geef mij ook maar gewoon strak designquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Retro, antiek, hoe je het ook wil noemen, ik vind het ouwe lelijke meuk.
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou wel van oude, mooie spullen.
Niet van oude meuk die ik nog niet in mijn huis zou zetten als ik geld toe kreeg.
Maar ik hou sowieso niet zo heel erg van van die pompeuze,protserige dingen.
Was het maar een grap.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht, ik maak de grap eens een keer niet.
Alleen bij mannen. Verder mag het gewoon rommelig en knus zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij ook maar gewoon strak design
Oh, ik bedoelde ook niet zozeer jouw inrichting of smaak af te zeiken hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoor![]()
Oke, ik heb een grote bank en een grote fauteuil, maar een klein salontafeltjemn boekenkast is ook niet echt huge te noemen, en HET televisiemeubel nu is best groot, maar ik kan de ruimte ervan niet optimaal gebruiken omdat mn tantes het schapje halverwege eruit hadden gesloopt en ik te lui ben om een nieuw schapje te zoeken en dezelfde paarse verf als die ze gebruikt hebben om m op te pimpen
Humor relativeert alle ellende.quote:
en een kat die het allemaal mag slopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoor![]()
Oke, ik heb een grote bank en een grote fauteuil, maar een klein salontafeltjemn boekenkast is ook niet echt huge te noemen, en HET televisiemeubel nu is best groot, maar ik kan de ruimte ervan niet optimaal gebruiken omdat mn tantes het schapje halverwege eruit hadden gesloopt en ik te lui ben om een nieuw schapje te zoeken en dezelfde paarse verf als die ze gebruikt hebben om m op te pimpen
Rommelig en knusquote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen bij mannen. Verder mag het gewoon rommelig en knus zijn
Mag niet. doet welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
en een kat die het allemaal mag slopen.
Dat omschrijft mn huis wel, al zeg ik het zelfquote:
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
niet mogen en toch doen zonder echte straf is mogen.
Nou ja, je bent dan wel van je probleem af, dus in a way..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer niet
softie.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer niet
true.. true.. maar dat gaat me net dat stapje te ver..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, je bent dan wel van je probleem af, dus in a way..
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.quote:
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kuttenquote:
Geen idee, ik ben denk ik al te oud om HW's doelgroep te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kutten
mn zus zei gister dat ze echte oprechte haat voelde tegenover mijn schatje
Ach. misschien is hij ook wel eens in een retro-bui en dan maak je zomaar kans.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Geen idee, ik ben denk ik al te oud om HW's doelgroep te zijn.
Ach, wat ouder is ook geen bezwaar, maar als ik een hint van iets rammelends bespeurquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.
De opvoeding?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?
Ik ben niet geïnspireerd op oude meuk, ik ben origineel natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach. misschien is hij ook wel eens in een retro-bui en dan maak je zomaar kans.
alleen omdat t zo'n kutbeest is en ze alles sloopt en nooit luistert enzo? tja,quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kutten
mn zus zei gister dat ze echte oprechte haat voelde tegenover mijn schatje
Wat jij ervan vindt doet niet terzake lieverd.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet geïnspireerd op oude meuk, ik ben origineel natuurlijk.
Zo'n kind is ook wel een moodkiller ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat ouder is ook geen bezwaar, maar als ik een hint van iets rammelends bespeur.
Ze valt mn moeder en zus vanuit het niks aan.. luistert niet.. sloopt.. pist op mn deken.. enz. enz.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?
Ok. *gaat weer achter het aanrecht staan*quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt doet niet terzake lieverd.
Als dat echt niet over zou gaan had ik haar idd allang naar het asiel geschopt ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze valt mn moeder en zus vanuit het niks aan.. luistert niet.. sloopt.. pist op mn deken.. enz. enz.
ja. maar dan nog. ze kan zo lief zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen omdat t zo'n kutbeest is en ze alles sloopt en nooit luistert enzo? tja,
Ik niet. Ik heb toevallig de pech dat ik een onopvoedbare kat heb getroffen, maar ze blijft wel mijn schatje.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat echt niet over zou gaan had ik haar idd allang naar het asiel geschopt ja.
Van zulke assertiviteit word ik helemaal warm van binnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ok. *gaat weer achter het aanrecht staan*
nouja als het niet verbetert dan snap ik je moeder wel eigenlijk. en als ik je verhalen over varken ooit lees ben ik blij dat babe zo lief en anti-sloop is.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar dan nog. ze kan zo lief zijn
Alle katten zijn eigenlijk onopvoedbaar, maar dingen als slopen, aanvallen en van je af zeiken zou ik niet accepteren als ik dat niet kan veranderen. Mits je er zelf ook last van hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb toevallig de pech dat ik een onopvoedbare kat heb getroffen, maar ze blijft wel mijn schatje.
Wees daar ook maar blij mee.. maar je zou Babe toch ook niet wegdoen of wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja als het niet verbetert dan snap ik je moeder wel eigenlijk. en als ik je verhalen over varken ooit lees ben ik blij dat babe zo lief en anti-sloop is.
Oh, we zijn niet in de 60's?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van zulke assertiviteit word ik helemaal warm van binnen.
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En daarbij.. ze is pas bijna 9 maanden.. misschien is het wel gewoon speelsigheid ofzo..
Mij valt ze zelden aan.. En dan krijgt ze op dr kloten en doet ze het dagen niet.. En ja, slopen.. tuurlijk heb ik er 'last' van, maar het is niet dat ik daarom mn kat weg doe..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alle katten zijn eigenlijk onopvoedbaar, maar dingen als slopen, aanvallen en van je af zeiken zou ik niet accepteren als ik dat niet kan veranderen. Mits je er zelf ook last van hebt.
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als ik een aparte slaapkamer heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.
Geen redden meer aan.
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.
Geen redden meer aan.
Datquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!
Nee, daar heeft ze altijd spijt van gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!
wel als ze alles in mijn huis zou slopen en overal haar gevoeg zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wees daar ook maar blij mee.. maar je zou Babe toch ook niet wegdoen of wel?
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Nee, daar heeft ze altijd spijt van gehad.
Een spuitje was ook zo drastisch.
Klopt helemaalquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat omschrijft mn huis wel, al zeg ik het zelf
nja.. ik dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wel als ze alles in mijn huis zou slopen en overal haar gevoeg zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |