quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
Egypte heeft Mubarak, wij hebben Jos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je er nog bij vermelden met welke tweet hij zelf zijn vrijlating bekend maakte? Die was wel mooi nl.
Jeetje wat grappig, elke keer klote opmerking jegens -jos- maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
Egypte heeft Mubarak, wij hebben Jos
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hoi, mag ik vragen waarom je speciaal voor dit topic op Fok komt?
quote:Ghonim Gave my 2 cents to Dr. Hosam Badrawy. who was reason why I am out today. Asked him resign cause that's the only way I'll respect him #Jan25
1 minute ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Sandmonkey Sandmonkey
Hosni Mubarak | Germany http://bit.ly/hurp9x those rumors are swirling in the ndp. would explain his absence from spotlight. #jan25
7 minutes ago
En dan als ie weg is op het vliegveld gaan staken / kamperenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef danilel het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Hosni Mubarak | Germany http://bit.ly/hurp9x those rumors are swirling in the ndp. would explain his absence from spotlight. #jan25
7 minutes ago
heb je wel gelijk in maar ff een beetjequote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
Nederland heeft zijn Ambasadeur uit Iran terug gehaald, dus dat het overal rommelt is geen goed teken.
En Jos is lief hoor en lees zijn posten die hij steeds post ook, beetje stangen is om iedereen wakker te laten blijven
hahaaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan als ie weg is op het vliegveld gaan staken / kamperen
Geruchten alleen nog.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Drifter__ het volgende:
Wat hoor ik, gaat Moebi naar Duitsland?
Naar verluid vanwege 'gezondheidsproblemen'.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Drifter__ het volgende:
Wat hoor ik, gaat Moebi naar Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |