Ik kon er iniedergeval geen vinden dus ik besloot er zelf een aan te maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:00 schreef Aneurysma het volgende:
Fok had er nog geen?
Kurt is een held.
Goed gehandeld.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef KoraalGeneraal het volgende:
[..]
Ik kon er iniedergeval geen vinden dus ik besloot er zelf een aan te maken.
Zonde lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik was vroeger helemaal van hem. Luister nu nauwelijks Nirvana meer.
Ik ga nu kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Aneurysma het volgende:
Moet je zien als je dat nog niet gedaan hebt.
Het is fucking saai maar toch onbetaalbaar voor een fan.quote:
Het ziet er best vet uit, ik ga hem maar eens downloaden kopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Het is fucking saai maar toch onbetaalbaar voor een fan.
Ik heb hem hier liggen, eigenlijk nog nooit gekeken. Kom er niet aan toe.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Hebben jullie Last Days ook wel eens gezien? Ook een film ter nagedachtenis van Kurt Cobain.
http://www.imdb.com/title/tt0403217/
Solo op de radio met Lithium, zeer vet!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Aneurysma het volgende:
With the lights out Box Set. Hebben moet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:37 schreef De_Rikster het volgende:
Kurt Cobain op zich is niks mis mee, de hype die ontstaan is na zijn zelfmoord is alles mis mee, goede marketing, dat wel...
De mensen die opeens in Nirvana shirts gingen lopen zijn gelijk te stellen aan schapen die Che Gueverra shirts lopen zonder de betekenis te kennen. Status van Cobain zou stukken minder zijn als hij gewoon als elke junk zou wegkwijnen, zat andere artiesten in dezelfde stijl met meer talent.
Het feit dat bijvoorbeeld een band als Seether een Nirvana cover kan weggeven waarin niet te merken is dat het niet het origineel is geeft wel aan dat de adoratie aan de cult-status van Cobain ligt en niet aan zijn muziek. Niemand wil de niet van echt te onderscheiden uitvoering horen maar alleen een t-shirt hebben met die rotte kop er op.
Stond deze ook niet op het live-album 'From the Muddy Banks of the Wishkah'?quote:
Mwah, ben ik niet zo met je eens. Muziek gaat niet alleen om de uitvoering maar ook om de creatie. Daarom vind ik dat je te kort door de bocht gaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:37 schreef De_Rikster het volgende:
Kurt Cobain op zich is niks mis mee, de hype die ontstaan is na zijn zelfmoord is alles mis mee, goede marketing, dat wel...
De mensen die opeens in Nirvana shirts gingen lopen zijn gelijk te stellen aan schapen die Che Gueverra shirts lopen zonder de betekenis te kennen. Status van Cobain zou stukken minder zijn als hij gewoon als elke junk zou wegkwijnen, zat andere artiesten in dezelfde stijl met meer talent.
Het feit dat bijvoorbeeld een band als Seether een Nirvana cover kan weggeven waarin niet te merken is dat het niet het origineel is geeft wel aan dat de adoratie aan de cult-status van Cobain ligt en niet aan zijn muziek. Niemand wil de niet van echt te onderscheiden uitvoering horen maar alleen een t-shirt hebben met die rotte kop er op.
Mee eens, Kurt had zijn eigen stijl ontwikkeld. Dus was origineel, dat kan je van veel grote bands niet zeggen. Zijn levensverhaal is maar een bijzaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet zo met je eens. Muziek gaat niet alleen om de uitvoering maar ook om de creatie. Daarom vind ik dat je te kort door de bocht gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |