Gaan wij trouwens een keer naar de actionquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
ohw, die zakquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
ja zeg gofferquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan wij trouwens een keer naar de action?
Ik wil een luchtbed kopen... EN jij vast de rest van het assortiment
...
MSNquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is okee, maar ik snapte er even niets van
![]()
Waar gaat het om?Kan ik iets doen?
of je moet even een maand wachten, januarie een hoop nacht uren gedraaidquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg gofferbreng die aanhanger maar weer terug dan .....
Geeft niets, is alleen boodschappen en huis enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch meequote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomMaar ik wil best een keer met je naar de Action
Nee, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch mee![]()
? Dan moet ik ook trakteren. Vind ik dan.
Maar jeej voor het meegaan.
Waarom is dat stom? Ja, he, nou?quote:
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorquote:
quote:
Dat sowiesoquote:En jouw vader![]()
En wat als ik dan wel iets voor je wil kopen? Ik zeg niet dat ik alles voor je ga kopenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorDat hoeft namelijk niet
go watch p0rnquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan slinger ik wel iets anders aan
Zijn dat de fietsjes van maxiwok en miniwok?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |