over 4 jaar ben ik aan de beurtquote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar jouw CITO-score.
Mja, deed havo/vwo brugklas, prima cijferlijst, alleen m'n gedrag/gedrevenheid vonden ze niet helemaal tof. Achteraf toch enigszins goed ingeschat, ik zit liever relax op de HvA dan redelijk buffelend op de UvAquote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef Dominussss het volgende:
Havo doen met een cito-score van 550zonde man
Da's ook zo confronterend inderdaad. Dan denk ik serieus:quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Of dat je op facebook mensen tegenkomt van de basisschool en ze getrouwd zijn. Ik speelde nog geen 15 jaar geleden pokémon met je, verdomme.
Die mensen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Of dat je op facebook mensen tegenkomt van de basisschool en ze getrouwd zijn. Ik speelde nog geen 15 jaar geleden pokémon met je, verdomme.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Citoscore in een KLB topic vermeldenNoem je topic dan meteen "Autisten verzameltopic"
Kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Prima score op je CITO-toets, gefeliciteerd.
So truequote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
watquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef ad0rable het volgende:
Is het een vogel is het een vliegtuig?
Nee het is de tijd
Dat voelt echt als 2 jaar geleden..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kent u de damschreeuwer nog?
Da's morgen alweer een jaar geleden. Bizar zeg ik je, bizar.
Karst Tates is inmiddels alweer twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kent u de damschreeuwer nog?
Da's morgen alweer een jaar geleden. Bizar zeg ik je, bizar.
Och, ben al wat ouder en hang hier ook nog rond. Niks mis mee...quote:
En dan vraagt hij hoe het met jouw leven staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Och, ben al wat ouder en hang hier ook nog rond. Niks mis mee...
TS ik begrijp precies hoe je je voelt!!
Het blijft idd ook bizar om getrouwde klasgenoten tegen te komen die 2 koters rond hebben huppelen. Collega van mij 21 jaar, getrouw, gescheiden en al weer samenwonend
Ik wilde dit jaar voor eeuwig 20jaar blijven. Maar is niet gelukt. Ben ook weer een jaar ouder geworden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS je hebt me goed aan het denken gezet... als ik bedenk wat er allemaal in 5 jaar is gebeurd... relaties, verhuizing, veel mensen nooit meer gesproken, heel veel mensen leren kennen, gescheiden ouders, break ups, over enkele maanden zelfstandig wonen...
Zulke dingen waren tot 5 jaar geleden allemaal niet aan de orde.
Ineens moet je op eigen benen staan, je bent altijd bezig met geldzaken en kijken hoe je overeind kunt blijven. Dat zijn ware kopzorgen die je als kind nooit had.
Dit wijkt ietswat af van het topic, maar ik begin wel te merken dat ik echt in een volwassen periode begin te komen.
Zolang je je diploma op de universiteit of HBO hebt behaald is er niks aan de hand en kan je gewoon zijn wie je wilt zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Naarmate ik ouder word lijkt de tijd steeds sneller te gaan. Het is verdorie inmiddels alweer 7 februari! Dan lees je bijvoorbeeld dat de rechtszaak van Geert Wilders sinds oktober alweer gewraakt is, dat proces leek een maand geleden. Of wist je dat Michael Jackson over een maand of 4 alweer 2 jaar dood is.
En de tijd van de middelbare school en alles erop en eraan, 't is ook al 5 jaar geleden dat ik m'n eindexamens Havo heb gehaald. Of de CITO-toets (550 wel), da's al helemaal lang geleden. Om precies te zijn 10 jaar. Snap je
.
Terwijl vroeger, als kleine jongen, leek je eerstvolgende verjaardag alleen al jaren te duren. TS zit in een licht melancholische bui en vindt dat De Wereld iets te snel Door Draait
.
Over eigendunk gesproken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Zolang je je diploma op de universiteit of HBO hebt behaald is er niks aan de hand en kan je gewoon zijn wie je wilt zijn.
De gemiddelde Nederlander die met dezelfde problemen als jij kampt, maar niet verder gingen doorstuderen kampen ook nog eens met nog een ander probleem: de gefrustreerde intelligentsia. Ze moeten met bloed, zweet en tranen iedere dag zwoegen om te laten zien dat ze heus wel een stel hersens hebben, maar door de rest van Nederland worden ze weggehoond en uitgelachen als dom volk. Ga eens na hoe kut dat is... dan heb jij het nog maar goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dacht er nog aan toen ik een klassenfoto zag uit 2001/2002 waarvan sommige samenwonen een kind en hont hebben en een extreem burgelijk bestaan hebben.
Ben ik blij dat ik niet zo ben, ik zit dan wel hele dagen werkloos op me donkere zolderkamertje thuis bij me ouders te fokken gamen en te slapen maar alles beter dan een burgelul
Tja daar zit je dan bij paps en mams op je muffige aftrekkamertje. En nu?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Afwazig het volgende:
Man het wordt nog veel erger. Om me heen krijgt opeens iedereen kinderen. Dat is pas confronterend. Ik ben 24, mensen die jonger dan ik zijn die al jaren samenwonen en nu aan kinderen beginnen. lolwut
Rukbunker, noemen wij dat altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Tja daar zit je dan bij paps en mams op je muffige aftrekkamertje. En nu?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Karst Tates is inmiddels alweer twee jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |