Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Bwuh, ik ben er uit, Japanse horror is mijn ding niet.
Ach, de kat schrok iig wél van de overdreven geluids-dus-schrikeffecten.
Shutter.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd![]()
Welke kleur ga je hem verven?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mjah, kun je 'm net zo goed afkijken he..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shutter.
Ik zit nu in de laatste 20 minuten, wat een langdraaaadig verhaal. En het begon best aardig nog.
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Welke kleur ga je hem verven?
Is dat niet te saai voor jou?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
In die kleur?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
GvsE is ook een beetje oma-ish.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Waarschijnlijk uiteindelijk wel, maar dat komt met de tijd welquote:
quote:Hola vader..
Ik was een beetje aan het kijken bij www.gratisoptehalen.nl en toen zag ik de mooiste tvmeubel ooit!!
'linkje'
is uden ver??![]()
Groetjes Mandy
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
Ik ben vast aan het oefenen voor als ik ooit oma wordquote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GvsE is ook een beetje oma-ish.
Ja, maar dan zou ik 'm alsnog in een andere kleur verven, bij wijze van spreke nog liever in limegroen dan in bruin eiken, ik vind dat gewoon niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
In mijn optiek valt ie nog net onder retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Omgan met allogtone, kreig juh dadquote:
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Kluizenaar zijn, dan krijg je dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?
Het voordeel van opgroeien in een durp.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
Not really maar okquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In mijn optiek valt ie nog net onder retro![]()
Ik zie het al voor me met mn retro gele lampje enzo erop
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |