Mijn instructeur zei tegen mij dat ik waarschijnlijk aan 5 lessen genoeg zou hebben, ware het niet dat ik steeds bij het indrukken van het gaspedaal op mijn lul trapte en daarom mijn concentratie verloorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef knoffel het volgende:
hangt er vanaf of je bazenskillz hebt of niet
Ik merk dat er meer mensen zo over mijn rij-instructeur denken:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb 40 lessen gehad van 1,5 uur
Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn rijinstructeur heb uitgezocht op hoog slagingspercentage (90% slaagt bij eerste examen). Achteraf weet ik dus dat hij mensen in-den-treure laat lessen zodat hij zeker weet dat zijn hoge slagingspercentage gewaarborgd blijft.
Wel in 1 keer geslaagd. Ook voor m'n theorie. Achteraf geen spijt, want ik weet dat ik nu gewoon prima kan autorijden.
Moraal van dit pleidooi:quote:Je moet geen les bij Marc nemen als je zo goedkoop en snel mogelijk je rijbewijs wil halen. Wel als je goed en verantwoordelijk wil leren autorijden.
Marc is een instructeur die op alle details let en de lat hoog legt. Tijdens de lessen vond ik dat wel eens moeilijk. Maar nu ik mijn rijbewijs heb, merk ik ook dat ik op vrijwel alle situaties goed reageer. En dat ik met veel zelfvertrouwen en zonder problemen met 4 kinderen op de achterbank in de sneeuw naar Duitsland rij!
Heb ik ook gedaan destijds en is mij goed bevallen. Ik had uiteindelijk 24 lessen van 60minuten nodig (a 37 euro geloof ik), en was de eerste keer geslaagd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik de meeste mensen aanraad is om geen pakket te nemen maar gewoon losse lessen.
Je broertje zal wel verkeerd rijgedrag aangeleerd hebben en dat afleren kost meer tijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er 21 gehad, m'n broertje 40 en m'n zusje iets van 50 geloof ik. En dat terwijl m'n broertje al beter kon rijden dan ik voor we begonnen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |