quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Tonks wat ben je ook een doedel he!Voor revolutie moet je in NWS zijn in de topic over Egypte.
![]()
Ga eens wat vaker naar buiten waldo.
Woont 'ie op de Lauriergracht?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
Het geschenk van dit jaar is 'De
Kraai' van Kader Abdolah.Het gaat over
een uit Iran gevluchte man die in
Amsterdam als makelaar in koffie werkt.
*Opgelucht is*
Ik heb ook nog steeds liever een boek dat op papier gedrukt is. Maar E-books worden toch steeds populairder, dus op zich is het niet onlogisch dat de Boekenweek ook met de tijd meegaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Socios het volgende:
Belachelijk. E-Books sowieso.
Een boek dient gewoon op papier gedrukt te zijn.
quote:
Een boek wel ja. E-book op papier lijkt mij niet bepaald erg handig.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Socios het volgende:
Belachelijk. E-Books sowieso.
Een boek dient gewoon op papier gedrukt te zijn.
Ik deel je voorkeur, maar voor in de trein of op reis is een E-reader best een plezierig dingquote:Op maandag 7 februari 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook nog steeds liever een boek dat op papier gedrukt is. Maar E-books worden toch steeds populairder, dus op zich is het niet onlogisch dat de Boekenweek ook met de tijd meegaat.
Wat is een torrent ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef tjoptjop het volgende:
Waarna jij thuis natuurlijk direct een torrent hebt aangeslingerd![]()
Uitgevers maken dezelfde fout als de muziekboeren.
Ik had het wel leuk gevonden als de Boekenweek daaromtrent een statement maakte, maar goed, de Boekenweek is misschien niet het aangewezen literair instituut om recalcitrant te zijn. Welk literair instituut wel aangewezen is om recalcitrant te zijn ben ik nog niet over uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
Maar E-books worden toch steeds populairder, dus op zich is het niet onlogisch dat de Boekenweek ook met de tijd meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ziet wat voor 'boeken' die E-reader mensen allemaal lezen, ben ik blij dat die niet gedrukt worden. Wat een verspilling van papier zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Ringo het volgende:
Een zeergewaardeerd naastefamilielid van mij heeft een e-reader.
Da's hartstikke handig, nu kan ik op vakantie wel honderd boeken meenemen en 't scheelt me nauwelijks extra gewicht..
Ik dacht eerlijk gezegd dat inmiddels alle boeken ook als e-book verkrijgbaar zouden zijn. Loop ik voor eens in mijn leven een keer voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor 'boeken' die E-reader mensen allemaal lezen, ben ik blij dat die niet gedrukt worden. Wat een verspilling van papier zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |