*verder huilt
Jou wens ik veel succes en sterkte ermee!
gvd wat een k*twijf
quote:Nou jaaaa,wat een onzin.
Op zondag 09 juni 2002 20:15 schreef CrazyByte het volgende:
Wat een bitch die vriendin van je! Zijn het nou steeds die vrouwen. Dit hoor je vaker en telkens is het de vrouw/meid die de jongen niet met rust kan laten en daarom maar weer haar nieuwe vriend aan de kant zet! Sorry hoor maar dat vind ik nou weer typisch weer iets voor hun!Jou wens ik veel succes en sterkte ermee!
gvd wat een k*twijf
Ze is in eerste instantie voor hem gegaan,maar blijkt achteraf toch nog gevoelens voor haar ex te hebben,
wat moet ze dan anders doen dan het uitmaken?
quote:ik wil niet lullig doen, maar als je je niet fijn voelt in een relatie om welke reden dan ook, dan is het het beste om het af te kappen. en het kan wel heel erg lullig zijn dat het is omdat diegene zijn/haar ex niet kan vergeten, maar soms gebeurt dat gewoon. dan denk je wel klaar te zijn voor een nieuwe relatie, maar blijkt het tegendeel.... wat doe je eraan?
Wat een bitch die vriendin van je! Zijn het nou steeds die vrouwen. Dit hoor je vaker en telkens is het de vrouw/meid die de jongen niet met rust kan laten en daarom maar weer haar nieuwe vriend aan de kant zet! Sorry hoor maar dat vind ik nou weer typisch weer iets voor hun!Jou wens ik veel succes en sterkte ermee!
gvd wat een k*twijf
quote:Ze had van te voren al niet aan een nieuwe relatie moeten beginnen. Ik heb dat "ik zit met mijn ex" geval ook al 2x gehad en wordt er zelf ook redelijk moe van. Of je bent klaar voor een nieuwe relatie of niet. Ik kan het zelf niet begrijpen dat je opeens een paar weken in je nieuwe relatie aan je ex moet gaan denken.
Op zondag 09 juni 2002 20:18 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nou jaaaa,wat een onzin.
Ze is toch eerlijk geweest,of moet ze uit medelijden bij hem blijven terwijl ze iemand anders leuker vindt?Ze is in eerste instantie voor hem gegaan,maar blijkt achteraf toch nog gevoelens voor haar ex te hebben,
wat moet ze dan anders doen dan het uitmaken?
quote:Okee,point made,
Op zondag 09 juni 2002 20:23 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Ze had van te voren al niet aan een nieuwe relatie moeten beginnen. Ik heb dat "ik zit met mijn ex" geval ook al 2x gehad en wordt er zelf ook redelijk moe van. Of je bent klaar voor een nieuwe relatie of niet. Ik kan het zelf niet begrijpen dat je opeens een paar weken in je nieuwe relatie aan je ex moet gaan denken.
quote:Klopt, nu nog iemand tegenkomen die anders is
Op zondag 09 juni 2002 20:27 schreef shmoopy het volgende:[..]
...betekent natuurlijk niet dat alle meisjes hetzelfde zijn.
Iedere situatie is nou eenmaal anders.
Ze had het beter kunnen vertellen zonder dat je daarvoor nog die ex bij haar thuis moest zien.
Verder kon ze het echt niet netter doen.
quote:Zou jij geen relatie beginnen als je het idee had dat het wellicht wat moois zou kunnen worden? Lijkt me sterk dat je nee zegt.
Op zondag 09 juni 2002 20:23 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Ze had van te voren al niet aan een nieuwe relatie moeten beginnen. Ik heb dat "ik zit met mijn ex" geval ook al 2x gehad en wordt er zelf ook redelijk moe van. Of je bent klaar voor een nieuwe relatie of niet. Ik kan het zelf niet begrijpen dat je opeens een paar weken in je nieuwe relatie aan je ex moet gaan denken.
Het kan gewoon gebeuren dat je er toch niet helemaal achter staat, wees blij dat ze nu eerlijk is geweest dan dat ze vreemd zou zijn gegaan met die ex van haar voordat ze iets tegen de topicstarter had gezegd. Dat had wel een hele lage streek geweest.
quote:Wat een heerlijke tijd hè? De pubertijd...
gvd wat een k*twijf
WDV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |