Want?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
CC: Tis dat je een grapje maakt
dat zeg jij...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
Geilquote:Op maandag 7 februari 2011 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zaterdag en zondag al veel pijn gehad
quote:
succes!quote:
Hoppaaaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zaterdag en zondag al veel pijn gehad
Waarom denk je anders dat ik het doe!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef tdrone het volgende:
hoiterug van school
![]()
NBT je weet het he meisjes plagen.....
tdronequote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef tdrone het volgende:
hoiterug van school
![]()
NBT je weet het he meisjes plagen.....
op werk rustig, daarom nu fok.quote:
Nouja.... niet echt mogelijk. Ik zit nogaltijd rechtop.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja.... niet echt mogelijk. Ik zit nogaltijd rechtop.
aawhquote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja.... niet echt mogelijk. Ik zit nogaltijd rechtop.
Was het ook.quote:
Ohwjeee.......quote:Op maandag 7 februari 2011 17:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik speelde met alleen slechte mensen even pic uploaden
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens spelen als meisje
???quote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je met dat grapjesgebeuren?
dat spelquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens spelen als meisje
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ieder zijn ding tochquote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat spel
daar screenshots van durven posten
spelen als een meisje![]()
![]()
![]()
Haten op dat spelquote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat spel
daar screenshots van durven posten
spelen als een meisje![]()
![]()
![]()
Kom maar langs.quote:
Net speelde je het nog 5 jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef Oceanview het volgende:
Trouwens ik speel het vandaag weer het eerst in tijden
Ja nou 3 of 4 jaar maar laatste jaar speel ik niet meer zo vaak omdat de lol ervan af isquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Net speelde je het nog 5 jaar
okquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nou 3 of 4 jaar maar laatste jaar speel ik niet meer zo vaak omdat de lol ervan af is
2 uur en een kwartierquote:
huh zo vroeg?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tralalalala.. zometeen mn bed in
Ik kom er al aanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tralalalala.. zometeen mn bed in
Ben jij meisjes aan het plagen?quote:
Hoera voor mijn 3 dagen weekendquote:
O_O...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kom er al aangun me tijd
Ouderwets snel? het was hier eerst zo dood als watquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij meisjes aan het plagen?![]()
Wat gaan jullie weer ouderwets snel trouwens
Geef terugquote:
Paar maanden terug ging het nog teringsnel hierquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ouderwets snel? het was hier eerst zo dood als wat
Ja nou wat rustiger is fijnerquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug ging het nog teringsnel hier
Okee.. Alleen ben ik al bezet.. Moet trouwens gvd w8en tot vrijdag voor ik weer lekker kan ballen D:quote:
Ik had 'm in het hok bij mij thuis achtergelaten. Op slot en welquote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja moest jij hem niet zo dom achterlaten
Daar ben je te jong voorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee.. Alleen ben ik al bezet.. Moet trouwens gvd w8en tot vrijdag voor ik weer lekker kan ballen D:
Kom je nou met haar naar de meet?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee.. Alleen ben ik al bezet.. Moet trouwens gvd w8en tot vrijdag voor ik weer lekker kan ballen D:
Weetnie.. Misschienquote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom je nou met haar naar de meet?
Niet mijn schuld.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had 'm in het hok bij mij thuis achtergelaten. Op slot en wel
ja mevrouwquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga altijd snelleer er mee leven
Ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij meisjes aan het plagen?![]()
Wat gaan jullie weer ouderwets snel trouwens
Maar we zijn zo gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Weetnie.. MisschienMoet sowieso dan naar de stad lopen en weet nog zo net niet of ik daar wel zin in heb
yep, het was laatste paar weken echt vaak dood, net als dat ook TAL dood was/is, maar hier komt het weer tot levenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug ging het nog teringsnel hier
Ja, ik ben verslaafd aan Blacks Ops, en het maakt me niks wat jullie ervan vindenquote:
Jij bent geen 15 meer.quote:
Jawelll.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben al geslachtsrijp.
Ja mijn scharrel ook maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Godverdomme mijn vriendin moet naar Utrecht verhuizen D:
Ik ga heel niet naar utrecht!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mijn scharrel ook maar dat gaat ook niet gebeuren
In Elst.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!Hij is fijn!
Maar soms niet bij te houden!
Overal is het af en toe doodquote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, het was laatste paar weken echt vaak dood, net als dat ook TAL dood was/is, maar hier komt het weer tot leven
Sterkte!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Elst.
En nu ga ik boodschappen doen, dus heen met de bus en terug lopen.
Ik woon in utrechtquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mijn scharrel ook maar dat gaat ook niet gebeuren
boodschapsequote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Elst.
En nu ga ik boodschappen doen, dus heen met de bus en terug lopen.
ik aan halo heb een keer black ops gespeeld maar ik kan er echt geen zak van omdat ik gewoon gewend ben 4 keer zo lang te levenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, ik ben verslaafd aan Blacks Ops, en het maakt me niks wat jullie ervan vinden
Ach, de TT is nonsens..quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ja lastig he dat je ook nog moet werken
Is gewoon ff wennen, Jij speelt natuurlijk ook op PC he? Ik op xbox360!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik aan halo heb een keer black ops gespeeld maar ik kan er echt geen zak van omdat ik gewoon gewend ben 4 keer zo lang te leven
(toen ik 16 was speelde ik ook zo'n soort spel als OValleen niet als meisje)
Ik moet lachen om jouquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik aan halo heb een keer black ops gespeeld maar ik kan er echt geen zak van omdat ik gewoon gewend ben 4 keer zo lang te leven
(toen ik 16 was speelde ik ook zo'n soort spel als OValleen niet als meisje)
Dat zijn privé zaken!quote:
Ja daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
PFft moet ze echt wat dichterbij zoeken.. Ex uit Rotterdam en mijn huidige uit Apeldoorn
Doei liefjequote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis mopjes en liefjes en boefjes!![]()
Misschien tot straks/vanavond!Anders morgen!
ik ook op xbox360quote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Is gewoon ff wennen, Jij speelt natuurlijk ook op PC he? Ik op xbox360!toch ff anders weer....
doewieeeeeequote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef NBT het volgende:
Ahahahah als het uitgaat met mn vriendin stel ik je wel op de hoogtequote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van
Wel thuis boobsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef NBT het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ahahahah als het uitgaat met mn vriendin stel ik je wel op de hoogte
Thnx Babequote:
Bye!quote:
Daag schatjequote:
Hoezo dan? ik zou je rakenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Achja als het uitgaat met mn huidige wordt ut wss lang (gedwongen) single zijn.
Because I am uglyquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo dan? ik zou je raken
Ik zei ik zou je raken, en zo lelijk ben je niet als je nu een vriendin hebtquote:
En toch ben ik lelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei ik zou je raken, en zo lelijk ben je niet als je nu een vriendin hebt
tof, alsnog zou ik je rakenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik upload effe wat nieuwe picas
Yea right, en ik ben de fuckin koninginquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof, alsnog zou ik je raken
Hoezo zou ik het niet menenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Yea right, en ik ben de fuckin koningin
Omdat ik dat denk.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het niet menen
Vet veel man.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Godnondeju. Maak ik zo mijn 20.000ste post!
DM me danquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Godnondeju. Maak ik zo mijn 20.000ste post!
De tering... Jij wil ook iedereen raken ...quote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
De tering... Jij wil ook iedereen raken ...
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vet veel man.
[..]
DM me dan
Haha! En wedden dat je warmt wordt van de DM.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Mag een mens ook grapjes maken
quote:
Van Hyves?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Heb um idd op mn hyves gesmeten
Hee, jou heb ik lang niet gezien hierquote:
Nah ben zelf ook vrij veel afwezig, leerwerk noemen ze dat dacht ik.. KUT tentamensquote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik lang niet gezien hier![]()
Zal ongetwijfeld ook met mij te maken hebben gehad
Ohja, dat had je gezegd inderdaad, overleef je wel alles een beetje?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nah ben zelf ook vrij veel afwezig, leerwerk noemen ze dat dacht ik.. KUT tentamens
Babyface!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Thankyou
[ afbeelding ] een vrij oude foto
Ik heb bijna altijd honger eigenlijkquote:
Ik dacht heel even dat je linkeroor heel vreemd gestretched wasquote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen komen hier perfect in uit
Prachtigquote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Das een foto van 1/5 a 2 jaar geledenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je linkeroor heel vreemd gestretched was
Nee, maar kwam door die o van die FC Utrecht vlag op de achtergrondquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Das een foto van 1/5 a 2 jaar geledenHeb wel een gaatje in mn oor tho maar draag geen oorbel meer
lekker bankhangen, ik moet zo etenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef madmuppet het volgende:
Zooowww huisje weer ff opgeruimd ... Nu ... Bankhangen
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar kwam door die o van die FC Utrecht vlag op de achtergrond
http://www.flickr.com/photos/vincent_nobel/quote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar kwam door die o van die FC Utrecht vlag op de achtergrond
Mag ik ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag ik ook?![]()
![]()
Tuurlijk mag jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merel![]()
There is a time of cumming and going.
Mooie foto'squote:Op maandag 7 februari 2011 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
http://www.flickr.com/photos/vincent_nobel/
Kijk, rome!
Ik welquote:
Jeeejquote:
Kom je nu of moet ik een bewaren?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
[..]
Ik wel
[..]
Jeeej
Heb ik al gedaan... Kip Siam was lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker bankhangen, ik moet zo eten
APPELFLAPquote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet er niet aan denken op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Bewaar maarquote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom je nu of moet ik een bewaren?
Wat dan..?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet er niet aan denken op dit moment
Moet etenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow is goed, waarom kun je niet komen dan
Je meot je bed opmaken.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga risotto met gebakken prei en kip eten
Dank je!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
[..]
Ik wel
[..]
Jeeej
Ik vind het wel mooi dat dat verwachte juist waziger isquote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef Oceanview het volgende:
KV
[ afbeelding ]
jammer van deze foto je focust op iets anders dan ik had verwacht en nu is ie (in mijn ogen) lelijk
Das naadje... En dat zo ineens... Bah ...quote:
dat heeft ook wel wat, maar hij heet 'vatican stairs' dan verwacht je trappen (scherp) te zien?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat dat verwachte juist waziger is
Nou en, hij kan mooi fotograveren, zeur niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat heeft ook wel wat, maar hij heet 'vatican stairs' dan verwacht je trappen (scherp) te zien?
fotograferen en ik zeur nietquote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, hij kan mooi fotograveren, zeur niet zo
Ik heb net ff snel de Franse slag gebruikt ... Nu mag ik rustenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil slapen maar ik moet opruimen
wtf?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik heb net ff snel de Franse slag gebruikt ... Nu mag ik rusten
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:55 schreef Oceanview het volgende:
Zo mijn deel appelflappen zijn op, er zijn nog 3 appelflappen merel
Wat snap je niet...?quote:
De franse slag?quote:
In mijn armenquote:
Dat is een gezegde : iets met heel snel een doekje overheen halen en stofzuigen zodat het voor het oog schoon opgeruimd en netjes isquote:
Daar heb je hier niet genoeg aanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat is een gezegde : iets met heel snel een doekje overheen halen en stofzuigen zodat het voor het oog schoon opgeruimd en netjes is
Is overal toepasbaar ...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je hier niet genoeg aan
Weet je het zeker?quote:
Naja... Ja eigenlijk welquote:
hahahahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu moet ik aan dat liedje denken:
ladadie ladada ladadie ladada
Ik wil een honda civic hybride!quote:
Ladaquote:
quote:
Honda civics zijn voor paupersssquote:
Ik ben een pauperquote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Honda civics zijn voor paupersss
Uit mijn armen jij, ik wil geen pauper!quote:
Waarom ben ik dan een pauper?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uit mijn armen jij, ik wil geen pauper!
Douche!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Boe, even douchen en dan kom ik jullie weer lastigvallen
Honda civicsquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan een pauper?![]()
Kijk dan, dit is toch een brute wagen!!
[ afbeelding ]
Dat kanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Honda civicsIk vind m lelijk!
ik vind hem niet lelijk maar ook niet heel mooi maar zeker geen pauperautoquote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Honda civicsIk vind m lelijk!
Danku!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem niet lelijk maar ook niet heel mooi maar zeker geen pauperauto
En zo dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem niet lelijk maar ook niet heel mooi maar zeker geen pauperauto
Ik moet opruimen. Nog steeds.quote:
DW doe maar heel snel opruimen en eendoekje erover heen ...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet opruimen. Nog steeds.
Doe het dan op de Fransche slagquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet opruimen. Nog steeds.
Ik heb de tafel al gedaan, en de afwas.. veel meer hoef ik niet te doen, alleen stofzuigen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
DW doe maar heel snel opruimen en eendoekje erover heen ...
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe het dan op de Fransche slag
Dat kan je vast goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de tafel al gedaan, en de afwas.. veel meer hoef ik niet te doen, alleen stofzuigen.
Da was lulligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Net als gisteren dat Zero hem pakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |