ruilen?quote:
Nou, dat klinkt op het moment beter hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter dan dat je zat in de was ligt.
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..quote:
Of dat je bedenkt dat het alweer te lang is geleden dat je zat was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Beter dan dat je zat in de was ligt.
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.quote:
Oh was genoeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Dat kan je hier best een keer uitproberen, kijk ik ondertussen naar de effecten
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..
15cm is genoeg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zitten
Bij lange na nietquote:
Nou. Prima. Ik zeg ruilenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporen
quote:
Ik had al geen zin.. En hier word ik afgeleid. Vanmorgen heb ik op een andere locatie gewerkt en doorrijden naar R'dam was een beetje omslachtig. Thuiswerken met het 'idee' dan kan ik even een grote slag zijn, is gewoon op maandag geen succes. Vrijdag gaat een stuk beter. Hier is het niet traag.quote:
Lekker fris!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan, mijn koffie heeft een wasmiddelluchtje
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doenquote:
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel openquote:
Ik heb nog geen zon gezien vadaagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel open
Het is niet het enige wat ik moet doen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doen
Helaas heb ik geen wasmachine. En moet ik mn hele huis schoonmaken.![]()
maar t ruikt wel heerlijk naar die rode ajakkes hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |