Steeds minder en dat is wel jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
Over oud worden en risico's, en Brammetje en Eva, en of dat allemaal wel zomaar kan. Nou ja, het kan. Maar mág het van ons ook?
Dat is cultuur. Er zijn genoeg landen waar het geen enkel probleem is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef hondjes het volgende:
Ik vind het altijd maar een ..zielig..gezicht zo een oude vent met een jonge meid die zijn dochter kan zijn.
Dan heeft Brammetje best een ouwe kop voor zijn leeftijdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Hij is 49 of 50, zij is 32. Ik vind het wel meevallen.
En van mij mogen ze en ik wens ze dan ook alle geluk samen. Voor hoe lang dat ook mag duren.
Juni 1960 geboren. Het is volgens mij niet zozeer zijn hoofd, maar eerder zijn kapsel en kledingstijl die hem zoveel ouder maken dan ie is. Een heertje op leeftijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
50? Hij kan zo door voor iemand van 60
Bedoel je rookgeneugten of Brams bedgeneugten?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds minder en dat is wel jammer
Die nodig je toch gewoon bij jou uit, ga je toch niet op zijn jongenskamertje thuis liggen viezelevozelen? Of dat feit moet je opwindenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgelopen weekend stond er een verhaal in het Volkskrant-magazine over cougars, oudere vrouwen met jonge vriendjes. Vertelde een vrouw over haar relatie met een jongen die nog bij z'n ouders woonde. Lagen ze op zijn jongenskamer te vrijen op bed, klopte zijn moeder op de deur om te vragen of hij zin had in een Calippo-ijsje
En wat is nu precies het probleem van bovenstaande?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef hondjes het volgende:
de volgende dag wordt de auto terug gebracht naar het lease bedrijf en de snol loopt
weer op straat.
Nu wil dit niet zeggen dat Eva een snol is, en Mosco een leenbak heeft.
Die heeft genoeg verdient met zijn maffia maatjes
het is gewoon een beeld , wat het bij mij oproept.
MAAR VERDER DOEN ZE MAAR.
Er staat nergens dat hij zijn vrouw in de steek had gelaten, dat maakt de media ervan dat is nu het probleem als je beroemd en berucht bent, dan komen er verhalen de wereld in, als ze alle2 gewoon waren dan had er ook niemand over gevallenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Nee maar wie wil er nou een vent die zijn vrouw en kinderen in de steek gelaten heeft voor een veel jongere bevlieging? Die wetenschap zou voor mij genoeg zijn er niet aan te beginnen.
Misschien is dat juist één van de leuke kanten van het cougarschap, sex op een jongenskamer met voetbalbehang op de murenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die nodig je toch gewoon bij jou uit, ga je toch niet op zijn jongenskamertje thuis liggen viezelevozelen? Of dat feit moet je opwinden.
.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wat is nu precies het probleem van bovenstaande?
Ik zie het namelijk niet. Jij zou het niet doen, ik zou het niet doen, en dus is het "not done"?
En wetende dat je ook weer binnen de kortste keren ingeruild kan worden voor een jonger, knapper of strakker exemplaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Nee maar wie wil er nou een vent die zijn vrouw en kinderen in de steek gelaten heeft voor een veel jongere bevlieging? Die wetenschap zou voor mij genoeg zijn er niet aan te beginnen.
En dan waarschijnlijk nog het liefst in een hoogslaper.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat juist één van de leuke kanten van het cougarschap, sex op een jongenskamer met voetbalbehang op de muren
Hij had zijn gezin toch achtergelaten voor die jonge vrouw uit dat programma waar ze aan meededen? Zeg je nu dat hij al bij zijn gezin weg was?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij zijn vrouw in de steek had gelaten, dat maakt de media ervan dat is nu het probleem als je beroemd en berucht bent, dan komen er verhalen de wereld in, als ze alle2 gewoon waren dan had er ook niemand over gevallen
Ja kennelijk maar ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wetende dat je ook weer binnen de kortste keren ingeruild kan worden voor een jonger, knapper of strakker exemplaar.
Er zijn vrouwen die daar genoegen mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |