ik kwam niet zei ikquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgende meet doe ik dat wel..
rode wijn zei je he?ik doe mee
vergeet de stoelhoes nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs gooide trouwens net de laptop van de bank (per ongeluk hoor)![]()
Gelukkig ging 'ie weer aan...
Naar mijn ouders nu![]()
Je kunt het niet weerstaan, he?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam niet zei ik![]()
of toch maar wel...
Hihihi, jij zei komenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam niet zei ik![]()
of toch maar wel...
Kun je nagaan...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
het vlees is zwak, en dat al zonder rode wijn
quote:
dat zit er dus wel in...quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zeg, het is maandag ochtend.
wat gaat dat nog worden deze week.....
Je gaat de meet nog eens dunnetjes overdoen met Trevquote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer schoon, over een half uur lunch met mijn ouders en daarna de rest van de dag lui doen.
Dat is wel goed om de restjes weg te werkenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat de meet nog eens dunnetjes overdoen met Trev![]()
?
Die komen dan wel op jaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel goed om de restjes weg te werken.
Ik snap die jongeren welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
DaMart![]()
!
Telers balen van witlofaversie onder jongeren
ah, ik kan weer gaan grasduinen en roethanenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef friemelaar het volgende:
ZOoo, ff e.e.a. verduidelijkt
![]()
voor de testers die vastliepen![]()
nu ff naar een klantje
ik voer het aan de caviaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
DaMart![]()
!
Telers balen van witlofaversie onder jongeren
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik snap die jongeren wel.
En hier ben ik het ook mee eens: Fiscus moet alleenstaande niet benadelen
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op beide artikelen gereageerd op de FP.
Ik deed dat ook altijdquote:
Witlofsalade... Met stukjes appel ofzo...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik deed dat ook altijd![]()
Maar als je het maakt met fruit of honing, is het best lekker witlof
witlof in de wok, stukjes kipfilet erbij en shoarma kruidenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik deed dat ook altijd![]()
Maar als je het maakt met fruit of honing, is het best lekker witlof
Maar je had toch ook van de quiche gegeten?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
witlof in de wok, stukjes kipfilet erbij en shoarma kruiden![]()
ik eet wel groente![]()
als je het maar niet proeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |