wat is er aan kapot gegaan? (ik heb mijn 300d ook weer een nieuw leven gegeven door onderdelen te kopen en te solderen)quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef skunkasaur het volgende:
Vraag ik me ook af
Heb vooral interesse in de body en ook de lens is interessant maar alle andere zaken heb ik al. Mijn 300D is stuk gegaan een tijdje terug.
Geen idee, hij hield er ineens mee op. Ik gok een zekering... had er nog foto's mee gemaakt en toen ik hem weer aanzette om die weer te bekijken ging het beste ding na zo'n 15 seconden gewoon uit. Om nooit meer aan te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
wat is er aan kapot gegaan? (ik heb mijn 300d ook weer een nieuw leven gegeven door onderdelen te kopen en te solderen)
Ik denk rond de 30.000 a 40.000 clicks.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wil graag foto's zien
Hoeveel clicks heeft ie achter de rug?
Ik woon in Sint Pancras (Alkmaar).quote:
Ja alles mag ook los van elkaar weg.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Helaas mag bieden niet als vraagprijs. Maar doe je ook apart weg?
maar ik weet niet wat de prijs voor zo'n ding isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef DaNensie het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er nog voor kan vragen.
Voor 50 euro gaat hij sowieso niet weg, dan maar stofhappen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |