Nou vooruit dan maar, omdat je zo aandringt, bij jou of bij mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heeft niemand je verteld dat je met mij naar bed wou? Ik dacht dat je dat wel wist!
bij jou natuurlijk.. dan kan ik weg voor het ontbijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, omdat je zo aandringt, bij jou of bij mij?
Helemaal goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij jou natuurlijk.. dan kan ik weg voor het ontbijt
Naam maakt niet uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Hey marlous, ik wil met je onder de douche is ook een goeie. Tenzij je tsjikkie Eva heet.
Beste die ik hier gelezen hebben. De rest faalt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Proletariaat het volgende:
kijken naar kaartje achterin shirt
en dan
made in heaven zeggen werkt
werkt die op jou ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken jou niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef DitMeisjeKenJeNiet het volgende:
je kiunt ook doen,
blokjes ijs op de grond gooien en dan zegge: het ijs is gebroke,Neuke??
SUC 6!
( ps heb ik van ruud veldkamp(GTST))
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:52 schreef TimKuik het volgende:
"Als ik jou zou vragen om met mij het bed in te duiken, zou je antwoord dan het zelfde zijn als het antwoord op deze vraag?"
Succes gegarandeerd!
Aaah nou neuken vind ik beter dan kussen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef marloesw het volgende:
Waarom direct neuken vragen?
Ik heb wel eens iemand versierd door te vragen: Wil je kussen?
Lijkt me veel beter.
Ik weet nog een tentje waar ze het verkopen. Hier niet ver uit de buurt (bij mij dan he!).quote:
Ik zal je wijdbeens met open armen ontvangen!quote:
ook een pareltjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef zovty het volgende:
Ja, jou misschien.
MAAR ONS DUS NIET!!.
Mijn meest succesvolle openingszin allertijden is nog steeds: ej, ik wil me ballen in je mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |