godverdommequote:
anders krijgt vriendin vanavond billenkoekquote:
Zal ze vast wel lekker vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
anders krijgt vriendin vanavond billenkoek(te lui om je vorige te qouten)
Ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb nog niet eens gerookt vandaag.
Ik ben verslaafd.quote:
Vast niet ..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ze vast wel lekker vinden
Jij en seks altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik niet, alleen na de seks is het wel lekker
Ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb nog niet eens gerookt vandaag.
Ik ben verslaafd... maar die na de seks zijn het lekkerstquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik niet, alleen na de seks is het wel lekker
Ik zeg alleen wanneer ik het lekker vind om te rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij en seks altijd.
Ik heb zin om te roken, maar ook weer niet.
Hoel ang ben jij wakker, hoe lang ben ik wakkerquote:
De eerste peuk als je opstaat is ook erg goed hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd... maar die na de seks zijn het lekkerst
Maar die verslaat de after sex ciggie niet !quote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De eerste peuk als je opstaat is ook erg goed hoor.
Ik rook nooit na de seks.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd... maar die na de seks zijn het lekkerst
.... ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik rook nooit na de seks.Bijna nooit.
Okeeee. Seksen dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wanneer ik het lekker vind om te roken
Dan doe je een halve voor je zin en de rest bewaar je voor je niet zin
Oke deal.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeee. Seksen dan maar?
dan moet ik ze eerst vinden.Sowieso,
dacht lief te zijn door peuken voor me te halen, haalt hij gauloises.
bah...scherpe prut ...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeee. Seksen dan maar?
dan moet ik ze eerst vinden.Sowieso,
dacht lief te zijn door peuken voor me te halen, haalt hij gauloises.
Ja jij wel, maarquote:
Nice.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja jij wel, maarrookt niet dus ik rook niet in de slaapkamer, en meestal neukt hij me 's ochtends wakker, en dan even knuffelen en springt hij onder de douche en ga ik weer pitten.
Geen tijd voor een peuk tussendoor.
Chesterfieldquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
bah...scherpe prut ...
ik rook gewoon lekker lights van L&M
Altijd die verdomt fijne Chesters...maar die zijn me te duur geworden helaas...quote:
Ik rook alleen in de badkamer, gang en woonkamer. In de keuken heeeel soms als ik me verveel tijdens het koken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]... ochtendsex
lekker hoor!!! mmjaammm!! ik rook ook niet binnen btw... mijn schat rookt ook niet ...
Ik zeg NAY!quote:
Valt wel mee, 5,- voor een pakje van 23 ofzo? 24?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Altijd die verdomt fijne Chesters...maar die zijn me te duur geworden helaas...
Vies he sex ...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
ah, ik mis niks... gaat over seks en roken
Wil je een pakje Gauloises hebben? Wil ik wel en vergoeding van een pakje chesterfield.quote:
ze zei nee ...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus... vraag je het aan haar
Flauwerts ...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet meedoen
Dat klopt.quote:
Die laatste moet je ook niet onderschattenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
De wakker wordt peuk![]()
De neukpeuk![]()
De after dinner peuk
de neukpeuk is toch lekkerderquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ook niet onderschatten![]()
Vooral als je op vakantie bent ofzo, en dan na het eten nog wat buurten met een peuk erbij
Luckyquote:
door mij ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
door jou heb ik zin in een peuk
Huppel snapt de essentie van rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
De wakker wordt peuk![]()
De neukpeuk![]()
De after dinner peuk
Oneensquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de neukpeuk is toch lekkerder
Ik blijf bij de neukpeukquote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oneens![]()
Ik denk dat ik zelfs de ochtendpeuk lekkerder vind
Mijn vriendin rookt bijna niet, in je eentje is het toch minder mooiquote:
engine donderdag daten?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ook niet onderschatten![]()
Vooral als je op vakantie bent ofzo, en dan na het eten nog wat buurten met een peuk erbij
Ja dat is zoquote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt bijna niet, in je eentje is het toch minder mooiZeker als je daarna je gezicht moet gaan wassen
Uhm even kijken. Moet nog wel aantal dingen doen deze week. Ik kom er nog op terugquote:
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Nu we toch veel rokers hier hebben:
Roken in de kroeg. Ja of nee?
Die is naast lekker, onweerstaanbaar. Het kan echt een avond verneuken als je peuken op zijnquote:
Ja in een aparte ruimte met verwarming voor in de winterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Het leuke aan het rookhok in de plaatselijke kroeg is dat ik mensen spreek die ik anders wat minder snel zou spreken. Verder is het gewoon kut om in z'n hok te gaan staan.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uhm even kijken. Moet nog wel aantal dingen doen deze week. Ik kom er nog op terug
Yes please. Behalve in de zomer dan hoeft het niet zo perse. Tenzij Sneekweek.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar morgen heb ik al van alles geplandquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe het dan morgen en woensdag, als ik toch aan het werk ben. Ik kan alleen vandaag en donderdag.
Plansletquote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar morgen heb ik al van alles gepland
Een x op maandag of donderdag?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW wanneer gaan wij daten dan?
Nou en dan doe je het in het weekend maarquote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar morgen heb ik al van alles gepland
Een donderdag in de vakantie is primaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een x op maandag of donderdag?Of op zaterdag, dan is
toch aan het werk. Maar ik kan niet elke zaterdag.
Ik zeg ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar ik wil mijn eigen peukquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ja.
Maar dankzij die ene site is dat in de zwetser weer afgelopen![]()
Lekker op zaterdagavond met tig man in een klein hok gepropt staan. Voordeel je hoeft geen peuk op te steken zelf want meeroken
Dat zit ook al volquote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en dan doe je het in het weekend maar
Wanneer is vakantie?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een donderdag in de vakantie is prima
Ik ook. Daarom ga ik meestal naar buiten. Ik vind het niks in dat aquariumquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen peuk
Krijg je nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen peuk
quote:
Heb je dikke tieten?quote:
Vorige week donderdag jaquote:
Klopt.quote:
Melktieten.quote:
JA JA JA!!! ME ME ME!!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vanaf de 21e
Wie wilt nog meer daten?
Nee die heb ik niequote:
Kan wel denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vanaf de 21e
Wie wilt nog meer daten?
quote:
Oh dat wist ik niet. Daten?quote:
Omdat?quote:
Terrasverwarmingquote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja in een aparte ruimte met verwarming voor in de winter
Mwah, dan moet je gewoon een rondje door de kroeg lopenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het leuke aan het rookhok in de plaatselijke kroeg is dat ik mensen spreek die ik anders wat minder snel zou spreken. Verder is het gewoon kut om in z'n hok te gaan staan.
Ik zou liever gewoon in de kroeg roken dus.
In de zomer zit je meestal toch niet binnenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes please. Behalve in de zomer dan hoeft het niet zo perse. Tenzij Sneekweek.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ja.
Maar dankzij die ene site is dat in de zwetser weer afgelopen![]()
Lekker op zaterdagavond met tig man in een klein hok gepropt staan. Voordeel je hoeft geen peuk op te steken zelf want meeroken
mag ik ook CC ... krijg jij je peukie ...quote:
Over ongeveer 5 maanden heb ik tijdquote:
Whaha ja ook paar keer gedaan. Kwamen ze van het personeel gewoon vragen of ik niet liever in het rookhok zatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Terrasverwarming
Buiten zitten terwijl het sneeuwt
Wat had je dan verwacht van die boeren?quote:[..]
Mwah, dan moet je gewoon een rondje door de kroeg lopen
[..]
In de zomer zit je meestal toch niet binnen
[..]
Mietjes jongen._!
Druk baasje jijquote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over ongeveer 5 maanden heb ik tijd
is goedquote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over ongeveer 5 maanden heb ik tijd
's nachts wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Terrasverwarming
Buiten zitten terwijl het sneeuwt
[..]
Mwah, dan moet je gewoon een rondje door de kroeg lopen
[..]
In de zomer zit je meestal toch niet binnen
[..]
Mietjes jongen._!
Nee valt mee, heb nu drie weken vakantiequote:
En dan ga je binnen zitten en Fokken ... ?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee valt mee, heb nu drie weken vakantie
Alleen deze week nog toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb 21 Februari pas vakantiequote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En toch geen tijd voor de dames hier?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja drie weken lang. Alleen maar Fokkenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En dan ga je binnen zitten en Fokken ... ?
Ik heb al twee weken gehad. En omdat ik 5 maanden weg ga moet ik ook wat dingen regelen/inpakken enzo. En afscheid nemen van omaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch geen tijd voor de dames hier?
Ik heb trouwens wel tijd voor dames, altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch geen tijd voor de dames hier?
Ga je 5 maanden weg?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja drie weken lang. Alleen maar Fokken![]()
[..]
Ik heb al twee weken gehad. En omdat ik 5 maanden weg ga moet ik ook wat dingen regelen/inpakken enzo. En afscheid nemen van omaEn ik moet natuurlijk ook ontspannen
Jup, studeren in Oostenrijkquote:
Wat ga je daar studeren?quote:
Digitale communicatie, eigenlijk hetzelfde als wat ik hier doequote:
Tnx. Vind het wel spannendquote:
En waarom ga je dat dan daar doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Digitale communicatie, eigenlijk hetzelfde als wat ik hier doe![]()
[..]
Tnx. Vind het wel spannend
Verbetering van mijn Engels/Duits. Nieuwe mensen leren kennen. Voor mezelf zorgen. En vooral omdat het me erg leuk lijkt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom ga je dat dan daar doen?
Tof! Mag ik langskomen?quote:
Iedereen mag langskomenquote:
Leuk ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verbetering van mijn Engels/Duits. Nieuwe mensen leren kennen. Voor mezelf zorgen. En vooral omdat het me erg leuk lijkt.
Ja dankjequote:
Ben ik niet speciaal?quote:
Wij zitten altijd buiten tot de deuren dicht gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
's nachts wel.
Nu maar hopen dat ik dit jaar sneekweek ook de hele week ga.
Hier hebben we het probleem dat ze om een bepaalde tijd het terras wel op moeten ruimen van de gemeente. Probeer het meestal zo lang mogelijk te rekkenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zitten altijd buiten tot de deuren dicht gaan
Ik dacht dat Guido's altijd binnen stonden?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zitten altijd buiten tot de deuren dicht gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
MDquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat Guido's altijd binnen stonden?Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
te weinig slaap en toch veel werk moeten verrichtenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MD
Ik ook niet, stomme moeders en smsjes altijd
Jij staat op straat te hosselen?quote:
Fluiten als een bouwvakker, jeweet.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij staat op straat te hosselen?
Teveel slaap, te weinig happystofjes in mijn lichaam, moeder die moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
te weinig slaap en toch veel werk moeten verrichten
Whehehe ik wist het.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fluiten als een bouwvakker, jeweet.
Of nee, wacht, de Sniper uithangen natuurlijk.
Hubba hubba.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |