abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92460450
Heb hier liggen een goede kwaliteits HDMI kabel wat 1080P kan doorsturen.
Eventueel een koppelstukje van DVI - > HDMI voor het aansluiten voor je videokaart met DVI naar je HDMI TV om zo 720P of 1080P filmpjes mooi op je tv te krijgen.

ook een audio jack splitter (om je pc speakers + tv tegelijk aan te sluiten) en 5m audio kabel naar je tv toe. (handig als je gebruik maakt van dvi ipv hdmi)

dit alles voor 25 euro excl verzendkosten (k.k)
pi_92514612
bump
pi_92587131
vind je toch redelijk prijzig als ik bv de volgende kabel haal ( die ook nog eens high speed is ) http://www.kabelaanbiedin(...)0003&aid=255&lang=NL en daarbij een 5m audio jack kabel ( 2,95) en een audio jack splitter kom ik uit op Eur 8,90. Als ik dan een audio jack splitter wil halen voor maximaal een tientje zit ik lager dan jouw prijs, dus denk dat je toch nog wat moet zakken. Voor de rest wel leuke producten.
pi_92588237
hmm heb hem aanzienlijk voor veel meer geld gekocht die kabel.
en de kabeldikte is ok heel wat dikker dan de bovenstaande . wat ik denk wel een minder kwaliteit heeft.

maargoed voor een tientje hou ik hem liever zelf voor reserve...
pi_92591556
HD kabels geven signaal door of niet. Maakt niet uit of er high speed opstaat of wat dan ook. Koop je er een voor 5 euro zal hij hetzelfde signaal geven als een van 20 euro. ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_92593552
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef Roces18 het volgende:
HD kabels geven signaal door of niet. Maakt niet uit of er high speed opstaat of wat dan ook. Koop je er een voor 5 euro zal hij hetzelfde signaal geven als een van 20 euro. ;)
ik weet dat sommige hdmi kabels van 3m en langer geen 1080P kunnen doorgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')