oh ligt het aan fok, dacht dat mijn pc traag was.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef shomila het volgende:
EgyptSecularist EgyptSecularist
This is a turning point in the revolution. @Ghonim's emotions will give more determination to #tahrir. Tomorrow is going to be tremendous.
59 seconds ago F
Wat is er met fok loos.
ik hoop het , maar heb dankzij jou i.i.g. al heel wat "gelezen "quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komt ms nog op YT of AJE, met engelse subs, zou handig zijn.
indd. hij zegt toch ook ergens , dat ie denkt dat ie door dit interview wel weer snel zou worden opgepakt .. nou , dan breekt de pleuris denk ik helemaal uit ...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb echt het idee dat komende week hoe dan ook de beslissing gaat brengen.
nog iemand met fok issues nu ?? ( vaag )quote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef shomila het volgende:
EgyptSecularist EgyptSecularist
This is a turning point in the revolution. @Ghonim's emotions will give more determination to #tahrir. Tomorrow is going to be tremendous.
59 seconds ago F
Wat is er met fok loos.
Ze hebben er een projectiescherm... kwestie van tijdquote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
I wonder how long it will take for the @Ghonim interview to get shown in Tahrir, if it's not already up on the laptops with pirated wifi.
Slaapse en sterkte in het ziekenhuis?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop het , maar heb dankzij jou i.i.g. al heel wat "gelezen "
[..]
indd. hij zegt toch ook ergens , dat ie denkt dat ie door dit interview wel weer snel zou worden opgepakt .. nou , dan breekt de pleuris denk ik helemaal uit ...
maar zoiezo komen er denk ik "hardere actie's nu aan ..
ik moet morgen aaf weer naar ziekenhuis balen , maar goed , hoe eerder het afgelopen is en mubarak weg is hoe beter , en ik lees het hier wel terug ! ik hoop echt dat het nu snel over is voor ze ..
ga ik zo nessie in ! laterzz iedereen !
juist, zat ik ook al te denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Gezien alle reactie's op twitter denk ik i.d.d. dat het morgen los gaat.
En als de mensen op Tahrir het zien hou ik mijn hart al vast voor vannacht
nee die is geen 81 echt niet, niet een verkeerde foto misschien/quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef rakotto het volgende:
General Habib Ibrahim El Adly (Arabic: ) (born March 1, 1938)
[ afbeelding ]
Dat deze kerel 81 jaar oud is O_o
Dan was dit dus toch vroegtijdig uitgelekt, een paar dagen geleden geruchten over onderhandelingen tussen vs en duitsland hierover via twitter.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kan best dat het een gerucht is dat kanker , meerdere artikelen hebben het over en slimme manier ( soort gezicht redden / chique manier ) om het land uit te komen .. oh ja deze kliniek ; Max-Grundig-Klinik Bühlerhöhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |