Ahhhh, we hebben een fan dat zie je gelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Ekoyt het volgende:
Ik vind dit een stompzinnig en ranzig topic,.... met een topictitel die ook niet uitblinkt in verbale vermogens.
Heeft vooralsnog geen F*** te maken met fotografie,.... behalve dat er dus wel eens foto's gemaakt worden van overleden (!) mensen.
* mompelt iets van 'effectbejag' en de vraag 'waarom???' *
Obscuur?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhh, we hebben een fan dat zie je gelijk
Vroeger was fotoregistratie van net overledenen overigens de normaalste zaak ter wereld.
Dat hele obscure is een label dat jij er nu op plakt.
Gewoon omdat het kan he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef Ekoyt het volgende:
[..]
Obscuur?
Wat voor woorden lees jij?
Niets obscuurs aan overleden mensen,.... ik heb notabene mijn beide overleden ouders gefotografeerd. Niets obscuurs aan.
Dat vond ik (ondanks dat dat niet meer 'vroeger' was) ook de normaalste zaak van de wereld,.... kom op zeg!
Label even iemand anders,.... svp!
De manier en bewoordingen waarmee dit topic geopend wordt/werd komt voor mij over als ranzig en effectbejag,...
Excuus dat ik het niet met je eens ben,...
Maarre, vertel anders eens waarom jij zo geinteresseerd bent in dit soort foto's?
(serieuze vraag hoor!.... ben nieuwsgierig)
Het heeft een beetje een "when-you-see-this-you'll-shit-bricks" gehalte... het heeft eerder iets met make-up, grimeren en aankleding te maken dan fotografie denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat omdat het mooie foto's zijn of is dat omdat er dode mensen op staan?
Wat ik hier nu voorbij zie komen valt eigenlijk meer onder registraties van dode mensen. Mgoed, ik twijfel dus laat 'm nog even lekker staan.
Precies,ik heb nooit begrepen de fascinatie en verheerlijking van de dood door sommigen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic is macaber ende luguber.
Ik vind de foto's machtig interessant en nee, ik verheerlijk dood niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Precies,ik heb nooit begrepen de fascinatie en verheerlijking van de dood door sommigen.
Als je de dood om je heen hebt gezien dan ga je het zeker niet verheerlijken ook al lijkt het
in films iets geweldigs.
Aan hun ballen kietelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef Loontjah het volgende:
ik vraag me toch af hoe je een overleden iemand kan laten "lachen"..
Wie is er dood?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Photographs taken after the death of a child were popular in the mid nineteenth century.
Ik denk de rechter. Maar dat baseer ik alleen op de manier dat haar handen neergezet zijn. Ze zijn open, zelfde houding, stijve armen.quote:
Was ook een stuk hierboven, dat kleine meisje met die jongen met de dichte ogen, die stond ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Hoe hebben ze die neergezet dan? Aan een plank gespijkerd ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |