Nouja, mijn post vervalt dusquote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef zuigmarmot het volgende:
MMM, Kinect die 130 + 30 euro is wel de nieuwprijs die je vraagt
Klik & Klikquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nieuw prijs O_o?
betaalde 150 voor me kinect + 50 voor me spel >.>?
als ik in elk geval mijn bon mag geloven >.>
met datum 11-jan-2011
Hoezo is het mijn schuld dat jij onzin post ?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Fruitsalade het volgende:
Jezus, ben wel lekker onzin aan het posten hier door ene zuigmarmot.
Nouja, schuld zou ik het niet noemen, gewoon vanwege jou. Maar ik post precies hetzelfde wat jij net een paar seconde eerder post, 2 keer achter elkaarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Hoezo is het mijn schuld dat jij onzin post ?
Nou Kabuto_Raiger, doe is even een redelijke vraagprijs, dan kunnen we zaken doen
Mja je hebt hem denk ik te duur gekocht bij welke winkel eigenlijk? Of de prijs is gewoon gezakt in 1 maand tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Spel dance evolution los dan 25 ex
Kinect los 120 ex
(lager ga ik niet zitten aangezien de afschrijving na een maand dan belachelijk hoog is imho >.>)
Dat is vervelend voor jou, maar voor mensen die het van je kopen maakt dat niet uit natuurlijk. Dan scheelt het voor ons maar een paar euro met een nieuwe, waarbij we geen risico lopen terwijl we bij jou maar moeten afwachten of je het echt opstuurt. Je moet het ook vanuit de koper kunnen bekijken. Plus dat we bij een nieuwe garantie hebben en bij jou niet. Dus dat zijn nogal wat nadelen voor een korting van nog geen 5 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Spel dance evolution los dan 25 ex
Kinect los 120 ex
(lager ga ik niet zitten aangezien de afschrijving na een maand dan belachelijk hoog is imho >.>)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |