over 4 jaar ben ik aan de beurtquote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar jouw CITO-score.
Mja, deed havo/vwo brugklas, prima cijferlijst, alleen m'n gedrag/gedrevenheid vonden ze niet helemaal tof. Achteraf toch enigszins goed ingeschat, ik zit liever relax op de HvA dan redelijk buffelend op de UvAquote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef Dominussss het volgende:
Havo doen met een cito-score van 550zonde man
Da's ook zo confronterend inderdaad. Dan denk ik serieus:quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Of dat je op facebook mensen tegenkomt van de basisschool en ze getrouwd zijn. Ik speelde nog geen 15 jaar geleden pokémon met je, verdomme.
Die mensen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Of dat je op facebook mensen tegenkomt van de basisschool en ze getrouwd zijn. Ik speelde nog geen 15 jaar geleden pokémon met je, verdomme.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef MASD het volgende:
Kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Citoscore in een KLB topic vermeldenNoem je topic dan meteen "Autisten verzameltopic"
Kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Prima score op je CITO-toets, gefeliciteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |