ok sorry maar moest dit gewoon even kwijt...
quote:ga ik ook zeker nog wel doen. maar ze weet hoe ik erover denk. vorige week zei ze nog dat ze niet van de ene op de andere dag weg zou zijn, wel van de ene op de andere week blijkbaar
Op zondag 09 juni 2002 20:20 schreef CrazyByte het volgende:
Het leven is k*t!
Sterkte ermee en ik zou zeggen maak haar eens ff duidelijk hoe jij je eronder voelt! Ik vind dat ze dit niet zomaar kan maken!
Maar als ze echt een goede vriendin van je is zou ze er dan niet even wat langer over denken dan opeens die beslissing te nemen?
Het is rot voor jou, dat begrijp ik. Maar dat is het sowieso als je een vriendin minder vaak gaat zien.
quote:daar gaat t me helemaal niet om. ze weet hoe ik erover denk en daar hebben we t ook gewoon over gehad. maar t gaat mij erom dat ze niet eens even de moeite neemt om naar me toe te komen en te zeggen: sas, ik ga vandaag verhuizen en ik laat t weten wanneer ik weer even thuis ben. dan spreken we even af. zoiets. gewoon dat ze weggaat zonder iets te zeggen. dan ben je langer dan 10 jaar vriendinnen van elkaar en dan is ze opeens van de ene op de andere dag weg zonder doei te zeggen. daar gaat t me om.
Op zondag 09 juni 2002 21:03 schreef Angeles het volgende:
Het is misschien geen slimme zet van haar om dit te doen, maar het staat toch verder los van haar vriendschap met jou? Ik bedoel, als ze over een jaar of over twee jaar met hem was gaan samenwonen dan was het voor jou ook niet leuk geweest, maar zij hoeft daar geen toestemming voor jou van te hebben. Ze had het misschien van tevoren kunnen bespreken, maar het is en blijft haar beslissing. En of het verstandig is om nu al te gaan samenwonen, dat is haar zaak, of meer iets tussen haar en haar vriend.Het is rot voor jou, dat begrijp ik. Maar dat is het sowieso als je een vriendin minder vaak gaat zien.
quote:de feestweek
Op zondag 09 juni 2002 21:11 schreef -Ma3stro- het volgende:
yep erg vervelend om vrienden kwijt te raken... volgende week gewoon zwaar feesten tijdens de feestweek
quote:Oh, dat begrijp ik, maar woont hij dan zo ver weg en kun je haar echt niet meer opzoeken? Of heeft ze niet eens een nieuw adres achtergelaten?
Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef sassa het volgende:[..]
daar gaat t me helemaal niet om. ze weet hoe ik erover denk en daar hebben we t ook gewoon over gehad. maar t gaat mij erom dat ze niet eens even de moeite neemt om naar me toe te komen en te zeggen: sas, ik ga vandaag verhuizen en ik laat t weten wanneer ik weer even thuis ben. dan spreken we even af. zoiets. gewoon dat ze weggaat zonder iets te zeggen. dan ben je langer dan 10 jaar vriendinnen van elkaar en dan is ze opeens van de ene op de andere dag weg zonder doei te zeggen. daar gaat t me om.
quote:ik zou niet weten waar die woont nee. ergens bij R'dam in de buurt geloof ik, maar aan dat adres kan ik wel komen en tis ook niet dat ik haar nooit meer zal zien, zal ongetwijfeld minder worden maargoed...
Op zondag 09 juni 2002 21:24 schreef Angeles het volgende:[..]
Oh, dat begrijp ik, maar woont hij dan zo ver weg en kun je haar echt niet meer opzoeken? Of heeft ze niet eens een nieuw adres achtergelaten?
Sterkte ![]()
prrrrrrr
quote:
Op maandag 10 juni 2002 11:23 schreef Pridemeid het volgende:
Kun je haar geen berichtje sturen of op een andere manier bereiken? Misschien even over jezelf heen stappen en zeggen dat je het leuk voor HAAR vindt (zij zal het immers wel leuk vinden) en dat je desondanks wel contact met haar wilt houden? Zoiets?Sterkte
prrrrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |