abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4517394
kreeg net een telefoontje van mn beste vriendin dat ze nu bij der vriend ingetrokken is. ik wist hier niks vanaf en vind t dan ook best wel een rotstreek. zomaar weggaan naar weet ik veel waar die gast woont! ze kent m net een maandje ofzo...voelde me sowieso al shitty vandaag en baalde al dat ze er vandaag niet was en ik niet even naar der toe kon, nu kan ik dus nooit meer even zomaar naar der toe gaan

ok sorry maar moest dit gewoon even kwijt...

pi_4517427
sjah.. shit happens..

kut voor je..

pi_4517470
Het leven is k*t!
Sterkte ermee en ik zou zeggen maak haar eens ff duidelijk hoe jij je eronder voelt! Ik vind dat ze dit niet zomaar kan maken!
pi_4517501
quote:
Op zondag 09 juni 2002 20:20 schreef CrazyByte het volgende:
Het leven is k*t!
Sterkte ermee en ik zou zeggen maak haar eens ff duidelijk hoe jij je eronder voelt! Ik vind dat ze dit niet zomaar kan maken!
ga ik ook zeker nog wel doen. maar ze weet hoe ik erover denk. vorige week zei ze nog dat ze niet van de ene op de andere dag weg zou zijn, wel van de ene op de andere week blijkbaar
  zondag 9 juni 2002 @ 20:57:11 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4517862
Liefde maakt blind zeggen ze wel eens...

Maar als ze echt een goede vriendin van je is zou ze er dan niet even wat langer over denken dan opeens die beslissing te nemen?

zondag 9 juni 2002 @ 21:03:51 #6
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4517978
Het is misschien geen slimme zet van haar om dit te doen, maar het staat toch verder los van haar vriendschap met jou? Ik bedoel, als ze over een jaar of over twee jaar met hem was gaan samenwonen dan was het voor jou ook niet leuk geweest, maar zij hoeft daar geen toestemming voor jou van te hebben. Ze had het misschien van tevoren kunnen bespreken, maar het is en blijft haar beslissing. En of het verstandig is om nu al te gaan samenwonen, dat is haar zaak, of meer iets tussen haar en haar vriend.

Het is rot voor jou, dat begrijp ik. Maar dat is het sowieso als je een vriendin minder vaak gaat zien.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4518121
yep erg vervelend om vrienden kwijt te raken... volgende week gewoon zwaar feesten tijdens de feestweek
pi_4518285
quote:
Op zondag 09 juni 2002 21:03 schreef Angeles het volgende:
Het is misschien geen slimme zet van haar om dit te doen, maar het staat toch verder los van haar vriendschap met jou? Ik bedoel, als ze over een jaar of over twee jaar met hem was gaan samenwonen dan was het voor jou ook niet leuk geweest, maar zij hoeft daar geen toestemming voor jou van te hebben. Ze had het misschien van tevoren kunnen bespreken, maar het is en blijft haar beslissing. En of het verstandig is om nu al te gaan samenwonen, dat is haar zaak, of meer iets tussen haar en haar vriend.

Het is rot voor jou, dat begrijp ik. Maar dat is het sowieso als je een vriendin minder vaak gaat zien.

daar gaat t me helemaal niet om. ze weet hoe ik erover denk en daar hebben we t ook gewoon over gehad. maar t gaat mij erom dat ze niet eens even de moeite neemt om naar me toe te komen en te zeggen: sas, ik ga vandaag verhuizen en ik laat t weten wanneer ik weer even thuis ben. dan spreken we even af. zoiets. gewoon dat ze weggaat zonder iets te zeggen. dan ben je langer dan 10 jaar vriendinnen van elkaar en dan is ze opeens van de ene op de andere dag weg zonder doei te zeggen. daar gaat t me om.
pi_4518311
quote:
Op zondag 09 juni 2002 21:11 schreef -Ma3stro- het volgende:
yep erg vervelend om vrienden kwijt te raken... volgende week gewoon zwaar feesten tijdens de feestweek
de feestweek nee dank je
  zondag 9 juni 2002 @ 21:24:42 #10
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4518401
quote:
Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef sassa het volgende:

[..]

daar gaat t me helemaal niet om. ze weet hoe ik erover denk en daar hebben we t ook gewoon over gehad. maar t gaat mij erom dat ze niet eens even de moeite neemt om naar me toe te komen en te zeggen: sas, ik ga vandaag verhuizen en ik laat t weten wanneer ik weer even thuis ben. dan spreken we even af. zoiets. gewoon dat ze weggaat zonder iets te zeggen. dan ben je langer dan 10 jaar vriendinnen van elkaar en dan is ze opeens van de ene op de andere dag weg zonder doei te zeggen. daar gaat t me om.

Oh, dat begrijp ik, maar woont hij dan zo ver weg en kun je haar echt niet meer opzoeken? Of heeft ze niet eens een nieuw adres achtergelaten?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4518405
hehe d8 altijd dat zo een beetje heel nv daaraan meedeed van jong tot oud
pi_4518475
quote:
Op zondag 09 juni 2002 21:24 schreef Angeles het volgende:

[..]

Oh, dat begrijp ik, maar woont hij dan zo ver weg en kun je haar echt niet meer opzoeken? Of heeft ze niet eens een nieuw adres achtergelaten?

ik zou niet weten waar die woont nee. ergens bij R'dam in de buurt geloof ik, maar aan dat adres kan ik wel komen en tis ook niet dat ik haar nooit meer zal zien, zal ongetwijfeld minder worden maargoed...
  zondag 9 juni 2002 @ 22:03:57 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4519219
kut voor je ja
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 10 juni 2002 @ 11:23:36 #14
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4524230
Kun je haar geen berichtje sturen of op een andere manier bereiken? Misschien even over jezelf heen stappen en zeggen dat je het leuk voor HAAR vindt (zij zal het immers wel leuk vinden) en dat je desondanks wel contact met haar wilt houden? Zoiets?

Sterkte

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4524724
quote:
Op maandag 10 juni 2002 11:23 schreef Pridemeid het volgende:
Kun je haar geen berichtje sturen of op een andere manier bereiken? Misschien even over jezelf heen stappen en zeggen dat je het leuk voor HAAR vindt (zij zal het immers wel leuk vinden) en dat je desondanks wel contact met haar wilt houden? Zoiets?

Sterkte

prrrrrrr

ik heb ook gezegd dat ik het leuk voor haar vind maar heb ook meteen gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze weg is gegaan zonder iets erover tegen mij te zeggen. ze komt deze week nog even thuis en dan zie ik der weer en dan zullen we het er vast nog wel over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')