Denk 22:00 ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef dragems het volgende:
[..]
ik was denk ik sociaal aan het doen. hoe laat was het?
Zoals?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef Snuf. het volgende:
Altijd als ik geld heb heb ik de neiging om achtelijke shit te kopen die ik niet nodig heb
toen sliep ik alquote:
dat is inderdaad kutspulquote:
Applequote:
dat is 1 kutphone te veel. mekboek begrijp ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef Snuf. het volgende:
Nee heb al een Mekbats en een iPwn dus geen reden voor een iPad maar ik wil er wel 1
Praters gonna pratequote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is 1 kutphone te veel. mekboek begrijp ik wel
ben geen hater. die dingen zijn gewoon slecht. er zijn betere phonesquote:
zo lang wacht ik al op mijn verzoekjequote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Er is nu btw al 30 minuten kutmuziek op onzin radio
bewijsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verzoekjes zijn eerder geplaatstquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef utopie het volgende:
[..]
zo lang wacht ik al op mijn verzoekje
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Donequote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilt u dezen er tussen zetten?
http://www5.zippyshare.com/v/22349930/file.html
quote:
neeeeee joh het is 12 uurquote:
Inderdaad. Rare jongens, die Duitsers.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals elke 1e maandag van de maand om 12u, wel opvallend.
Dat is zoeen lekker nummerquote:
Ik had er laatst ook 1 gekocht, en ik weet niet eens waaromquote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef Snuf. het volgende:
Nee heb al een Mekbats en een iPwn dus geen reden voor een iPad maar ik wil er wel 1
Die je nu hoortquote:
Ja ik moet zo ff weg en dan mis ik hemquote:
Knetter heeft smaakquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
Hijs leuk
Maar ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik moet zo ff weg en dan mis ik hem
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb net een lading bagger ingesproken.. komt zo je kant op
Ja jij en popje vinden hem ook goed hèquote:
arme jongumquote:Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Zal wel morgen worden voor ik er wat mee kan doen, mijn dag is nogal volgepland vandaag.
Ik ken hem niet, maar vast welquote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja jij en popje vinden hem ook goed hè
dat zou een goeie week zijn om niet te twitterenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De iPad 2 wordt waarschijnlijk volgende week aangekondigd
dat je het druk hebtquote:
Ipad is een van de beste tabletten toch? Naast paracetamol?quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Stokstaart
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Stokstaart
mijn goudvis is dood
nee. vervelen daar ben ik goed inquote:
oh noesquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ipad is een van de beste tabletten toch? Naast paracetamol?
sorry weet echt niet meer wat ik daar moet droppen.quote:
welke dan?quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Snuf
Bericht van Snuf
Editors zijn gekke pro's
was ontopicquote:
editors zijn wel superquote:
uuuuh ja moet je ff wachtenquote:
nee joh. dit klinkt echt wel lekker heurquote:
wat wil je horen dan vraag ik het voor je aanquote:
Goeie dancequote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat wil je horen dan vraag ik het voor je aan
is wel mooien versjoekquote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Snuf. het volgende:
NOG ZO EEN RIEKWEST VAN JE BOY SNUF EINDELIJK GOEDEN MUZAK
orgineel is beterquote:
Mwah heb het niet zo op die mensenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef dragems het volgende:
gewoon zo veel mogelijk daft punk aanvragen
daft punk zijn geen mensenquote:
nee ik zeg alleen maar feitenquote:
chrome FTWquote:Op maandag 7 februari 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
Born slippy aangevraagd. Helaas zonder comment of naam omdat die kut Firefox um weer spacede
leugensquote:
applequote:
Ja Danny zei dat ook al. Chrome is sowieso beter (lees sneller) voor FOK! ook.quote:
Als ik Chrome en Opera naast elkaar zet, zelfde pagina open dan ziet Opera er echt veel beter uit, scrollt mooier, betere kleuren. En downloaden in Chrome isquote:
die worden zo meegenomen met de instalquote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Danny zei dat ook al. Chrome is sowieso beter (lees sneller) voor FOK! ook.
Even kijken of je die bladwijzers dan wel een beetje snel kunt importeren.
Ksst weg jij!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik Chrome en Opera naast elkaar zet, zelfde pagina open dan ziet Opera er echt veel beter uit, scrollt mooier, betere kleuren. En downloaden in Chrome is![]()
Opera of IEFF
Chrome
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik Chrome en Opera naast elkaar zet, zelfde pagina open dan ziet Opera er echt veel beter uit, scrollt mooier, betere kleuren. En downloaden in Chrome is![]()
Opera of IEFF
Chrome
TETTENquote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ksst weg jij!
Jij hebt het druk
Ben ook bezigquote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ksst weg jij!
Jij hebt het druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |