Gaaf, ga je naar z'n theatertour?quote:
Ik ken niet zo veel mindfuckfilmsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep eens een paar leuke?
[..]
Held
[..]
Mja, deze is alleen aan het einde een beetje bah, maar voor de rest valt het heel erg mee qua slachtenpartijen enzo.
Jaaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gaaf, ga je naar z'n theatertour?
Picsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb zo'n Nike combat shirt aan voor bij het hardlopen zodirect.
Maar damn wat zit dit strakhet voelt gewoon als een 2e huis.
Wel lekker warm, maar toch ook weel koel![]()
[ afbeelding ]
Ja die is best leuk, ben er ook geweestquote:
Met je Frans toets?quote:
Heel ergquote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef Afroman het volgende:
In hoeverre heeft dit topic nog met ONZ radio te maken?
lolquote:Op maandag 7 februari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was vergeten dat we geen training hadden, ging ik iemand ophalen, kwam ik er achter dat we geen training hadden![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was vergeten dat we geen training hadden, ging ik iemand ophalen, kwam ik er achter dat we geen training hadden![]()
Tuig uit hoornquote:Op maandag 7 februari 2011 17:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tom uit Hoornmet z'n vuurwerkje
Die is ook tof maar deze is beterquote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, dat is little green bag
verzoekautomaat = dan het meest waarschijnlijkequote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef mash_ het volgende:
Het rooster van morgennog nooit zo leeg gezien.
refreshenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op dit moment is er geen DJ verbonden met de server
Ik wil wel morgen van 17:00 tot 18:00quote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef mash_ het volgende:
Het rooster van morgennog nooit zo leeg gezien.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen worden al hun 14e ontmaagd, want iedereen wil ze...
--quote:
wordt je daar even emt je neus in de feiten gedruktquote:
Ik ben nog maagd?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wordt je daar even emt je neus in de feiten gedrukt
bwhehequote:Op maandag 7 februari 2011 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd?en dat zal ok wel een mooie tijd zo blijven.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd?en dat zal ok wel een mooie tijd zo blijven.
quote:
serious business.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bwhehe
wat zeg jij ook altijd.. ohajh
haphaphap
koelkast is ook mogelijkheidquote:Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel morgen van 17:00 tot 18:00
Huppel PM' en toch?
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel morgen van 17:00 tot 18:00
Huppel PM' en toch?
Ik heb huppel al gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb huppel al gedaanGeschonken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb huppel al gedaanIk heb er niks van gemerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DV, heb je groningen nog gezien?
Vriend van me vroeg nog of ik mee ging, hij had kaartjes...
maar ik moest leren
Ben je nou serieus zo aandachtsgeil dat je alle vorige topics control f doet op je naam/afkorting om alles wat er over jou gezegd werd terug te lezen?quote:
Wat. Kan dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zo aandachtsgeil dat je alle vorige topics control f doet op je naam/afkorting om alles wat er over jou gezegd werd terug te lezen?
7-1, het scheen een goed feest te zijnquote:
Ik las in een ander ONZ topic iets over stemmen. Dus ik keek even in zijn/haar AT. En gelijk het bovenste topic.quote:
neequote:Op maandag 7 februari 2011 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar de rode kaarten voor de Tilburgers waren onterecht, voel je je slechter?
smoesjes, je reinste leugens, ik zeg het jequote:Op maandag 7 februari 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las in een ander ONZ topic iets over stemmen. Dus ik keek even in zijn/haar AT. En gelijk het bovenste topic.
Wat jij wil nathalie.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
smoesjes, je reinste leugens, ik zeg het je
ik mis wat?quote:
wat maar tot je mijn Pasta de le mark eetquote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Popje-popje het volgende:
Oei oei, krijg ik toch weer superlekker eten voorgeschoteld van koelkast
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Popje-popje het volgende:
Wat heeft de beste man voor je gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
en dan nog, een heel topic door gaan lezen waarin niets wordt uitgekraamd behalve of iets een goed liedje is of niet en dat men huppel heeft genomen, dat doe je toch niet?
Pasta de le mark?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat maar tot je mijn Pasta de le mark eet, je verlaat die jongne spontaan
Er zijn mensen die het niet op prijs stellen als je hun naam hier neerplempt, houd je daar wel rekening mee?quote:
Ze slaat je in elkaar!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil mijn vriendin dat ik met haar mee ga kickboxen___
Ben ik genomen?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
en dan nog, een heel topic door gaan lezen waarin niets wordt uitgekraamd behalve of iets een goed liedje is of niet en dat men huppel heeft genomen, dat doe je toch niet?
Ja ik zou echt boos worden!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet op prijs stellen als je hun naam hier neerplempt, houd je daar wel rekening mee?
En toen was ik al verliefd op huppeltje, moet je nagaan hoelang dat duurt.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Bazendj EggsTC heeft gewoon bij mij op school gezeten![]()
What are the odds
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik genomen?
Slechte seks dan, niks gemerkt
Jazeker. >quote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet op prijs stellen als je hun naam hier neerplempt, houd je daar wel rekening mee?
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zij noemt mij heul den tiet nathalie ipv nathanael of naatje, omdat ze daar zin an heeft
Heerlijke bereide pasta door moiquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En toen was ik al verliefd op huppeltje, moet je nagaan hoelang dat duurt.
hoe gaat het in je ghetto?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je maakt me aan het blozen joh gekkie.
Hihi
Nee, niemand kan zulk lekker eten maken dan koelkastquote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heerlijke bereide pasta door moi
nu raak ik nieuwsgierigquote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, niemand kan zulk lekker eten maken dan koelkast
Geen ideequote:
Om je kogelgat uit te snijden?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Vanochtend mn muur afgeschilderd![]()
Nu kan ik even niks meer doen. Morgen mag ik weer heel Emmen doorcrossen om van alles te regelen.
En hopen dat de glaszetter mijn briefje leest natuurlijk
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 18:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Om je kogelgat uit te snijden?
Wat voor eten ben je dan?quote:
Ik ben gewoon een lekker hapje voor tussendoor.quote:
Oe yes you arequote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lekker hapje voor tussendoor.
ben je de glaszetter aan het versieren?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Vanochtend mn muur afgeschilderd![]()
Nu kan ik even niks meer doen. Morgen mag ik weer heel Emmen doorcrossen om van alles te regelen.
En hopen dat de glaszetter mijn briefje leest natuurlijk
Nee ik ben Eggs aan het versierenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben je de glaszetter aan het versieren?
Worstquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een soort van melk bij het ontbijt? Wat is het ontbijt dan?
o.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben Eggs aan het versieren
[..]
Worst
Ah, dus je neemt een omelet, een worst, en melk bij het ontbijt, goede keuzequote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben Eggs aan het versieren
[..]
Worst
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus je neemt een omelet, een worst, en melk bij het ontbijt, goede keuze
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent uitgeroepen als lekkerste meisje van ONZ Radio
Ja, want anders had jij natuurlijk wel een hele grote kans gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen dat je bezet bent is weer jammer merel
Hooiquote:
dat de sexueel gefrustreerden jouw pics boven hun bed hebben hangen en af en toe een kwakje lozen onder het genot van fantasiën over jouquote:
Naatje, ransbakquote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat de sexueel gefrustreerden jouw pics boven hun bed hebben hangen en af en toe een kwakje lozen onder het genot van fantasiën over jou
Iemand die dit kan beamen ?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat de sexueel gefrustreerden jouw pics boven hun bed hebben hangen en af en toe een kwakje lozen onder het genot van fantasiën over jou
Dit inderdaadquote:
Alleen jij dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je je wel tot het christendom bekeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, want anders had jij natuurlijk wel een hele grote kans gemaakt![]()
Kijk zijn ondertitel, je zal nooit meer tegen hem pratenquote:
Pas je prima tussen dusquote:
En hij zou *poef* ouder moeten wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je je wel tot het christendom bekeren.
Die had ik al gezien jaquote:Op maandag 7 februari 2011 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk zijn ondertitel, je zal nooit meer tegen hem praten
Oh, en zie, ik post hier ook
Over shag dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Praat dan over mannelijke onderwerpen
Ik zag vandaag een metallic paarse Impreza rijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Praat dan over mannelijke onderwerpen
grasquote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, want anders had jij natuurlijk wel een hele grote kans gemaakt![]()
[..]
Hooi
en dan zeggen ze dat ik een ransbak benquote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een metallic paarse Impreza rijden.
Ik had een binnenbroekse vochtlozing
Ik heb meer iets met wijvenauto'squote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Dat klinktquote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al incontinent.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik een ransbak ben
Nee!!quote:
Een auto lief vinden.. Jij bent raar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Die is lief
[ afbeelding ]
dit wordt mijn auto
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets de oma van ONZ-radio he
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Die is lief
[ afbeelding ]
dit wordt mijn auto
Jij druipt wel bij veel dingen zeg, ben je niet lek ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nog 17quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Die is lief
[ afbeelding ]
dit wordt mijn auto
Dat kan tochquote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een auto lief vinden.. Jij bent raar.
ik ben ook bijna 17, en ik neig naar het vrouwelijke en sharr naar het mannelijke, ik ruik mijn kansquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben ook bijna 17, en ik neig naar het vrouwelijke en sharr naar het mannelijke, ik ruik mijn kans
quote:
Binnenbroekse zaadlozing kan ik nietquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets de oma van ONZ-radio he
Nou valt wel meequote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij druipt wel bij veel dingen zeg, ben je niet lek ofzo?
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht, ga uit Sharrs account, het is nu niet leuk meer
Daar zou ik wel mee door Amerika willen rijden met wat vrienden voor een maandje.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn oom test allerlei auto's
Heeft hij de Jaguar XKR getest, Mannenbak
[ afbeelding ]
George is heel liefquote:
Watquote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht, ga uit Sharrs account, het is nu niet leuk meer
Serieus, we scheurden even over de A44 met 210quote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee door Amerika willen rijden met wat vrienden voor een maandje.
Dat deed ik over de A7quote:Op maandag 7 februari 2011 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, we scheurden even over de A44 met 210
Met 210?quote:
de ene na de andere ransbak komt nu binnenvallen, laat me raden, je hebt het op merel gedaan?quote:
Om en nabij. Mustang, jeweet.quote:
Is er iets trololololololo?quote:
Ik niet weetquote:
Mustang. Oud. Rondje scheuren. Hoge snelheden.quote:
En hoe haal je die snelheid op de A7quote:Op maandag 7 februari 2011 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mustang. Oud. Rondje scheuren. Hoge snelheden.
Niet veel te vertellen eigenlijk.
Ik ben een bitchquote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er iets trololololololo?
Je kan alleen maar bitchposts maken lijkt wel
Nee, er vanaf. Richting huis dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe haal je die snelheid op de A7Dan ging je richting afsluitdijk zeker?
Same diff.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, er vanaf. Richting huis dus.
Lachenquote:
Ik heb mijn oude windows peerd van stal gehaald voor deze klus, dan kan ik gewoon SAM gebruikenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Weet iemand een goed programma om radio te maken voor OSX? Ik heb VirtualDj maar die bug van de mic is gay en Butt krijg ik niet goed ingesteld
Weet ik veel, zoek het zelf uit. Dan weet je het.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.rogueamoeba.com/nicecast/ ?
ik heb geen macquote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik veel, zoek het zelf uit. Dan weet je het.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef _Fanta het volgende:
zoheey, ik kom ook ff paar uurtjes meegenieten van radio onz!
De 1e die ik ga draaien herken je wel denk ik!quote:
Mwah ik hou niet van mijn windowsbak. Hij is qua specs gay en daarnaast moet ik dan al mijn muziek overzetten en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude windows peerd van stal gehaald voor deze klus, dan kan ik gewoon SAM gebruiken
Pomp ik de sperma in je bekquote:Op maandag 7 februari 2011 18:53 schreef Rockiejj het volgende:
Wow.. Ander nummer?
Wat een lyrics zeg!!
Zo goed als allemaalquote:Op maandag 7 februari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, hoe zit het met de jocks? Hoeveel hebben er al gereageerd?
Dat is wel heul lang hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dit die lange versie met daarachter die rapbattle van 30 minuten?
Kimo is uit mijn hoofd een kale Nederlander hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 18:56 schreef trolololo het volgende:
Ik denk hieraan bij dit liedje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, 1900 uur was filmmuziek toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef mash_ het volgende:
Word een leuke overgang straks van hardcore naar film muziek
Hoor (lees) je vanzelf welquote:
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oja, 1900 uur was filmmuziek toch?
Emmen overstroomt nu.quote:
Jawel maar heb jij die info nodig dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen info over aantal jocks dus nogen of ze willen draaien enzo
Nog nietquote:
Draai jij 20:00 ?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef trolololo het volgende:
Wat moet het thema van 20:00 worden?
Zoniet dan staat het in de beschrijving.quote:
Ja weet ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoniet dan staat het in de beschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |