ik heb die van mij alle 3 in hun oor gebeten hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ben net uitgerekend jij helemaal geshockeerd dat ik Sjon bijt als ie mij wil bijten
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Nonneke het volgende:
ik heb die van mij alle 3 in hun oor gebeten hoor![]()
En een pak slaag, of draai om de oren moet kunnen vind ik ik ben vroeger ooit 1x in mn gezicht geslagen, en dat weten mn moeder en ik allebei nogGeheel mn eigen schuld, ze had me al maanden gewaarschuwd
Peter-Jan Rens had toen zo'n leuk grapje met de 100.000 peenspettertjes
Toen zat ze eens aan de foon, en ik had een peentje "Hey ken jij de mop van de 100000 peenspetterssss ??
" *pfffffffffffffffrrrrrrrrrrttttttt* zo dat fijn gekauwde peentje vol in dr gezicht, uit reactie zat de klap WAP in mn gezicht, heb het nooit meer gedaan
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Het loopt hier - globaal gezegd- zo ongeveer tegen etenstijd.
'Wat dacht je ervan, vrouw?'
[ afbeelding ]
(Elke dag als ik om deze tijd thuis ben dat hoofd over de leuning van de bank, op 10 cm van mijn gezicht)
Niet stressen, je gaat het vast geweldig doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Owkee, ik word ineens zenuwachtig (nu al)
Ha! Toch vaseline erop moeten doen.quote:En mn hand heeft toch een blaartje!
Grammaticaal klopt hij. Of het in de context klopt, daarvoor heb ik de rest van de tekst nodig.quote:En mede-taalnazi's, deze zin klopt toch:
"Zo bevestig je het punt van Myr en mij" ???
Mooie jongen en zo geduldigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Het loopt hier - globaal gezegd- zo ongeveer tegen etenstijd.
'Wat dacht je ervan, vrouw?'
[ afbeelding ]
(Elke dag als ik om deze tijd thuis ben dat hoofd over de leuning van de bank, op 10 cm van mijn gezicht)
Geduldig? Die mieuwen die ik mijn oor schallen zeggen wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
Hallo
[..]
Mooie jongen en zo geduldig![]()
Veel succes Tombo![]()
Wat een lekker weertje , morgen ook zo kan ik flink doorlopen met werken
Ja maar dat hoor ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geduldig? Die mieuwen die ik mijn oor schallen zeggen wat anders.
Het is wel schattig: kijk ik naar rechts, dan kijkt een heul zielig katerhoofd me aan. En verder hoor ik af en toe een zuchtje van die kant af komen.quote:
Ik ga iig mn best doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet stressen, je gaat het vast geweldig doen!
quote:Ha! Toch vaseline erop moeten doen.
grammaticaal ging het om, (in gesloten topic, maar ik wilde even kijken of ik gelijk hadquote:[..]
Grammaticaal klopt hij. Of het in de context klopt, daarvoor heb ik de rest van de tekst nodig.
En niet stressen!
LHOTP is echt gebeurd toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Snelle service van de oogarts zeg! Vroeger kreeg je meteen je bril mee, nu moet je er een week op wachten.![]()
Vroegah was alles écht beter.
Succes met het gesprek!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga iig mn best doenHeb alles wat mee moet bij elkaar geraapt, zo nog even douchen misschien nog wat eten (maag wil niet
) en ik neem maar 2 mineola's mee, t is best een ruk!
[..]
[..]
grammaticaal ging het om, (in gesloten topic, maar ik wilde even kijken of ik gelijk hadiemand zei dat het "en ik" moest zijn (en die noemde zichzelf grammarnazi
)
quote:
Volgens mij was dat hooguit een halve dag. Sleepy Eye is toch niet zo ver?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef Nonneke het volgende:
eerst 3 dagen reizen voor de oogarts is ook niet alles natuurlijk
Daar mag Q. een dagje op passen.quote:
oh dacht dat hij dat daarstraks zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(het gezin heeft echt bestaan, er is natuurlijk wel veel bij gefantaseerd voor de serie).
[..]
Volgens mij was dat hooguit een halve dag. Sleepy Eye is toch niet zo ver?![]()
Ow, en nu wordt ze gepest met haar bril.
iddquote:
Ja dat waren ook vervelende kinderen vooral die stomme Nellie en ook die stomme moederquote:
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat waren ook vervelende kinderen vooral die stomme Nellie en ook die stomme moeder
http://www.kleinehuis.nl/quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
De actrice die Laura speelt heeft haar zoon vernoemd naar de actrice die Charles speelt
Laura en Mary heten trouwens alletwee Melissa in het echt
Charles is een man!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
De actrice die Laura speelt heeft haar zoon vernoemd naar de actrice die Charles speelt
Laura en Mary heten trouwens alletwee Melissa in het echt
Nou dan mag Q rammen hoor , wat een naar mens was datquote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Ik zou Q. en Mrs. Oleson wel eens een halve dag op één kamer willen zetten.
Michael Landonquote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Charles is een man!![]()
![]()
En inmiddels al jaren overleden.
Het hielp natuurlijk ook dat hij de purrrrfect dad speelde.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Michael Landonvond ik toch zo'n knapperd , zijn echte dochter heeft in ATWT gespeeld
Zie je wel dat hij geduldig is een andere kat had allang ander personeel gezochtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het hielp natuurlijk ook dat hij de purrrrfect dad speelde.![]()
Inmiddels zit katerbeest tegen zichzelf te klagen.Ik denk dat ik maar eens ga voederen.
Hoe hij het overleeft als ik na zessen thuiskom is mij een raadsel.
Gelukkig voor mij weet hij niet dat er ander personeel bestaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie je wel dat hij geduldig is een andere kat had allang ander personeel gezocht
Wat staat erop dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
JEZUS.
Ik heb "room" bij lidl gehaald (Was bij lidl) ik ging er vanauit dat het slagroom was (rood klein pakje. Ziet er ook net zo uit als verse slagroom van deka) maar ik kan kloppen wat ik wil het wordt GVD niet stijf!
Ja, dat is het mooie : NIKS!quote:
En niet vol van stijf dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooie : NIKS!
"Milbona () room. Vol van smaak"
En, nog spannende dingen gedaan vandaag?quote:
Dat hadden ze er dan wel mogen opzettenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet vol van stijf dus.![]()
Misschien is het zo'n kookroom die je gewoon niet kunt opkloppen?
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, nog spannende dingen gedaan vandaag?
Hoi Indaha! Mijn dag was heel leuk! Het gaat steeds beter. Hoe was jouw dag?quote:
Ook wel lekker , thuis gepoetst en daarna in Duitsland boodschappen gaan doen en vanavond nog post sorteren voor morgen, gewoon relaxed dagjequote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
JaVoor het eerst mensen gewassen
En voor de rest de standaard dingetjes maar ik geloof dat ik verliefd ben op een patient
Vrouwtje is 93 en heel doof, maar zooooo ontzettend lief
[..]
Hoi Indaha! Mijn dag was heel leuk! Het gaat steeds beter. Hoe was jouw dag?
Da's altijd leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag een compliment van een patiënt gehadDat ik het heel goed deed en dat ze vond dat ik het beter deed dan vorige week
Ja dat is zeker waar en ik ben zo blij met mijn studiekeuze! Het heeft een paar jaar geduurd waarin ik totaal niet wist wat ik wilde maar ik heb het helemaal gevonden en dat geeft zo'n fijn gevoel. Vanmorgen ben ik om 7 uur begonnen en om half 4 vanmiddag was ik klaar maar ik wilde nog helemaal niet weg, ik vond het nog veel te leukquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Je mag steeds meer oognip en fijn dat het je bevalt. Je ziet vaak pas in de praktijk of de studie ook bij je past.
Succes!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Even tandjes poetsen en off
Tot vanavond
We duimen voor jequote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Even tandjes poetsen en off
Tot vanavond
Nee, niet echt. Mag verdergaan met 3x3 uur tot na de afspraak in België, dat is wel fijn. Ik ben bekaf na die paar uur en stort 's avonds om 10 uur in tot de volgende ochtend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Was er nog iets uit het gesprek gekomen Rewimo?
6 van 34 cent is te weinig en 7 is te veel maar ik weet niet hoe dat werkt met die 1 en 2 dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, moest even iets opsturen naar rewimo wat in een A4 vlop zou moeten passen alleen had ik die vloppen niet meer. Dus naar de primera, zooi A4 vloppen kopen, kom thuis, pást de handel er dus niet inMaar acht, geen man overboord (en die was niet eens thuis) dus weer naar de primera en een grotere vlop gekocht, no problem. Maar nou zit ik toch te kloten met de postzegels
gewicht is 400 gram dus moet er voor 2,30 gefrankeerd worden. Maar ik heb een zooi 1 en 2 zegels en een boel ouderwetse zegels van 34 cent. Nou was ik al niet sterk in rekenen, nooit ooit maar zit me toch een zooi te modderen
Een nieuwe zegel met het cijfer 1 is 46 cent. En daarna verdubbelt het per cijfer.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zit dus ook te kloten met die 1 en 2 zegels, welke mongool verzint zoiets![]()
Maar je hebt kans dat ik het zwaar ga overfrankeren maar soit, liever dat dan dat jij een boete krijgt.
Het wordt een zeer bonte verzameling aan zegels, dat dan weer wel
Dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom? Blegh-klanten gehad?
Wat gaat Tombo doen? Ze had vandaag toch sollicitatie?
http://www.tntpost.nl/zakelijk/post/postzegels/overzicht.aspxquote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zit dus ook te kloten met die 1 en 2 zegels, welke mongool verzint zoiets![]()
Maar je hebt kans dat ik het zwaar ga overfrankeren maar soit, liever dat dan dat jij een boete krijgt.
er bestaan ook bijplakzegelsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
beetje alles bij elkaar denk ik, veel gesprekken, niet zo zeer boze mensen, maar gewoon veel, kan geen boe of bah meer zeggen laat staan horenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom? Blegh-klanten gehad?
Wat gaat Tombo doen? Ze had vandaag toch sollicitatie?
Ik weet wel dat ik van de week een heel blij jongetje hebquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, mijn rekenwonder (man dus) zat ook met grote ogen dus heb er 2 2-tjes en 2 1-tjes opgeplakt, de rest is fooi voot TNT. Als het maar aankomt, dat is het belangrijkste
D'r zit een rekenmachine in je PCquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
En bedankt voor het meedenken en meerekenen, ik ben daar zó slecht in
iddquote:
Vermoeiend hè, nieuw werk. Wij hebben ook een stel nieuwe mensen in ons team, die hebben de "vraagbaak" zoals dat bij ons heet ook nog heel hard nodig. En ik straks vast ook, als ik eenmaal echt aan de slag ga.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
beetje alles bij elkaar denk ik, veel gesprekken, niet zo zeer boze mensen, maar gewoon veel, kan geen boe of bah meer zeggen laat staan horen
evaluatie van vorige week gehad,we maakten wel veel gebruik van backupteam, dat moet minder, joh, goh, dat had ik nog niet in de gaten enzo
I know maar die zegels snapte ik dus niet en ze zijn nu al geplaktquote:
Het was toch vorige week pas je eerste week,logisch dat je dan je backup nog wel nodig hebt lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje alles bij elkaar denk ik, veel gesprekken, niet zo zeer boze mensen, maar gewoon veel, kan geen boe of bah meer zeggen laat staan horen
evaluatie van vorige week gehad,we maakten wel veel gebruik van backupteam, dat moet minder, joh, goh, dat had ik nog niet in de gaten enzo
Ik denk dat Start - Programma's - Bureauaccessoires - Rekenmachine makkelijker is voor LKquote:
nou ja niet zo zeer vermoeiend, maar je kunt niet verwachten van mensen die net nieuw zijn dat ze meteen alles weten. en als je daar dan zit en als er continu wachtrijen tussen de 15 en 24 man hangen best lastig even afschakelenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vermoeiend hè, nieuw werk. Wij hebben ook een stel nieuwe mensen in ons team, die hebben de "vraagbaak" zoals dat bij ons heet ook nog heel hard nodig. En ik straks vast ook, ale ik eenmaal echt aan de slag ga.
Ow, dat zijn wel behoorlijke wachtrijen ja. Wij doen e-mail, maar springen af en toe ook bij met telefoon, als de wachtrij erg groot is. In principe bellen wij dus alleen uit, behalve als het erg druk is.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef Ynske het volgende:
nou ja niet zo zeer vermoeiend, maar je kunt niet verwachten van mensen die net nieuw zijn dat ze meteen alles weten. en als je daar dan zit en als er continu wachtrijen tussen de 15 en 24 man hangen best lastig even afschakelen
Zó dom ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat Start - Programma's - Bureauaccessoires - Rekenmachine makkelijker is voor LK
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zó dom ben ik nou ook weer niet hoor
laat mij maar emailenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, dat zijn wel behoorlijke wachtrijen ja. Wij doen e-mail, maar springen af en toe ook bij met telefoon, als de wachtrij erg groot is. In principe bellen wij dus alleen uit, behalve als het erg druk is.
Veel meer relaxt.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat mij maar emailendas veel relaxedter
Jezus hoe schrijf je dat in Hemelsnaam
t verklaart wel hoe mn hoofd op t moment werktquote:
(ben ben eigenlijk best wel gecamoufleerd olieboten-dom hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk doe het zelf ook zo
Ja, weinig geslapen maar vrede in de tent nu. Hij heeft ook boel stress nu dus heb erop gehamerd dat-ie maar paar dagen vrij neemt, hij zwemt nog in vrije dagen van vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
hoe is het LK na gisteren een beetje tot rust gekomen
Ik snap het nu wel een beetje van die postzegelsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb 23 jaar gewerkt bij een handelsinformatieburo waarvan de laatste 26 jaar op de help/advies/informatie/serviceafdeling.
Ja moet hij zeker doen en dan misschien wat leuks doen samen,lekker wandelen met hare hoogheidquote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ja, weinig geslapen maar vrede in de tent nu. Hij heeft ook boel stress nu dus heb erop gehamerd dat-ie maar paar dagen vrij neemt, hij zwemt nog in vrije dagen van vorig jaar.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap het nu wel een beetje van die postzegels
Da's ook handig jaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef Ynske het volgende:
ow en niet te vergeten dat als bv een bewindvoerder belt, en cliënt is niet aanwezig, dan moet je nagaan of je vertrouwelijke informatie mag bespreken, dat moet je navragen omdat dat in een systeem staat waar wij niet inkunnen
Zeer opmerkzaam , ik had het niet gezien, maar ik neem aan dat het een typefout isquote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap het nu wel een beetje van die postzegels
OW sowry ikzul't nie meer zeggequote:Op maandag 7 februari 2011 18:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
ick en un tiebvaut, com zech, da ken nie
Bijnaquote:
OU,OU ik ga Qwea roepe die ken ook rammequote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ak jau was zoukt ook nie meer durfen
Balou is veul groter, en je mag Hare hoogheid niet inzetten dat is sielug en anders stuur ik mijn poesiesquote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
ben niet bang van Quea, ik heb een hond
heb jij er meerdere danquote:Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Balou is veul groter, en je mag Hare hoogheid niet inzetten dat is sielug en anders stuur ik mijn poesies
Schei uit, dan raakt mijn weinige haar in de warquote:Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef indaha het volgende:
Je krijgt kussie op voorhoofden dan vergeten we het maar , niet
Eet smakelijk Ynske, wij krijgen chinees vandaagquote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Ynske het volgende:
k ga gewoon lekker zometeen smullen van de risotto
Neem je toch een bam met kinderkaas of zo..quote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Neem je toch een bam met kinderkaas of zo..
schuif maar aanquote:
Dank je voor die informatie nu kan ik goed slapen nu ik dat ook weer weet,quote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dus ik zwaai nog even, wens jullie smakelijk eten maar was nog vergeten te zeggen dat ik giga aan de rees was vandaag![]()
Dus, eet smakelijk
Neuj, dat niet maarquote:Op maandag 7 februari 2011 18:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Potdomme Vamp ........... niet bezeerd?
Oei das minder ,quote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef vamperotica het volgende:
Aaaaarg... T ging allemaal best lekker vandaag..Zo goed zelfs dat ik het best aandurfde dat er 2 vriendjes kwamen spelen..Was allemaal hartstikke leuk, beetje druk, maar ging prima...Zwaaien we de vriendjes weer uit, loop ik naar de keuken waar braaf huismoederig al het een en ander stond te pruttelen, trek ik den magnetronnert open en pleurt er zoooo een ovenschaal met inhoud BAF op de tegels... schaal in duizend stukkies alles onder de vettige aardappelsaussmurrie en ik
Nou over een uurtje of drie ben ik der wel ,houd het maar warmquote:Op maandag 7 februari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom allemaal maar hierheen, appie is nog open, kluun er heen en ga potje koken voor jullie smartlapzieltjes
Tuurlijk, onder mijn oksel, speciaal voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou over een uurtje of drie ben ik der wel ,houd het maar warm
Alleen de aardappelsmurrie... Nou eten we alleen kip in braadzakquote:
Heerlijk,dat je dat voor me over hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, onder mijn oksel, speciaal voor jou
Of lek... en dat staat zo slordigquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, denk niet dat vamp het nog van de vloer gaat schrapen, inclusief scherven.
Maar ach, zo worden de kinders wél hard
Nog een dikkequote:Op maandag 7 februari 2011 18:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lees dat later wel, ga even hub voederen anders wordt-ie weer lastig
Je moet ze ook met Italiaanse stokjes eten.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:37 schreef Ynske het volgende:
zo volgevreten
raar mens ben ik eigenlijk ook, waarom eet ik risotto met chineese stokjes
ja hequote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef oh-oh het volgende:
Met stokjes eten is veel lekkerder om een of andere reden.
Mijn zusje en ik hebben het jaren gedaan
Bovendien, als er gewoon 1 op staat zijn ze gewoon geldig nog, die waar 44 cent op staat, die moet je officiëel bijplakken meen ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Maarre nog even over die postzegels. Ik heb er 200 van 1liggen maar nog gekocht voor 0,44 die tnt weet toch helemaal niet dat die maar 0,44 waard zijn. Voor de rest nog een zooi van 39cent zijn er postzegels van 7cent? Nu bedenk ik mij net dat ik er naar oh-oh en rewimo ook maar 0,44 opgedaan heb. Kreeg je een boete oh-oh?
Herkenbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Nope, maar TNT is onwijs slordig, ze stempelen zelfs vaak niet.
Vandaag kreeg ik een boek wat ik op mp besteld had met 5 ongestempelde postzegels, en je wil niet weten hoeveel postzegels ik op kantoor van de post haal die niet gestempeld zijn![]()
Overigens heb ik wel es zo een boete gehad, maar nog nooit betaald, en nooit iets over gehoord![]()
TNT kan me echt de pot op wat dat betreft hoor
O bah, niet op je tenen hoop ik? Een bende dat je altijd hebt met zoietsquote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef vamperotica het volgende:
Aaaaarg... T ging allemaal best lekker vandaag..Zo goed zelfs dat ik het best aandurfde dat er 2 vriendjes kwamen spelen..Was allemaal hartstikke leuk, beetje druk, maar ging prima...Zwaaien we de vriendjes weer uit, loop ik naar de keuken waar braaf huismoederig al het een en ander stond te pruttelen, trek ik den magnetronnert open en pleurt er zoooo een ovenschaal met inhoud BAF op de tegels... schaal in duizend stukkies alles onder de vettige aardappelsaussmurrie en ik
Met hoeveel kracht ruk jij zo'n magnetron open dan? Of was het zo druk dat je net wat harder rukte?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef vamperotica het volgende:
Volgens mij moet dat eerst 24 uur koud staan.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat hadden ze er dan wel mogen opzettenHet ruikt echt als slagroom?
Nou, ik was er godsamme na fucking 10 min als een gek kloppen schijtziek van. Heb heel die teringbende door de goot geflikkerdquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat eerst 24 uur koud staan.
Déja-vuquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik was er godsamme na fucking 10 min als een gek kloppen schijtziek van. Heb heel die teringbende door de goot geflikkerd
Nooit meer slagroom bij de fucking lidl.
slagroom moet ook niet te koud zijn meen ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik was er godsamme na fucking 10 min als een gek kloppen schijtziek van. Heb heel die teringbende door de goot geflikkerd
Nooit meer slagroom bij de fucking lidl.
jepquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Ynske het volgende:
ff lastige vraag, althans voor mij
moet een verhouding hebben van 2:3 hebben
dan moet ik t eerste getal toch door 2 delen en dat weer maal 3 om tot de langste zijde te komen he?
Ja, nee, dat kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Déja-vu
Dit hebben we volgens mij eerder besproken
Slagroom en de kom waarin je het gaat kloppen zet je allebei even in de koelkast (of desnoods vriezer). Zodat ze dezelfde temperatuur hebben. Anders kan je kloppen tot je een ons weegt.
13/18 is al de kleinst mogelijke breukquote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef Ynske het volgende:
dank je, en hoe zit t dan met 13*18 hoeveel is dat dan in verhoudingen?
Ik ook niet.... bij deka slagroomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog nooit problemen ehad met slagroom kloppen. Terwijl ik altijd gewoon een schaal uit de kast pak.
In je baarmoeder? Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
En ik heb me een partij pijn in mijn baarmoederde teringtyfus.
Waarom heb je niet extra gekookt? Kun je toch opwarmen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net gekookt en gegeten, maar mijn vriend komt zometeen thuis (zou pas 8 uur er zijn) en die moet nog eten. Ik heb echt geen zin om nog een keer te koken en had ook geen zin om op hem te wachten. Hij moet dus nog zelf koken. Best wel zielig voor hem he?
Omdat mijn baarmoeder ondanks mijn spiraaltje besloten heeft om sinds een klein half jaartje zo nu en dan fucking bloed te kotsen. Gewoon, omdat het kewl isquote:
hmmmquote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
13/18 is al de kleinst mogelijke breuk
Omdat ik gebakken aardappels en een slavink heb gebakken en het leek mij niet lekker om die daarna nog een keer op te bakken (wij hebben geen magnetron).quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom heb je niet extra gekookt? Kun je toch opwarmen?
Oh wat raarquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat mijn baarmoeder ondanks mijn spiraaltje besloten heeft om sinds een klein half jaartje zo nu en dan fucking bloed te kotsen. Gewoon, omdat het kewl is
Kun je dat niet even in Photoshop laden en dan de image size veranderen en 'constrain proportions' aanvinken?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm
ok, k heb dus nu een bestand das 24,nogwat bij 19,nogwat
ik wil niet verkleinen, maar wel de verhouding juist krijgen hoeveel moet ik m dan maken?
had je al in de gaten dat ik niets van rekenen snap
neequote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je dat niet even in Photoshop laden en dan de image size veranderen en 'constrain proportions' aanvinken?
Ik duw 'em dan altijd net zo lang in tot het er redelijk uitzietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef Ynske het volgende:
neewant de proportions van de foto kloppen niet
das juist t probleem
Same here, maar je moet wel slagroom hebben, geen roomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog nooit problemen ehad met slagroom kloppen. Terwijl ik altijd gewoon een schaal uit de kast pak.
Ow, dat had ik met de Mirena gewoon elke maand een beetje. Wel minder, maar toch.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat mijn baarmoeder ondanks mijn spiraaltje besloten heeft om sinds een klein half jaartje zo nu en dan fucking bloed te kotsen. Gewoon, omdat het kewl is
Ik had met de mirena een baby...Een kleintje, maar tochquote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, dat had ik met de Mirena gewoon elke maand een beetje. Wel minder, maar toch.
t gaat m niet om redelijk uitzienquote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik duw 'em dan altijd net zo lang in tot het er redelijk uitziet
Ja zou goed kunnen!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik leg ze wel in een bakje water maar plak ze vaak met plakband erweer op. En soms met pritt en plakband. Volgens mij had jij een gerecycelde
Bij mij was het 3kwart jaar weg. En in ene was het er weer. En ook niet elke maand. Echt enorm onvoorspelbaar. Het duurt ook nooit langer dan 2 dagen. Dan is het misschien weer een dag weg en terug. Of dan in ene 8 weken nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, dat had ik met de Mirena gewoon elke maand een beetje. Wel minder, maar toch.
had ikea er geen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Ik zoek een peuter matras van 70 bij 150. Fucking dingen zijn nergens goedkoop te krijgen(2de hands) en nieuw stervensduur
Arme Baloe
Waarom wil je perse een matras voor Baloe? Heeft ie ook een eigen bedje of hoe moet ik het voor me zien?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Ik zoek een peuter matras van 70 bij 150. Fucking dingen zijn nergens goedkoop te krijgen(2de hands) en nieuw stervensduur
Arme Baloe
das niet handig, daar kun je dan ook geen klok op gelijk zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij mij was het 3kwart jaar weg. En in ene was het er weer. En ook niet elke maand. Echt enorm onvoorspelbaar. Het duurt ook nooit langer dan 2 dagen. Dan is het misschien weer een dag weg en terug. Of dan in ene 8 weken niet
Ik met pil een baby en die loopt nu ook nog een beetje achter.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik had met de mirena een baby...Een kleintje, maar toch
Ja, het kan. Meestal is het niet normaal als het 3 kwart jaar weg isquote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef Oognip het volgende:
Oh wat raarOf is dat normaal bij een spiraaltje?
Daisy lag vroeger op mijn kindermatrasjequote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom wil je perse een matras voor Baloe? Heeft ie ook een eigen bedje of hoe moet ik het voor me zien?
Dat was de eerste hierquote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik met pil een baby en die loopt nu ook nog een beetje achter.
Jawel! Die heeft er 1. 30 euro. Maar een kutmaat. 70 bij 160. Ik heb godsamme 6 lakens voor 70 bij 150. Kringloop waar ik de huidige vandaan heb, heeft niks liggen. En in Schagen ook niet. En marktplaats ook niet in de buurt en ook niet in de buurt van mijn oudersquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
had ikea er geen?
anders de kringloop eens proberen? of marktplaats?
Maar je had waarschijnlijk geen slagroomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet.... bij deka slagroomOf vomar slagroom. Bij achterlijke lidl slagroom wel
Vraag het es in OUDquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel! Die heeft er 1. 30 euro. Maar een kutmaat. 70 bij 160. Ik heb godsamme 6 lakens voor 70 bij 150. Kringloop waar ik de huidige vandaan heb, heeft niks liggen. En in Schagen ook niet. En marktplaats ook niet in de buurt en ook niet in de buurt van mijn ouders
Hij ligt met een matras nu op de vloer en daarop zijn kleed. Voor de artrose maar er komt schimmel in zijn matrasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom wil je perse een matras voor Baloe? Heeft ie ook een eigen bedje of hoe moet ik het voor me zien?
klopt ja, ikea heeft afwijkende maten in de bedjes voor kidsquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel! Die heeft er 1. 30 euro. Maar een kutmaat. 70 bij 160. Ik heb godsamme 6 lakens voor 70 bij 150. Kringloop waar ik de huidige vandaan heb, heeft niks liggen. En in Schagen ook niet. En marktplaats ook niet in de buurt en ook niet in de buurt van mijn ouders
negeerstand?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Leest voorlopig even een tijd alleenmaar mee staat al een tijdje in de negeerstand hier
er stond "room" op. Het was het enige in het hele fucking schap met "room" erop. Dus ik ging er voor het gemak vanuit dat het slagroom wasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je had waarschijnlijk geen slagroom
ow en bij de weg, dat is niet persoonlijk bedoeld, dat gebeurd gewoon af en toe iedereen welquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Leest voorlopig even een tijd alleenmaar mee staat al een tijdje in de negeerstand hier
Nee, en het is dodelijk irritantquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet handig, daar kun je dan ook geen klok op gelijk zetten
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
er stond "room" op. Het was het enige in het hele fucking schap met "room" erop. Dus ik ging er voor het gemak vanuit dat het slagroom wasmy bad.
Die heeft zn momentje afgewacht!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was op doktersadvies gestopt maar na een maand weer begonnen.
Dit kindje wil gewoon graag komen.
idd, elk moment waar je ook bent kan de zooi komenquote:
Nope. Allemaal niet in de buurtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef oh-oh het volgende:
MP ook niet Qut?
Bij de kringloop zie ik die dingen wel vaker staan ook.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik had met de mirena een baby...Een kleintje, maar toch
En daar schiet ik dus geen fuck mee opquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ja, ikea heeft afwijkende maten in de bedjes voor kids
Morgen wssquote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Is je stiefdochter al ingeleid nok? of ik dat morgen?
En komt het ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, elk moment waar je ook bent kan de zooi komen
Gewoon zeggen dat je een blikje tomatenprut hebt laten vallenquote:
Geen flauw idee. Nieuw heb ik er 1 gevonden voor 66 euro inclusief verzendkosten. 25 a 30 euro is niet zo'n probleem. Kringloop is goedkoper... maar als ik daar op moet gaan wachten... dan kan ik wel ff wachten. En beer heeft er schimmel inquote:
Maar je kan te grote lakens dr toch ook om vast zetten met veiligheidsspelden aan de onderkant?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
En daar schiet ik dus geen fuck mee opWant dan moet ik ws ook perse weer de lakens daar kopen. Ik zie het hele fucking drama al voor me. Lakens kapot, heel den helder heeft die maten niet, weer naar Ikea... MM wil niet mee, ik heb geen zin om alleen te gaan....
You feel me?
Ik was echt zoooooo pissed op die kut roomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je kloppen tot je een ons weegt
Zitten daar bonkjes en sliertjes in?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een blikje tomatenprut hebt laten vallen
Eigen schuld, geen kutroom kopen maar slagroom als je m stijf wil hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was echt zoooooo pissed op die kut room
Serieus? Heb net nog op die website gekeken. Kon niks vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij de prenatal is de goedkoopste een euro of 40 a 50 die hebben vaak aanbiedingen
Dat gaat helemaal goed komen...En je gaat hem/haar gewoon terug pakken...Later...Als ze voor t eerst op stap gaan ofzo.. dan trommel je hem/haar gewooooon om 09.00 uit bedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp echt in al die jaren is het goed gegaan en nu was ik prompt zwanger. Onze beredenering is daarom deze wil er heel graag komen. En wij gaan er alles aan doen het een liefdevolle opvoeding te geven. Maar dan mag het wel wat meer mee gaan werken om 18:00 stort ik gewoon in.
wel in van die tomatenblokjes in blikquote:
Mike gaat ff zijn trein meisje smsen, die werkt bij de prenatal! En die moet ff kijken....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij de prenatal is de goedkoopste een euro of 40 a 50 die hebben vaak aanbiedingen
Alleen die van de Lidlquote:
Joh, ik wist niet dat jij zo tolerant wasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike gaat ff zijn trein meisje smen, die werkt bij de prenatal! En die moet ff kijken....
Ik ben vet tolerantquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, ik wist niet dat jij zo tolerant was
Ik ben te arm voor een staafmixerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
magere melk kun je met een staafmixer ook tot slagroom kloppen.
Ligt er maar net aan wat je ervan maakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook staafmixer gekregen voor kerst. Alvast om het eten van ons toekomstig kind te malen.
Ik weet wel dat zo'n ongeboren kind stiekem al best veel kost.
Zijn ook duur omdat je je suf wastquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Katoenen luiers zijn ook keifijn![]()
Als ik zou gaan baren kon ik echt al het denkbare krijgen van vriendinnen / kennissen, ik geloof echt dat ik niks zou hoeven kopen als ik niet wilde
Je hebt dus iets van 19x24 en daar wil je een uitsnede uit van 13x18 als ik het goed begrijp. Welke verhoudingen wil je dan berekenen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat m niet om redelijk uitzien
ik wil m uiteindelijk laten afdrukken op 13*18. maar als je m op orgineel formaat houd, heb je meer scherpte. maar ik weet de verhoudingen niet terug te rekenen, en wil zelf bepalen waar welk stuk weggesneden word
snappie??
1 a 2 machines in de week, en een stuk minder belastend voor het millieu, en vaak ook fijner voor de bibsjesquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn ook duur omdat je je suf wast
Het grote voordeel eraan vind ik dat kinderen vaak sneller zindelijk zijn en dan bespaart het op die manier ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1 a 2 machines in de week, en een stuk minder belastend voor het millieu, en vaak ook fijner voor de bibsjes
Matras kopen bij de kringloop, kleiner snijden met broodmes. Klaar is Qweaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Qwea het volgende:
Arme Baloe
Je hoeft ze ook niet dagelijks te wassen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was niet dagelijks en zie er een beetje tegenop om die vieze luiers te wassen. Dus voorlopig wordt het gewoon weggooi.
Geeneens zo'n gek idee je kunt dat spul voor in een matras ook los kopen en dan hup hoesje erom en je hebt een keurig matrasje.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Matras kopen bij de kringloop, kleiner snijden met broodmes. Klaar is Qwea
Jaiks geloof niet dat ik er blij van zou wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet dagelijks te wassen hoor.
Ik heb wel es opgepast bij mensen die die dingen gebruikten.
Ik vond het superhandig. Dr zitten van die inleggertjes in, die spoel je zo om onder de kraan en bij poep maak je ze ff leeg in de plee en dan spoelen.
En dan pleurden ze ze in een emmer met een lekker riekend sopje, en als het een machine vol was gingen ze in de was.
Ik vond het minder vies dan mensen die poepluiers en zo in huis in de prullie hebben
Je kunt het vaak net zo goed kopiëren voor de volgende keer jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef asfalthooligan het volgende:
hoi rewimo
Pfff heb ik net alles ingeleverd bij het gkb moet ik weer alles bijmekaar zoeken ,want ze moeten het nu weer gebruiken gatsie
Dan zit je met een gerafelt matras? Ik heb nog een 1 persoons matras in mijn kelderquote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee maar toch echt wel goedkoper dan die ontelbare pakken wegwerpluiersquote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
En die katoenen luiers zijn in aanschaf ook niet goedkoop
Vraag even of ze een kopietje maken als je iets moet achterlaten dan heb je meteen alles voor de volgende keer weer klaarliggenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat zei ik ook al nee het moest gewoon opnieuw meegenomen worden pffff
Gelukkig kan ik wat dingen overslaan ,want gas ,water en licht zit bij de huur in
Er komt bloedt uit mijn kut. War denk je zelf?quote:
Ja en? Denk je dat Baloe zich daaraan stoort?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
Dan zit je met een gerafelt matras? Ik heb nog een 1 persoons matras in mijn kelder
Nee, maar ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja en? Denk je dat Baloe zich daaraan stoort?
doe je er een mooie hoes om zie je niks meer vanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zit je met een gerafelt matras? Ik heb nog een 1 persoons matras in mijn kelder
Hmm.. *MM roeptquote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
doe je er een mooie hoes om zie je niks meer van
Schuimrubber pluist niet. Wij hadden voor Christans bedje bij qltel ook een matras gekortwiekt. Heeft prima gefunctioneerd al die tijd (jaar of 4). En nu zit die matras in delen als isolatie tussen de ramen van de schuur. Optimale recyclingquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
Nee, maar ik welHeb ik overal van die kut pluisjes ook de hele tijd. Het moet er ook nog een beetje knap uitzien he!
MM, je kunt schuimrubber prima snijden met een broodmesquote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Qwea het volgende:
MM : Ja hoordaar kom je toch nooit mooi doorheen.
Mike zegt dat je daar dus nooit netjes doorheen komtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schuimrubber pluist niet. Wij hadden voor Christans bedje bij qltel ook een matras gekortwiekt. Heeft prima gefunctioneerd al die tijd (jaar of 4). En nu zit die matras in delen als isolatie tussen de ramen van de schuur. Optimale recycling
zou zelf zo'n waterdicht onderlaken (tegen bedplassen e.d) er nog tussen doen, anders gaat matras misschien stinken als hij er nat op gaat, die matras gooi je niet zomaar ff in de wasmachinequote:
En qltel en ik zeggen dus van welquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
Mike zegt dat je daar dus nooit netjes doorheen komt
Waar haal ik die?!?!?! want dat voorkomt ook schimmel in mijn nieuwe matras! En wat kosten die?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou zelf zo'n waterdicht onderlaken (tegen bedplassen e.d) er nog tussen doen, anders gaat matras misschien stinken als hij er nat op gaat, die matras gooi je niet zomaar ff in de wasmachinewe gebruiken ze zelf in de auto onder hun deken
Maar, hoe dan? Met een mes? Schaar? Zaag?quote:
misschien heb ik er nog wel een liggen, ik ga wel ff zoeken momentquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar haal ik die?!?!?! want dat voorkomt ook schimmel in mijn nieuwe matras! En wat kosten die?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
misschien heb ik er nog wel een liggen, ik ga wel ff zoeken moment
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
MM, je kunt schuimrubber prima snijden met een broodmes
Broodmes. Dat is zoeen met kartels he? Nou ja, heb toch een groot matras in de kelder liggen. Ga het gewoon proberen. Is het niks tief ik het alsnog wegquote:
Eerst even grofweg op maat snijden, daarna bijwerken, aldus qltelquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
Broodmes. Dat is zoeen met kartels he? Nou ja, heb toch een groot matras in de kelder liggen. Ga het gewoon proberen. Is het niks tief ik het alsnog weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |