Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik krijg gewoon de neiging om zelf ook Annies te orderen.
Of TBG. Gewoon omdat ik die niet in mijn bestellingenlijstje heb.
Hey, jij hier?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.En al helemaal omdat ik nog geen PFS gezien heb vandaag!
Ik kreeg laatst een TDbestelling na 2 maanden wachten, dus ik kijk nergens meer van op. Vanuit de UK duurt meestal langer dan vanuit de VS hier, omdat pakjes vanuit de UK altijd alleen op zaterdag worden bezorgd door een vrouwtje op een fiets (en nee, ik woon niet in een durpquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Jemig! Wat superstom zeg, bij jou had het er echt allang moeten zijn!
Wij zullen toch niet van die mensen zijn die er ook waren op het lushforum waarbij het pakje uiteindelijk 4 weken onderweg was ofzo?
LOL!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een TDbestelling na 2 maanden wachten, dus ik kijk nergens meer van op. Vanuit de UK duurt meestal langer dan vanuit de VS hier, omdat pakjes vanuit de UK altijd alleen op zaterdag worden bezorgd door een vrouwtje op een fiets (en nee, ik woon niet in een durp)
Dan ga ik mij helemaal schuldig voelen dat ik hem zo snel hadquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Jemig! Wat superstom zeg, bij jou had het er echt allang moeten zijn!
Wij zullen toch niet van die mensen zijn die er ook waren op het lushforum waarbij het pakje uiteindelijk 4 weken onderweg was ofzo?
Arm ding!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef Maria2.0 het volgende:
You must!
Ik ga Violetgedoe erin doen. Gewoon uit frustratie, ik móet vandaag iets nieuws branden.
En ik ben de theegeur zat, krijg er keelpijn van
Nee, zelfs selektvracht hebben nog een kar ofzo, deze vrouw heeft alleen Aldi tassenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Hahaha ja maar dat is zeker via selektvracht ofzo?
Hier zijn de pakjes vanuit VS altijd met 8 dagen. Tenminste, alle (teveel) TD bestellingen die ik heb gedaan waren er met die tijd.
Maargoed. Kan altijd wat mis gaan. Uiteraard bij ons
Je brander ff in de vriezer gooienquote:Op maandag 7 februari 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zelfs selektvracht hebben nog een kar ofzo, deze vrouw heeft alleen Aldi tassen
En nu een n00bvraag die vast al eens is gesteld:
Hoe haal je de oude wax uit je brandertje? Ik hak het er uit of ik giet het in een leeg waxinehulsje als het nog vloeibaar is, maar dat is knoeiwerk. Zijn er nog betere tips?
Tried that, maar m'n brander wordt er vooral heel koud van, verder gebeurt er weinigquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je brander ff in de vriezer gooien
Da''s wel een vernuftige tip, tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef Nune het volgende:
Als het gestold is dan brand ik hem heel even zodat hij eruit floept zeg maar, wel opletten want wax kan rondspetteren.En anders zuig ik het op met keukenpapier.
Gewoon de hele plens?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik zuig het gewoon op met keukenpapier
Nee hoor?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon de hele plens?
Dan heb je een halve keukenrol nodig lijkt me?
Brokje wax wat je wil branden in een leeg waxinehulsje doen (en dat in je bakje) ipv aan het einde over te knoeien gieten.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zelfs selektvracht hebben nog een kar ofzo, deze vrouw heeft alleen Aldi tassen
En nu een n00bvraag die vast al eens is gesteld:
Hoe haal je de oude wax uit je brandertje? Ik hak het er uit of ik giet het in een leeg waxinehulsje als het nog vloeibaar is, maar dat is knoeiwerk. Zijn er nog betere tips?
Ik drup dan heel de kamer onder met mn papiertjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon de hele plens?
Dan heb je een halve keukenrol nodig lijkt me?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Nune het volgende:
Ik hol even naar de postbus voor Maria d'r vlop. Heeft ze hopelijk toch nog wat morgen.
*vastgelegd als 'voor' foto. Ter lering ende vermaeck als al haar bestellingen binnen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Maria2.0 het volgende:
*WAARSCHUWING**********
De volgende foto zal mogelijk als schokkend ervaren kunnen worden.
Gelieve uw kinderen te beschermen.
Mijn stash:
[ afbeelding ]
Ik heb een klein afvalbakje bij mijn brandertje staanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik drup dan heel de kamer onder met mn papiertje
Dat is een grapje?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Maria2.0 het volgende:
*WAARSCHUWING**********
De volgende foto zal mogelijk als schokkend ervaren kunnen worden.
Gelieve uw kinderen te beschermen.
Mijn stash:
[ afbeelding ]
Oeh, jij slimmerd!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*vastgelegd als 'voor' foto. Ter lering ende vermaeck als al haar bestellingen binnen zijn.
Er mist een half stukje PFSquote:
Ik mis trouwens de inhoud van mijn vlop. Of zou ze die al helemaal er doorheen gebrand hebben?quote:
Neen. Driewerf neen. Daarom is mijn situatie ook zo schrijnendquote:
Haar kennende welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mis trouwens de inhoud van mijn vlop. Of zou ze die al helemaal er doorheen gebrand hebben?
Eh...Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mis trouwens de inhoud van mijn vlop. Of zou ze die al helemaal er doorheen gebrand hebben?
quote:
Twee maanden en het is opquote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan komt het wel goed met die mega orders.
Gewoon er boven blijven hangenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ruik m niet heel goedMaar als ik er boven sta issie lekkah
10 daagjes van order tot ik m hier hadquote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon er boven blijven hangen
Hoelang duurde Annie's vorige keer bij jou Space?
Nee... Ik faal ook telkens met welke dag het is haha.quote:
Het zijn geen goede voornemens. Het zijn broodnodige maatregelen.quote:
Hihi, dat is ook zoquote:Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Het zijn geen goede voornemens. Het zijn broodnodige maatregelen.
Ik ben wel een keer uitbeloond voor mijn propedeuse
Indeed, maar vandaag had ik zooooo veel tijd om te snuffelen en morgen niet, dus dan kan ik pas woensdag weer snuffelenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Tuurlijk Pien, daar gaan we gewoon vanuit
Ahhquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Indeed, maar vandaag had ik zooooo veel tijd om te snuffelen en morgen niet, dus dan kan ik pas woensdag weer snuffelen
Join the club of darkness. Je ziet je orderaantal langzaam of snel oplopen. Des te langer verzenden van je orders duurt, des te meer je besteltquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Pien85 het volgende:
Pff, heb m'n eerste bestelling nog niet eens binnen maar wil nu alweer nieuwe bestellen omdat jullie zo blij worden van monkey farts
Okidoki!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ga wel foto's maken ja![]()
DC, GG en LOL zijn nog niet verzonden en heb ik verder ook niks meer van gehoord.
Alleen de 2 PFSjes zijn onderweg nu dus. En dan de losse dingetjes en Mara vanaf morgen denk ik ook.
En dat soort dingen doe ik toch welquote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Join the club of darkness. Je ziet je orderaantal langzaam of snel oplopen. Des te langer verzenden van je orders duurt, des te meer je bestelt
Dat doe ik ook, altijd leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Maria2.0 het volgende:
You is too late![]()
Ik zet niet eens meer op een rijtje wat ik allemaal in bestelling heb. Ik zie het allemaal wel vanaf nu, wat er binnenkomt. Wel tof, elke keer een kadootje!
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie mezelf al huilend tussen die stapels mijn man bellen.
"Welleke moet ik nou kiehiehiehiezzeeeenn?"
Hahahaha. Dan komt hij niet meer bij denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie mezelf al huilend tussen die stapels mijn man bellen.
"Welleke moet ik nou kiehiehiehiezzeeeenn?"
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Hij zei net dat ik in therapie moest voor mijn koopverslaving. Als grapje. Wist ik niet dus ik stond meteen helemaal serieus met een prutlipje "vind je dat echt?"
Ik vind dat eigenlijk ook van mezelf, mja die therapie kost geld en daar kun je beter van shoppenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Hij zei net dat ik in therapie moest voor mijn koopverslaving. Als grapje. Wist ik niet dus ik stond meteen helemaal serieus met een prutlipje "vind je dat echt?"
Vieren?!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef Nune het volgende:
Kunnen we wel gezellig met zijn vieren gaan.
Verzekering kan een aantal behandelingen vergoeden hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook van mezelf, mja die therapie kost geld en daar kun je beter van shoppen
De harde bestel kern?quote:
Wacht maar!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Joysa het volgende:
Daar hoor ik nou eeeeeeeecht niet bij hoor
Ik dacht dat een nagellak & lush verslaving wel genoeg zou zijn.. had ik dit topic maar nooit gezienquote:
Ik ga de volgende keer een tablet monkey farts bestellenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Monkey farts is echt godenspul. En die heb ik niet eens onderweg volgens mij.
Ik heb ook echt nog nooit zoveel bestellingen tegelijk onderweg gehad. Normaal krijgt manlief een paar keer per week pakjes uit Hongkong, nu zijn het allemaal pakkies voor mij
Hoor ik er dan bij?quote:
Hey LDG!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef littledrummergirl het volgende:
welke webshop heeft de lekkerste luchtjes?
Welke brander heb je? Jij had er toch ook één van de Xenos?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is mijn nieuwste brander te laag en gaan de melts daarom stinken. Zal het eens bekijken vanavond
heyaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey LDG!
Daar zijn de meningen wel over verdeeld... Haha. Althans, sommige hebben wel lekkere geurtjes, maar dan zijn ze bijvoorbeeld erg sterk en dan moet je daar maar van houden.
Ik vind PureSoap wel erg lekker in NL en van SmellWell heb ik alleen de Lush-dupes geprobeerd, dus ik weet niet hoe de rest is
Ooo okequote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja dit is de 2e van de xenos. Die is wat lager
Hehe, begrijpelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heya![]()
ik vind het wel lekker klinken maar wil niet met n afknapaankoop beginnen natuurlijkwat is jouw favo luchtje?
Ik heb die dure van jou wel gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal je de mijne ff mailen. @live.nl eas het toch of niet??
Je kunt ook bij PureSoap een verrassingspakket van 10 melts kopen, zitten verschillende geurtjes in, zo kun je ook wel een beetje uitvinden wat je wel&niet lekker vind.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heya![]()
ik vind het wel lekker klinken maar wil niet met n afknapaankoop beginnen natuurlijkwat is jouw favo luchtje?
Dat heb ik de eerste keer ook gedaan inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt ook bij PureSoap een verrassingspakket van 10 melts kopen, zitten verschillende geurtjes in, zo kun je ook wel een beetje uitvinden wat je wel&niet lekker vind.
Die wilde ik gaan bestellen als mijn eerste binnen isquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Nune het volgende:
Bij PFS een Bakery's Dozen vind ik ook leuk, daarin kan je bepaalde catagoriën kiezen als "Anything Goes", "Floral" of "Bakery". Als je zoiets heel erg lekker vind dan is het altijd leuk om dingen te krijgen die je zelf niet zo snel in de geurlijst hebt gezien.
Leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die wilde ik gaan bestellen als mijn eerste binnen isFloral ofzo want lente
Ik wil altijd geuren die bij 't seizoen passen, onder de douche ook enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk!Inderdaad wel een lentepakketje dan! Mijn eerste was Anything Goes, zaten heel veel verschillende geuren in, wacht nu op de Bakery.
Die heb je van mij ja. Heb hem zelf niet gebrand, dus weet het ook niet precies.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maria ik heb m van jou volgens mij! Het is blueberry cheesecake van tbg
Dat herken ik wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil altijd geuren die bij 't seizoen passen, onder de douche ook enzoEn nu dus geurwaxjes in dezelfde stijl
iemand nog lente lush tips? Ik heb echt nog nooit bij Lush iets gekocht, maar iedereen is zooo enthousiast dat ik eigenlijk wel moet
Ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!
Grass misschien, of Happy Hippy?
Ah, zo had ik 't nog niet bekekenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Maria2.0 het volgende:
LOL Candles, ook een webshop die gewoon zo heet![]()
http://www.lolcandles.com/
Die zag ik gister! En ik dacht NEE! HUH!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Maria2.0 het volgende:
OMGWTFBBQ mag ik hier éven klagen over die onwijs kutte reclame van Head'n'Shoulders?
"Dit smaakt naar gravel....The Next level!"
What.The.Fuck ouwe? Wat heeft dat met shampoo te maken?
Vooral dat stuk van dat smaakt naar gravel.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
Vreselijke reclame inddEnge man ook, of nja... niet zo zeer die man, maar de manier waarop ofzo
Nu je het daar over hebt!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Noes! Tortillachips met salsa is lekker!
Dat is echt zooo lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Bios waar ik werkte hadden we altijd van die bugles en dan zo'n tube Danish Chef kaas erbij. Elk bugeltje vullen, heer-lijk!
Dat heb ik nooit gedaan... Haha. Maar ik heb het weleens gehoord inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Bios waar ik werkte hadden we altijd van die bugles en dan zo'n tube Danish Chef kaas erbij. Elk bugeltje vullen, heer-lijk!
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is echt zooo lekkerIk gebruik bijna 3 van die tubes voor 1 zak bugles
Ik zit aan de chineesquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu zin in doritos met nacho cheese
Ik ook niet, maar bami met satesaus en als toetje gebakken banaan gaat er wel inquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet zo'n Chineesfan... Ik heb nog wel een bak staan met Fruitgom van Haribo, maar als ik daaraan begin
Hahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bami met satesaus en als toetje gebakken banaan gaat er wel in
Haha,quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb net een halve zak kroepoek zitten wegnommen en kijk naar Mr and Mrs Smith.
Angelina Jolie, hotdamn!
Oeh angelina jolie met een smaakjequote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha,Normale of met een smaakje?
Eens, maar vrouwen hebben ook weer voordelenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Tis ook niet mijn favoriet. Ik vind vrouwen leuker dan mannen trouwens![]()
Maar dat on-ge-lo-ve-lijke gezéik en die PMS en dat geleuter
Ooo dat is een geruststelling!quote:
Plastic fantastic baby!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Balenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:17 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf, nu pas mail dat mijn betaling binnen is... heeft lang geduurdWoensdag binnen dan?
quote:
Jeeej! Wat is jullie ordernummer?quote:
Misschien fietst de postbode niet zo hard nu het zonnetje schijnt en komt het toch nog goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Begin het nu ietwat vervelend te vinden...Nog geen pakje (als hij er om een bepaalde tijd niet is vervliegt de hoop voor die dag ook weer) maar ook geen gewone post
Mooi!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh en vloppie van Nune kwam net binnen![]()
Halve Nag Champa zit al in de brander, me loves it!
Ik heb ordernummer 2097.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Jeeej! Wat is jullie ordernummer?
DAN BEN IK LEKKER EERDERquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!![]()
[..]
Ik heb ordernummer 2097.
Ik zit nog te wachten op de pakketman.
Vind het het lekker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:46 schreef Nune het volgende:
Ik heb wel de vlop van Space ontvangen, dankjewel!
Ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind het het lekker?Had er ook maar geen buttercookie ingedaan
Wel gingerbreadhouse
Ik zag net via een andere T&T dat mijn chauffeur in ieder geval nog onderweg is. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Nune, de jouwe moet vandaag ook komen hoor!
Mijn 2 orders kwamen net
Wanneer is de tweede bestelling? Of is ie al geweest?quote:
Als je m heel lekker vindt krijg je t andere blokje ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede bestelling? Of is ie al geweest?![]()
Hier gaat zo Gingerbread House van Space erin. Droog ruikt ie lekker
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je m heel lekker vindt krijg je t andere blokje ook wel
Die is al geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede bestelling? Of is ie al geweest?![]()
Hier gaat zo Gingerbread House van Space erin. Droog ruikt ie lekker
I haz 3 waxmelt order on the wayquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is al geweest
GG samen met SpaceInvaders
Anders frot je hem in de mystery vlop.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Droog al![]()
![]()
![]()
Ga m niet eens in mn brander stoppen
Ik heb nu al medelijden met je moeder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is al geweest
GG samen met SpaceInvaders
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I haz 3 waxmelt order on the way
mama zei toen deze binnenkwam:
NU HEBBEN WE VOORLOPIG GENOEG HE
Ik durfde niks te zeggen![]()
![]()
Ze zei net nog dat ze het wel heel lekker vind, maar beetje sterkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je moeder.
Oooh maar dan zeg je toch gewoon dat dat met een paar uur wel wat minder word?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze zei net nog dat ze het wel heel lekker vind, maar beetje sterk
Oh dat is wel een goede jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Oooh maar dan zeg je toch gewoon dat dat met een paar uur wel wat minder word?
Als hij je uit huis schopt heb ik nog wel een zolder over hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief dus: "ja, buiten die 55 cupjes he, wat is er nog meer onderweg?"
Ik zei dat ik het serieus niet wist (volgens mij nog 4 cupjes, 24 losse frummels en 1 deelblokjesplak).
Nouja, hij wist genoeg![]()
Hier zit Kai van PFS in de brander. Erg doordringend maar wel lekkah.
Wil je die andere ook dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Nune het volgende:
Gingerbread House ruikt precies hetzelfde als een van mijn favorieten van PFS, Pumpkin Harvest Crunch Cake. Dankjewel Space
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je die andere ook dan?Dan knal ik nog wel wat andere dingen erbij
butter cookie
Zal eens voor je kiekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Lekkerdan stuur ik ook nog een vlopje op hoor!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal eens voor je kieken
You likez chocolate? I haz pfs
Ja maar als je chocoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Doe er maar in wat je wilt hoor
![]()
Ik wacht ook nog even op mijn PFS want je weet maar nooit wat daar in zit.
Dat vind ik niet hoor, anders had ik wel keihard geroepen. Alleen Butter Cookie vind ik vooralsnog echt te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar als je chocovindt is het ook zo stom om dat op te sturen
Die stop ik in de mysteryvlopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat vind ik niet hoor, anders had ik wel keihard geroepen. Alleen Butter Cookie vind ik vooralsnog echt te ranzig voor woorden.
En dan over een half jaar zie je een foto van een raar, verschimmeld meltje met de vraag: dit is schijnbaar butter cookie van Pure Soap, maar hij zit er al heel lang in. Kan hij eruit???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die stop ik in de mysteryvlop
Neh die mysteryvlop die je naar iemand stuurt en dan jij van iemand anders krijgt. Tegelijk versturen zegmaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Nune het volgende:
[..]
En dan over een half jaar zie je een foto van een raar, verschimmeld meltje met de vraag: dit is schijnbaar butter cookie van Pure Soap, maar hij zit er al heel lang in. Kan hij eruit???
O grapje ik zat in de war met de meltvlop. Kijk maar uit dat je hem niet naar itsme verstuurd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh die mysteryvlop die je naar iemand stuurt en dan jij van iemand anders krijgt. Tegelijk versturen zegmaar
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Nune het volgende:
[..]
O grapje ik zat in de war met de meltvlop. Kijk maar uit dat je hem niet naar itsme verstuurd!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan laat ik poep opdrogen en vestuur het als melt in een vormpje
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Nune het volgende:
Ik moest er hardop om lachen en nu nog steeds.
Ooo balen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef douche-eendje het volgende:
Vanavond geen goede melts uitgekozen. Berries&Pine was bah en van Fresh Snow krijg ik hoofdpijn,teveel pepermunt.
Is dat niet een goede om in de OP te plakken op één of andere manier? Want er zullen vast meer mensen met die vraag zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef automatic_ het volgende:
wat past er in een small flatrate box
In een flatrate envelop (verzendkosten: 13,45) past per merk:
grumpy girl: 13 cranky cups of 6 Bitchin' Lil' Cubes
the bathing garden: 10 wax tarts en 2 gratis of 11 wax tarts en 1 gratis
darkcandles: 12 stuks = 13,45; 24 stuks = 19,98 verzendkosten
pinkflowerscents: 15 melts
Serene Dreamshop: 10 tot 12 melts of 10 zakjes buttons
LOL Candles: 12 tarts; verzendkosten 12,95
Brievenbuspost: (nl webshops)
Pure Soap: 6 Pure Soy Wax tabletten of 14 Pure Soy Wax hartjes of 10 Pure Soy Wax Tarts
Mara: 6 yankee candle tarts of ..? heavenly scents tarts
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat niet een goede om in de OP te plakken op één of andere manier? Want er zullen vast meer mensen met die vraag zijn.
Daar had ik nou niet moeten kijken.... weer teveel gezien, morgen bestellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef automatic_ het volgende:
En er is weer een nieuw nederlands winkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |