Steeds minder en dat is wel jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
Over oud worden en risico's, en Brammetje en Eva, en of dat allemaal wel zomaar kan. Nou ja, het kan. Maar mág het van ons ook?
Dat is cultuur. Er zijn genoeg landen waar het geen enkel probleem is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef hondjes het volgende:
Ik vind het altijd maar een ..zielig..gezicht zo een oude vent met een jonge meid die zijn dochter kan zijn.
Dan heeft Brammetje best een ouwe kop voor zijn leeftijdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Hij is 49 of 50, zij is 32. Ik vind het wel meevallen.
En van mij mogen ze en ik wens ze dan ook alle geluk samen. Voor hoe lang dat ook mag duren.
Juni 1960 geboren. Het is volgens mij niet zozeer zijn hoofd, maar eerder zijn kapsel en kledingstijl die hem zoveel ouder maken dan ie is. Een heertje op leeftijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
50? Hij kan zo door voor iemand van 60
Bedoel je rookgeneugten of Brams bedgeneugten?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds minder en dat is wel jammer
Die nodig je toch gewoon bij jou uit, ga je toch niet op zijn jongenskamertje thuis liggen viezelevozelen? Of dat feit moet je opwindenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgelopen weekend stond er een verhaal in het Volkskrant-magazine over cougars, oudere vrouwen met jonge vriendjes. Vertelde een vrouw over haar relatie met een jongen die nog bij z'n ouders woonde. Lagen ze op zijn jongenskamer te vrijen op bed, klopte zijn moeder op de deur om te vragen of hij zin had in een Calippo-ijsje
En wat is nu precies het probleem van bovenstaande?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef hondjes het volgende:
de volgende dag wordt de auto terug gebracht naar het lease bedrijf en de snol loopt
weer op straat.
Nu wil dit niet zeggen dat Eva een snol is, en Mosco een leenbak heeft.
Die heeft genoeg verdient met zijn maffia maatjes
het is gewoon een beeld , wat het bij mij oproept.
MAAR VERDER DOEN ZE MAAR.
Er staat nergens dat hij zijn vrouw in de steek had gelaten, dat maakt de media ervan dat is nu het probleem als je beroemd en berucht bent, dan komen er verhalen de wereld in, als ze alle2 gewoon waren dan had er ook niemand over gevallenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Nee maar wie wil er nou een vent die zijn vrouw en kinderen in de steek gelaten heeft voor een veel jongere bevlieging? Die wetenschap zou voor mij genoeg zijn er niet aan te beginnen.
Misschien is dat juist één van de leuke kanten van het cougarschap, sex op een jongenskamer met voetbalbehang op de murenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die nodig je toch gewoon bij jou uit, ga je toch niet op zijn jongenskamertje thuis liggen viezelevozelen? Of dat feit moet je opwinden.
.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wat is nu precies het probleem van bovenstaande?
Ik zie het namelijk niet. Jij zou het niet doen, ik zou het niet doen, en dus is het "not done"?
En wetende dat je ook weer binnen de kortste keren ingeruild kan worden voor een jonger, knapper of strakker exemplaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Nee maar wie wil er nou een vent die zijn vrouw en kinderen in de steek gelaten heeft voor een veel jongere bevlieging? Die wetenschap zou voor mij genoeg zijn er niet aan te beginnen.
En dan waarschijnlijk nog het liefst in een hoogslaper.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat juist één van de leuke kanten van het cougarschap, sex op een jongenskamer met voetbalbehang op de muren
Hij had zijn gezin toch achtergelaten voor die jonge vrouw uit dat programma waar ze aan meededen? Zeg je nu dat hij al bij zijn gezin weg was?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij zijn vrouw in de steek had gelaten, dat maakt de media ervan dat is nu het probleem als je beroemd en berucht bent, dan komen er verhalen de wereld in, als ze alle2 gewoon waren dan had er ook niemand over gevallen
Ja kennelijk maar ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wetende dat je ook weer binnen de kortste keren ingeruild kan worden voor een jonger, knapper of strakker exemplaar.
Er zijn vrouwen die daar genoegen mee nemen.
Waarom is dat dan jammer? Ik vat dat nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Disana het volgende:
Met leeftijdverschillen heb ik geen probleem, ben zelf ook veel ouder dan mijn vriend en dat gaat al bijna 14 jaar uitstekend. Wel is het jammer dat oudere mannen per definitie zo vaak gaan voor een veel jongere vrouw terwijl er zat leuke vrouwen in hun eigen leeftijdscategorie rondlopen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk nog het liefst in een hoogslaper.
dacht het wel hoor dat ze al uit elkaar waren, hij had Eva ontmoet voor de Linda, na een jaar zagen ze elkaar weer en toen pats werd het liefde, Eva heeft hem ook niet van zijn vrouw afgepikt, hij was er al weg in dat tussen liggende jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had zijn gezin toch achtergelaten voor die jonge vrouw uit dat programma waar ze aan meededen? Zeg je nu dat hij al bij zijn gezin weg was?
Ik zie een toekomst voor Pietjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat juist één van de leuke kanten van het cougarschap, sex op een jongenskamer met voetbalbehang op de muren
Nee, dat Eva hem niet van zijn vrouw heeft afgepikt weet ik, maar die jonge vrouw uit dat programma toch wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht het wel hoor dat ze al uit elkaar waren, hij had Eva ontmoet voor de Linda, na een jaar zagen ze elkaar weer en toen pats werd het liefde, Eva heeft hem ook niet van zijn vrouw afgepikt, hij was er al weg in dat tussen liggende jaar.
sssstttttttttt niet storen, pietje is zijn koffer aan het pakkenquote:
Voor Eva was er een andere -jongere- vrouw en daarvoor zou hij zijn vrouw in de steek hebben gelaten. Maar niemand weet natuurlijk hoe dat huwelijk was. Voor hetzelfde geld was het al jaren een aflopende zaak en lag mevrouw M. te wippen op de jongenskamer van het beste vriendje van haar zoon.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
dacht het wel hoor dat ze al uit elkaar waren, hij had Eva ontmoet voor de Linda, na een jaar zagen ze elkaar weer en toen pats werd het liefde, Eva heeft hem ook niet van zijn vrouw afgepikt, hij was er al weg in dat tussen liggende jaar.
Volgens mij is het vooral duurquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
.
Maar iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben.
kan mij niet schelen.
Maar dan mag ik het dus ook ..goedkoop..vinden.
oh daT weet ik niet, maar wat ik eerder zei, vind bram leuk, charmant,welbespraakt en hij heeft mooie pakken plus stropdas, geloof echt dat er heel veel vrouwen zo hun vent willen inleveren voor bram.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat Eva hem niet van zijn vrouw heeft afgepikt weet ik, maar die jonge vrouw uit dat programma toch wel?
Ja dan kan je alleen nog in het blindeninstituut scoren.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef hondjes het volgende:
Die voetbalvlag is altijd nog beter dan die EU vlag
Waarschijnlijk niet, dus moet zij het iets vaker doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral duur
Ik lig er niet wakker van, vind er ook niet zoveel van. Behalve dat ik dan af en toe denk "Trek je dat nog wel vent, op jouw leeftijd?":
Ja als ze niet verder denken dan hun neus lang is. Want als ze wel verder denken, weten ze dat ze weinig waar voor hun geld krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daT weet ik niet, maar wat ik eerder zei, vind bram leuk, charmant,welbespraakt en hij heeft mooie pakken plus stropdas, geloof echt dat er heel veel vrouwen zo hun vent willen inleveren voor bram.
Jij gaat dus niet in de eerste plaats voor uiterlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook wel eens een vriendinnetje gehad die bijna 12 jaar jonger was dan ik maar dat was een uitzondering. Over het algemeen vind ik dat jonge grut niet zo interessant.
Maar die lagere leeftijd is op een gegeven moment niet meer synoniem aan jong grut.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook wel eens een vriendinnetje gehad die bijna 12 jaar jonger was dan ik maar dat was een uitzondering. Over het algemeen vind ik dat jonge grut niet zo interessant.
Nou, zeg dat maar niet te hard.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daT weet ik niet, maar wat ik eerder zei, vind bram leuk, charmant,welbespraakt en hij heeft mooie pakken plus stropdas, geloof echt dat er heel veel vrouwen zo hun vent willen inleveren voor bram.
Maar dan moet je je er als vrouw wel van bewust zijn dat Bram op de eerste plaats komt, daarne zijn ego en ergens een stuk verder naar beneden jij.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wel een nacht met bramquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als ze niet verder denken dan hun neus lang is. Want als ze wel verder denken, weten ze dat ze weinig waar voor hun geld krijgen
Nee, maar als het leeftijdsgat te groot wordt is er op een gegeven moment te weinig dat je bindt. Qua opvoeding en jeugdherinneringen enzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die lagere leeftijd is op een gegeven moment niet meer synoniem voor jong grut.
Dat foute vind ik heel af en toe dan juist het aantrekkelijke.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat maar niet te hard.
Hij blijft toch een beetje een man met een maffia gebeuren, wat om hem heen hangt.
Had hij toen ook niet iets met zo een maffia meid, wat in Holleederzaak naar voren kwam.
met het zusjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat maar niet te hard.
Hij blijft toch een beetje een man met een maffia gebeuren, wat om hem heen hangt.
Had hij toen ook niet iets met zo een maffia meid, wat in Holleederzaak naar voren kwam.
Natuurlijk vind jij Bram een lieve man, jij vindt zelfs Teun een lieve man als hij weer eens probeert een vuurtje te stoken hierquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wel een nacht met bramnee alle gekheid op mijn bezemsteel, ze wippen maar een end weg, of hij nu 6 vrouwen onderhoud of maar eentje, het is een chameur en ik denk dat het ookm wel een lieve man is, maar omdat hij beroemd en berucht is en toch iets uitstraald van een Maffiakopstuk is dat voor een vrouw vaak spannend.
wil niet zeggen dat ik op maffiafiguren val hoor.
Dat kan, maar er staat dan ook een zekerheidje tegenover, je komt als "partner van" vermoedelijk niet om van de hongerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je je er als vrouw wel van bewust zijn dat Bram op de eerste plaats komt, daarne zijn ego en ergens een stuk verder naar beneden jij.
Mijn vriend weet meer van Zappa dan ikquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als het leeftijdsgat te groot wordt is er op een gegeven moment te weinig dat je bindt. Qua opvoeding en jeugdherinneringen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |