Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Bwuh, ik ben er uit, Japanse horror is mijn ding niet.
Ach, de kat schrok iig wél van de overdreven geluids-dus-schrikeffecten.
Shutter.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd![]()
Welke kleur ga je hem verven?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mjah, kun je 'm net zo goed afkijken he..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shutter.
Ik zit nu in de laatste 20 minuten, wat een langdraaaadig verhaal. En het begon best aardig nog.
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Welke kleur ga je hem verven?
Is dat niet te saai voor jou?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
In die kleur?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
GvsE is ook een beetje oma-ish.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Waarschijnlijk uiteindelijk wel, maar dat komt met de tijd welquote:
quote:Hola vader..
Ik was een beetje aan het kijken bij www.gratisoptehalen.nl en toen zag ik de mooiste tvmeubel ooit!!
'linkje'
is uden ver??![]()
Groetjes Mandy
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
Ik ben vast aan het oefenen voor als ik ooit oma wordquote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GvsE is ook een beetje oma-ish.
Ja, maar dan zou ik 'm alsnog in een andere kleur verven, bij wijze van spreke nog liever in limegroen dan in bruin eiken, ik vind dat gewoon niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
In mijn optiek valt ie nog net onder retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Omgan met allogtone, kreig juh dadquote:
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Kluizenaar zijn, dan krijg je dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?
Het voordeel van opgroeien in een durp.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
Not really maar okquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In mijn optiek valt ie nog net onder retro![]()
Ik zie het al voor me met mn retro gele lampje enzo erop
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.
Pek ende veren!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heeft niks met je gat te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen schat
Ho wacht!!
Nee je krijgt mn kogelgat niet![]()
Ik zat dan ook op een 99.9 % witte school.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn school was 100% wit!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat dan ook op een 99.9 % witte school.
Turkse buurvrouw: oh gelukkig je bent geen buitenlander, we waren even bang dat de nieuwe bewoner weer een buitenlander zou zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oma had vroeger ook zo'n kast. Die was echt niet antiek popquote:
vrijdagochtend om ongeveer 08:10.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?
Dat is logisch!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
heeft niks met je gat te maken
geen grote dingen, ijskast ofzo...
Vroeger, toen jij ook nog dacht dat de PvdA goed was voor dit land. Utrecht blijft een kutstad, maar het wonen aldaar heeft in ieder geval je ogen geopend.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oma had vroeger ook zo'n kast. Die was echt niet antiek pop
quote:Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden bij ontwerpen van diverse zaken of lanceren van producten: de vormgeving van nieuwe producten is niet zozeer een kopie van een eerder product, doch is erdoor geïnspireerd en verwijst ernaar terug. Tijdens het laatste decennium is retro in toenemende mate populair geworden.
1 ding kan ik wel zeggen over de grote stad vs. de provincie.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen jij ook nog dacht dat de PvdA goed was voor dit land. Utrecht blijft een kutstad, maar het wonen aldaar heeft in ieder geval je ogen geopend.
als ik iets langs bart moet brengen hoor ik het wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is logisch!
Maar thnx.
Nu nog uitvogelen hoe ik het van Purm naar Emmen ga krijgen
Dan is ie een retro op antiek dusquote:
quote:
Die zie ik ook op zn vroegst pas in maart weerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets langs bart moet brengen hoor ik het wel.
Ik hou van ouwe meukquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Retro, antiek, hoe je het ook wil noemen, ik vind het ouwe lelijke meuk.
Ah, dus de renaissance moeten we eigenlijk retro noemenquote:
Ik hou wel van oude, mooie spullen.quote:
Bekt wel lekkerder!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus de renaissance moeten we eigenlijk retro noemen
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.
Ik dacht, ik maak de grap eens een keer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |