Ik wou net zeggen, ik zou Evie, MeMo of Engel niet als zusje willen, die zuipen m'n bier op!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want een zusje drinkt geen bier
Evie heeft tijden mijn bier opgedronkenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou Evie of Engel niet als zusje willen, die zuipen m'n bier op!
M'n broertje ook trouwens
Van Evie weet ik het niet, maar ik koop wel weer bier voor mijn bro'squote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou Evie, MeMo of Engel niet als zusje willen, die zuipen m'n bier op!
bierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou Evie, MeMo of Engel niet als zusje willen, die zuipen m'n bier op!
Dat is wel het nadeel van hun leefruimte beperken tot de keuken, ze zitten dan wel griezelig dicht bij je bier.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie heeft tijden mijn bier opgedronken![]()
Al valt t mee, thuis drinkt ze niet zoveel
Zo dacht ik er ongeveer over plus ik was bang dat ik niet verwend zou worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tof want: makkelijk te verslaan met monopoly, dan is hij de oudste in huis, mag ook eens vertellen hoe een ander het moet doen.
Niet tof want: gejank van baby, laptop niet meer alleen voor hem, als het een broertje is dan moet ie wellicht vrezen voor zijn bier.
Kunnen ze em mooi openmaken en aangevenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van hun leefruimte beperken tot de keuken, ze zitten dan wel griezelig dicht bij je bier.
De kunst is om de ketting zo lang te maken dat we bier kunnen kopenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van hun leefruimte beperken tot de keuken, ze zitten dan wel griezelig dicht bij je bier.
Ik kocht bier en zette dat bij Evie neerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van Evie weet ik het niet, maar ik koop wel weer bier voor mijn bro's
Koop je ook bier en zet je dat dan bij mij neerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kocht bier en zette dat bij Evie neer
Ik heb werkelijk geen idee wat hij ervan zou vinden.. Het zou nogal een leeftijdsverschil zijn ook he..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ongeveer over plus ik was bang dat ik niet verwend zou worden.
Alleen als ik regelmatig bij je in bed mag kruipenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Koop je ook bier en zet je dat dan bij mij neer
Simpel computer met internet. AH-thuisbezorgservicequote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De kunst is om de ketting zo lang te maken dat we bier kunnen kopen
Bier....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach hier hebben we schultenbrau jonge![]()
Engel is ook goed terecht gekomenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hij ervan zou vinden.. Het zou nogal een leeftijdsverschil zijn ook he..
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Wel écht bier dan he..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Naah, 10 jaar verschil kan heel leuk zijn, maar ook heel irritant een baby + pubertijd samen? Veel plezierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hij ervan zou vinden.. Het zou nogal een leeftijdsverschil zijn ook he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |