Ik kan wel wat bieden hoor. Ik hoef pas voor zondag nog 4 trainies te kopen en morgen lopen mn deadlines af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wil die winger eigenlijk wel heel graag hebben. Gooi deze trainee wel de deur uit voor nog een skilltrade:
lessandro Lanza (280334465)
20 years and 73 days, Next birthday: 19-03-2011
In weak form, solid stamina.
A controversial person who is fiery and honest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 19-05-2010 (5/42), 2s 5wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 8 650
Wage: 2 220 ¤ (1 850 ¤) /week including 20% bonus
35 520 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: passable
Winger: inadequate
Passing: weak
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
Is vrijdag gestegen namelijk.
Is er iemand die op beiden kan bieden? Dan gooi ik ze er zometeen op namelijk.
Ok, ik wacht nog heel even. Dichter op de deadline is een gunstiger tijdstip vrijdag. Ben jij er over een uurtje nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bieden hoor. Ik hoef pas voor zondag nog 4 trainies te kopen en morgen lopen mn deadlines af.
Ik ben er over een uurtje nog ja. Je hebt ook mn 06 dacht ik dus als ik niet snel genoeg reageer sms je me toch ff.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ok, ik wacht nog heel even. Dichter op de deadline is een gunstiger tijdstip vrijdag. Ben jij er over een uurtje nog?
Top!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er over een uurtje nog ja. Je hebt ook mn 06 dacht ik dus als ik niet snel genoeg reageer sms je me toch ff.
Hoe heb jij het eigenlijk gedaan toen je je liet afzakken qua personeel? Alles op je assistent trainers na ontslagen of langzaam afgebouwd?quote:
NPquote:
Ehm...dat weet ik niet meer. Ik denk dat ik alleen wat fysio's naast mn trainers in dienst hadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe heb jij het eigenlijk gedaan toen je je liet afzakken qua personeel? Alles op je assistent trainers na ontslagen of langzaam afgebouwd?
Hmmm jammer.... Geen woordvoerders? Die zorgen toch ook nog voor wat inkomsten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ehm...dat weet ik niet meer. Ik denk dat ik alleen wat fysio's naast mn trainers in dienst had
Zou wel kunnen, maar ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmm jammer.... Geen woordvoerders? Die zorgen toch ook nog voor wat inkomsten.
Ja dat was mij ook al opgevallen. Maar zoals ik al eerder aangaf kan ik mij daar niet om bekommeren. Ik word geen kampioen meer en ga ook niet meer degraderen. Dus met de competitie ben ik niet zo meer bezig, met wijzigingen in de selectie en traden des te meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
NP![]()
Zit net even vluchtig te kijken bij je spelers maar jij hebt er aardig wat op scherp staan zeg!
Helaas. Nouja simpel op te zoeken natuurlijk. Dit was all1 makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik weet het echt niet meer
Dat had ik mee gekregen net ja. Toch wel vaag om te zien dat een stuk of 5 basis spelers op scherp staan. 5x een gele kaart en je team is zwaar kreupel. Toch lastig als het nog wel ergens om gaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat was mij ook al opgevallen. Maar zoals ik al eerder aangaf kan ik mij daar niet om bekommeren. Ik word geen kampioen meer en ga ook niet meer degraderen. Dus met de competitie ben ik niet zo meer bezig, met wijzigingen in de selectie en traden des te meer.
ik had van alles eigenlijk wel wat.. om toch optimale inkomsten te genereren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmm jammer.... Geen woordvoerders? Die zorgen toch ook nog voor wat inkomsten.
Ja hoor. Ik vroeg t nu all1 ff aan flap omdat ie redelijk recent nog had gepost en ik wilde snel een antwoord. Moon, Rpp en nico mogen het ook posten al verwacht ik van de laatste 2 niet veel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is mijn lijstje van personeel nog van belang?
quote:Personeel
Positie In dienst Kosten/week
Assistent-trainers 6 10 800 ¤
Sportpsychologen 0 0 ¤
Woordvoerders 10 18 000 ¤
Fysiotherapeuten 4 7 200 ¤
Dokters 10 18 000 ¤
Totaal 30 54 000 ¤
Zo iets dacht ik al wel. Ik kan het me all1 voorstellen dat je bijna alles de deur uit gooit om kosten te besparen. Ik zal daar een balans voor moeten vinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had van alles eigenlijk wel wat.. om toch optimale inkomsten te genereren.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat ik niet post, wil niet zeggen dat ik niet mee lees.
Maar bij deze:
[..]
nou ja woordvoerders leverden natuurlijk sponsorgeld op en accountants leverden rente op.. dus die had ik sowieso om geld te genereren.. daarnaast had ik 10 assistenten..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik al wel. Ik kan het me all1 voorstellen dat je bijna alles de deur uit gooit om kosten te besparen. Ik zal daar een balans voor moeten vinden.
hmmm dat 6 assistenten verhaal heb ik niet meegekregen.. hoe zit dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je bent een lurker geworden!!
![]()
![]()
Echt he dat 6 assistenten verhaal heb ik mee gekregen maar ik vind t zo vaag staan.
Zal wel ff naar die tool gaan voor woordvoerders. Het hele seizoen rennen mn supporters weg en komend seizoen zal dat ook wel omlaag mogen.
Bij wat voor bedrag krijg je ook al weer rente?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja woordvoerders leverden natuurlijk sponsorgeld op en accountants leverden rente op.. dus die had ik sowieso om geld te genereren.. daarnaast had ik 10 assistenten..
Klopt. 7 seizoenen voor 1 level extra is niet de moeite waard om 4x1800x16x7 (¤ 806.400) te investeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je bent een lurker geworden!!
![]()
![]()
Echt he dat 6 assistenten verhaal heb ik mee gekregen maar ik vind t zo vaag staan.
Zal wel ff naar die tool gaan voor woordvoerders. Het hele seizoen rennen mn supporters weg en komend seizoen zal dat ook wel omlaag mogen.
Ongeveer het zelfde als met woordvoerders. Uit onderzoek bleek dat hij met 6 assistenten het beste prijs\kwaliteits verhouding dinges had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmm dat 6 assistenten verhaal heb ik niet meegekregen.. hoe zit dat?
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. 7 seizoenen voor 1 level extra is niet de moeite waard om 4x1800x16x7 (¤ 806.400) te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |