gebeld, uur aan de foon gehangen. Ik had dikke malware spyware en shit![]()
HOOR IK DAAR IN DE VERTE EEN AMSTERDAMS ACCENT???
Tevens de hulptroep heeft ook amsterdams accent
niet zelf je pc kunnen fieksenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja hulptroepen gebeld, uur aan de foon gehangen. Ik had dikke malware spyware en shit![]()
HOOR IK DAAR IN DE VERTE EEN AMSTERDAMS ACCENT???
Tevens de hulptroep heeft ook amsterdams accent
Kan je anders niet de muziek zachter zetten en de mic even hard? Dan is het verschil kleiner en kan iedereen zn volume gewoon hoger zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit echt half te schreeuwen met die mic 5 cm van mijn mond af...
De muziek zet ik steeds helemaal uitquote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je anders niet de muziek zachter zetten en de mic even hard? Dan is het verschil kleiner en kan iedereen zn volume gewoon hoger zetten
Ik bedoel tijdens het draaienquote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De muziek zet ik steeds helemaal uit
Lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Heb meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om bier, chips, kaas, grilworst en komkommer te halen.
Herkenbaar, ben nu ook bezig met een verbouwingquote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef Rockiejj het volgende:
Heerlijk om je kamer te verbouwen met onz-radio
Pass eens een sjuupje door jonguh.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Heb meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om bier, chips, kaas, grilworst en komkommer te halen.
Telefonisch opgelostquote:
Normaal fix ik alles zelf. Nu kon ik niks meer doen, ik had een hele gemene te pakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet zelf je pc kunnen fieksen
OV kan ook goed met computers omgaan
en amsterdams accent meldt
Prima, ik heb bugles met die saus van doritos nuquote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pass eens een sjuupje door jonguh.
Hoorde jij een overgang ?quote:
Ja, laatst toen je wilde je dat heel graag.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog daten?Waren er al plannen dan ?
Oh echt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, laatst toen je wilde je dat heel graag.
Dagje Amsterdam doen een keer?
Helemaal niks, dat was het mooie. Je meende hetquote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat had ik op?![]()
Ik heb morgen wel tijd voor een dagje Utrecht
Minder muziek en meer kletsenquote:
Dat had ik ook eensquote:Op maandag 7 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Telefonisch opgelost![]()
[..]
Normaal fix ik alles zelf. Nu kon ik niks meer doen, ik had een hele gemene te pakken
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Helemaal niks, dat was het mooie. Je meende het
Ik had opeens Systems Tool 2011. Die blokkeert gewoon ALLES kon niks meer doen manquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens
maar gelukkig doet alles eht nu tip top
Maar morgen kan ik nietquote:
Fok doet gewoon stomquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb nu ook dat ik deze post die jij net quotte van SperzieboonToon niet zie
Zaterdag heb ik school en daarna al een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar morgen kan ik niet
Heb je zaterdag tijd?
Kom je dan gelijk mee naar het feestje van m'n broer?
Beatmatch was goed ouwequote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DAMNNN wat een overgang
Flawless!
Zeg dat tegen mijn vriendin die jarig is manquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
Kut Lars, zaterdag hoor je godverdomme in Arnhem te stampen.
Ik had ene win 32 backdoor heeft elk bestand geïnfecteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had opeens Systems Tool 2011. Die blokkeert gewoon ALLES kon niks meer doen man
Halen we wel een keer inquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn vriendin die jarig is man
Ik had net tijdens het hardlopen ook hardstyle op en moest direct aan Hardbass denken
Ahquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik school en daarna al een meet![]()
Mee naar feestjes?
Deze ookquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had ene win 32 backdoor heeft elk bestand geïnfecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |