quote:Op maandag 7 februari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom laat maar?Gewoon doen!
ja zo maak je geen kans natuurlijkquote:Reacties welke niet voldoen aan het functieprofiel
worden niet in behandeling genomen.
ik neem ontslagquote:
Oehquote:Anders had je heus wel naast me mogen kruipen hoor
Wat voor vacature?quote:* LovelyLady ziet een leuke vacaturezal ik zal ik?
Gewoon reageren, kan jou het schelenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja zo maak je geen kans natuurlijk
Medewerker urenadministratiequote:
Heb je relevante werkervaring? Of iets wat in de buurt komt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Medewerker urenadministratie
- Havo / MBO opleiding
- Relevante werkervaring
- Bekend met MS Officepakket. Profit is een pré
- Snelle beheersing van het toetsenbord
maar in dit wordt geeist dus jammerdebammer
gewoon doen. Ik heb ook gereageerd bij KPN zonder ICT-diploma en mocht gewoon komen. Want was goed genoeg en zeeeeeeeeeeeeeer gemotiveerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Medewerker urenadministratie
- Havo / MBO opleiding
- Relevante werkervaring
- Bekend met MS Officepakket. Profit is een pré
- Snelle beheersing van het toetsenbord
maar in dit wordt geeist dus jammerdebammer
neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je relevante werkervaring? Of iets wat in de buurt komt?
Ook niet iets wat je zo kunt verdraaien dat het wel zo lijkt?quote:
Hoezo laat maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moet werken
Anders had je heus wel naast me mogen kruipen hoor
[me=LovelyLady] ziet een leuke vacaturezal ik zal ik? laat maar [/me]
uhm nahja ik was wel goed met cijfertjes met kassawerkzaamheden in de winkel, daar moest je dat ook invoerenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet iets wat je zo kunt verdraaien dat het wel zo lijkt?![]()
En wie niet waagt wie niet wint, je niet uit het veld laten staan door zo'n zin. Heb je in elk geval weer een brief geschreven en daarmee geoefend
Tuurlijk welquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm nahja ik was wel goed met cijfertjes met kassawerkzaamheden in de winkel, daar moest je dat ook invoeren
Snelheid is minder, nauwkeurig was ik wel altijd
bekent met office? neuh niet echt
ik ga er vanavond wel even voor zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe bent toch wel bekend met Word enzo
En anders is dat gemakkelijk te leren, dus daar zou ik niet de nadruk op leggen
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef Toekito het volgende:
Gewoon doen mevrouw Lady!
[ afbeelding ]
Denk aan die duim-foto van Flesquote:
dan moet ik alleen maar heel hard lachenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk aan die duim-foto van Fles![]()
Die zijn goddelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh toch wel die met suiker erop he?
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh toch wel die met suiker erop he?
Twee tegen 1quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik van niet
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga er vanavond wel even voor zitten
dus jij mailt met oraclequote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mail is niet meer of minder dan een entry in een databeest. Dus ik zie het probleem niet.
daar is wel wat meer voor nodig hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd![]()
Nee, dat is 2 met 1quote:
Kennelijk zijn ze niet alleen met de post traagquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef pgrferrari het volgende:
Schijt TNT.
Waarom hoor ik er niks van mijn sollicitatie![]()
Probeer ze te bellen maar niet bereikbaar
Omdat ik vet eng en handtastelijk schijn tezijnquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij mailt met oracle![]()
[..]
daar is wel wat meer voor nodig hoor
Als dat haar ervaring is dan is er misschien toch iets niet helemaal goed gegaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik vet eng en handtastelijk schijn tezijn![]()
...
Mee eens.quote:
En dat terwijl ST en ik er bij lagenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik vet eng en handtastelijk schijn tezijn![]()
...
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat haar ervaring is dan is er misschien toch iets niet helemaal goed gegaan?
Vonden jullie me eng? Of handtastelijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat terwijl ST en ik er bij lagen
Ik heb nergens wat van gemerktquote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vonden jullie me eng? Of handtastelijk?
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vonden jullie me eng? Of handtastelijk?
Een watte?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
Jezusssssssssss wat zijn ouders zeikerds zeg.
mijn pa: Waarom heb je een twibbon voor Kubica
Toek: Ja omdat ik hem steun in zijn lange herstelprocedure
mijn Pa: Ja maar er zijn ergere dingen in de wereld dan crashen met een Skoda
Toek: Ja dat klopt maar voor de meeste dingen kan ik weinig doen omdat ze dat vanuit de regering e.d. regelen
mijn Pa: en toch vind ik het overdreven.
Toek: Prima maar ik zie er geen kwaad in
En nou nog boos zijn ook.....................jezus christus!
Ik ga mijn mailbox F5-enquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, volgens mij kunnen we het beter ergens anders over gaan hebben
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
ik ga naar huis vanmiddag, is dat wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is een twibbon?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
Jezusssssssssss wat zijn ouders zeikerds zeg.
mijn pa: Waarom heb je een twibbon voor Kubica
Toek: Ja omdat ik hem steun in zijn lange herstelprocedure
mijn Pa: Ja maar er zijn ergere dingen in de wereld dan crashen met een Skoda
Toek: Ja dat klopt maar voor de meeste dingen kan ik weinig doen omdat ze dat vanuit de regering e.d. regelen
mijn Pa: en toch vind ik het overdreven.
Toek: Prima maar ik zie er geen kwaad in
En nou nog boos zijn ook.....................jezus christus!
een plaatje in je ava op twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Een watte?
En wat gaat jou pa aan wat voor een dinges jij hebt?.
Ik heb voor de rest niks op de planning staanquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een bijbaan zoeken is niet leukquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Nee, want dat is niet in Zwollequote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga naar huis vanmiddag, is dat wat?
Ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
een extra plaatje in je avatar om je steun ergens aan te geven. Zo heeft/had Huppelmuts het ajax logo. Veel mensen hadden een 3FM plaatje voor SR.quote:
Alsof dat zo f*cking belangrijk isquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
een plaatje in je ava op twitter
ja vroeg ik me ook af.
Je had het ook over wat leuks. Naar huis gaan als je huis in Zwolle staat lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dat is niet in Zwolle![]()
Aha, ja inderdaad Twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
een extra plaatje in je avatar om je steun ergens aan te geven. Zo heeft/had Huppelmuts het ajax logo. Veel mensen hadden een 3FM plaatje voor SR.
En ja Twitter
een gewone baan ook niet hoor :dquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een bijbaan zoeken is niet leuk
sterk puntquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet in Zwolle![]()
Ja hoorquote:
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhhquote:
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhh![]()
...
Ga jij vandaag nog iets leuks doen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?Enneh, waarom doe je het dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen moet ik dan wel op je volle zak teren
![]()
![]()
Ik had erbij moeten zeggen dat ikniks leuks ging doen omdat mailboxquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?Enneh, waarom doe je het dan?
In haar grote doosquote:
mag ik jou mail dan F5-en?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhh![]()
...
quote:
Kom we gaan naar de ikeaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had erbij moeten zeggen dat ikniks leuks ging doen omdat mailbox![]()
... Stomme ik, te veel willen zeggen in te weinig tekst
...
En ik doe het omdat ik al 4 dagen op een voor mij heel erg belangrijk mailtje zit te wachten![]()
...
Jaquote:
Gaan wij trouwens een keer naar de actionquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You're hired!
ohw, die zakquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You're hired!
ja zeg gofferquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan wij trouwens een keer naar de action?
Ik wil een luchtbed kopen... EN jij vast de rest van het assortiment
...
MSNquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is okee, maar ik snapte er even niets van
![]()
Waar gaat het om?Kan ik iets doen?
of je moet even een maand wachten, januarie een hoop nacht uren gedraaidquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg gofferbreng die aanhanger maar weer terug dan .....
Geeft niets, is alleen boodschappen en huis enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch meequote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomMaar ik wil best een keer met je naar de Action
Nee, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch mee![]()
? Dan moet ik ook trakteren. Vind ik dan.
Maar jeej voor het meegaan.
Waarom is dat stom? Ja, he, nou?quote:
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorquote:
quote:
Dat sowiesoquote:En jouw vader![]()
En wat als ik dan wel iets voor je wil kopen? Ik zeg niet dat ik alles voor je ga kopenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorDat hoeft namelijk niet
go watch p0rnquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan slinger ik wel iets anders aan
Zijn dat de fietsjes van maxiwok en miniwok?quote:
Jaquote:
Ja, maar ik vind het gewoon stomquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt handig om overal van op de hoogte te blijven (politiek/sport/familie/vrienden)
[..]
Dat sowieso
Dan is dat nog stom, want dat hoeft dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat als ik dan wel iets voor je wil kopen? Ik zeg niet dat ik alles voor je ga kopen...
Dan gaat ie weer ergens anders aan slingerenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat ie weer ergens anders aan slingeren![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH... dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten...
Gelukkig, was al bijna van slagquote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar ik vind het gewoon stomMaar jij mag het uiteraard wel leuk vinden hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |