Ik heb me opgegevenquote:Het is net TV, maar dan anders
Ken jij het beeld, s avonds voor de tv, surfend over het web met je laptop op schoot, wachtend tot het zoveelste reclameblok voorbij is en je eindelijk die film af kunt kijken. Vervelend of niet? Wij vinden van wel en daarom zijn we ook zo enthousiast over onze nieuwe campagne voor Philips Net TV. Met deze dienst wordt jij eindelijk de baas over je tv, in plaats van andersom.
Buzzers die aan deze campagne mee doen kunnen hun laptop voortaan in een hoek laten staan, want met Net TV kunnen ze via hun televisie online. Bijvoorbeeld om op de Buienradar te checken hoe het weer wordt, om op YouTube een grappig fiilmpje te bekijken of om een filmpje te huren via Videoland. Deze kunnen ze daarna lekker zonder reclame bekijken. Klinkt misschien een beetje als toekomstmuziek, maar als je de BuzzKit van Net TV in huis hebt kan je gelijk aan de slag. En het mooie, in de BuzzKit zit een topklasse Philips Blu-Ray speler waarmee je Net TV direct kunt gebruiken.
Philips gaat deze samenvoeging van televisie en internet nog veel verder uitbreiden. Met Philips Net TV kun je verschillende Apps gebruiken op je TV, zoals Uitzending Gemist, RTL Gemist, YouTube en Videoland. Aan de Buzzers om te ontdekken of het inderdaad zo buzzable is als Philips zegt!
Bron:www.buzzer.nl
Want een positieve mening is beter dan een eerlijke?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Ik zie nog niet dat ik me kan opgeven. Zal wel te kritisch zijn geweest over de Flexcare.
De prijs is mij ook niet bekend, alleen dat wij als buzzers 50 euro korting krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb het ook vandaag ontvangenHelaas heb ik de voorwaarden niet goed gelezen
Voor welk bedrag kan je dat ding uiteindelijk kopen?
Ook gewoon een goed compleet pakket, niet dat je zelf nog allerlei kabeltjes moet kopen.
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb ergens gelezen dat je 1 film kon downloaden ofzo? Dus ik dacht dat er genoeg opstond voor 1 film? Misschien dat iemand anders het weet, ben eigenlijk ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb dat ding hier nou ook staan en aangesloten. Niet veel boeiends, alleen dat videoland, daar kan je dus films bestellen, en betalen met dat kaartje, toch? Maar hoeveel kan je doen dan? Is dat kaartje gewoon 1 film of een aantal euro? Ik wil t niet uitproberen en gelijk t hele kaartje leeg hebben...
Wanneer is het einde van de campagne eigenlijk,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:51 schreef JapkevanBuzzer het volgende:
@D. en anderen die benieuwd zijn naar de prijs die je als Buzzer gaat betalen: aan het einde van de campagne maken we dit bekend. Je kunt dan beslissen of je het apparaat wilt houden, of dat je hem (gratis) terugstuurt.
Begin april ontvang je instructies over het terugsturen. Wanneer je eind april met vakantie gaat, heb je nog ruim voldoende tijd hiervoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
Wanneer is het einde van de campagne eigenlijk,
ik weet al dat ik het apparaat niet wil houden,
Hij heeft geen toegevoegde waarde,
film kijken doe ik wel via ps3,
uitzending gemist via upc of laptop en alle apps bekijk ik wel via mijn telefoon of laptop.
Grootste minpunten zijn de bediening, tikken op een afstandbediening is het niet,
en de traagheid, buiten dat hij steeds mijn wifi instellingen vergeet.
Maar eind april ga ik 3 weken op vakantie en ik heb weinig zin om dat ding te hebben gekocht doordat ik de mail nooit heb gezien.
Kan ik hem nu al bij voorbaat ergens heen sturen?
Ik heb ze toevallig vandaag gemaild.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Wanneer gaan we wat horen? Ik wil dit onding kwijt..
heel binnenkort dusquote:Deze of volgende week ontvang je van ons alle informatie over het terugsturen van de BluRay-speler. Ik vraag je daarom nog even geduld te hebben.
Met vriendelijke groet,
Buzzer | International Word of Mouth Marketing Agency
Ik, maar dan moet het wel een extreem laag bedrag zijn (100 euro max). Het is dan voornamelijk om een ritje naar het postkantoor uit te sparen, en omdat het wel handig kan zijn.quote:
Ik heb de eindpoll net ontvangen. Voor ¤99 euro mag je hem houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik, maar dan moet het wel een extreem laag bedrag zijn (100 euro max). Het is dan voornamelijk om een ritje naar het postkantoor uit te sparen, en omdat het wel handig kan zijn.
Er zat geen netwerkkabel bij,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Zat de grijze internetkabel bij de buzzer want in de eindpoll staat daar niks over dus ik vraag me af of die van mezelf is of dat die er bij zat (en dus terug gestuurd moet worden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |