Is het nou een draadje of een draaitje? Beide kom ik hier tegen. Draaitje klinkt wel het meest waarschijnlijk; een draaitje aan de pepermolen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De saus moet wel finesse hebben.Eventueel door een pinch of salt of een draaitje peper.
Draaitje natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het nou een draadje of een draaitje? Beide kom ik hier tegen. Draaitje klinkt wel het meest waarschijnlijk; een draaitje aan de pepermolen.
Dat is het ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het nou een draadje of een draaitje? Beide kom ik hier tegen. Draaitje klinkt wel het meest waarschijnlijk; een draaitje aan de pepermolen.
Ik moest METEEN aan 'm denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme ik was hem bijna vergeten, kom jij weer met hem aanzetten
Het is nu wachten wie de nieuwe Pascal zal zijn danquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moest METEEN aan 'm denken
"Ik deed m'n best om niet te gaan huilen........
"
"Doe er wat extra ham in, vinden ze lekker"quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is nu wachten wie de nieuwe Pascal zal zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |